ماکان بند در برنامه دورهمی امشب 26 بهمن 96 رهام هادیان و امیر مقاره

ماکان بند در برنامه دورهمی

ماکان بند در برنامه دورهمی مهران مدیری,موزیک ویدیو ماکان بند,گروه موسیقی ماکان بند,رهام هادیان و امیر مقاره,برنامه دورهمی با حضور ماکان بند,طرفداران ماکان بند,آهنگ های ماکان بند

برنامه «دورهمی» امشب با حضور گروه موسیقی ماکان بند به روی آنتن می‌رود. گروه موسیقی ماکان بند امشب ( پنجشنبه، 26 بهمن ماه) مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری هستند. گروه ماکان شناخته شده با نام ماکان بَند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است که دو خواننده به نام‌های امیر مقاره و رهام هادیان اعضای این گروه موسیقی هستند.

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری طبق روال همیشگی پخش امشب پنجشنبه ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم میرود . مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان دو خواننده جوان است که چند سالی است طرفداران زیادی در موسیقی پاپ دارند.

رهام هادیان و امیر مقاره دو جوان خواننده پاپ در گروه موسیقی ماکان بند امشب مهمان برنامه دورهمی خواهند بود و شبی جذاب را برای مخاطبان این برنامه رقم میزنند.

شب جذاب دورهمی با حضور گروه ماکان بند

صفحه رسمی برنامه دورهمی با انتشار کلیپی ، خبر از حضور گروه موسیقی ماکان بند در برنامه دورهمی داد و نوشت :حضور گروه موسیقی ماکان بند در دورهمی … پنجشنبه (٩6/١١/٢6) ساعت ٢٣

بازپخش جمعه بیست و هفتم بهمن ؛ ٣ بامداد، ٧ صبح، ١١ صبح و ۵ بعد از ظهر

گروه ماکان بند با خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره

در دنیای امروز که موسیقی پاپ طرفداران زیادی دارد و هر روز خواننده های نوظهوری در این عرصه مطرح میشوند ، گروه ماکان بند توانست خیلی زود جایگاه ویژه در بین طرفداران موسیقی پیدا کند و به محبوبیت ویژه ای دست یابد.

رهام هادیان و امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند

رهام هادیان و امیر مقاره دو خواننده جوان گروه موسیقی ماکان بند هستند که به دلیل صدا و سبک خاصی که در خوانندگی دارند خیلی زود توانستند هواداران زیادی برای خود پیدا کنند . در ادامه شما را بیشتر با این گروه آشنا میکنیم.

رهام هادیان و امیر مقاره خواننده های گروه ماکان بند

با برگزاری اولین کنسرت گروه ماکان بند در سالن میلاد و استقبال بی نظیر از این اجرا ، محبوبیت این گروه بیشتر شد . قطعه معروف ( هربار این درو محکم نبند نرو ) یکی از محبوب ترین آهنگ های گروه ماکان بند است که توسط رهام هادیان و امیر مقاره اجرا شد.

رهام هادیان خواننده گروه موسیقی ماکان بند

رهام هادیان خواننده جوان گروه ماکان بند است که در کنار امیر مقاره ارکان اصلی این گروه موسیقی را تشکیل داده است.

کنسرت گروه ماکان بند در آخرین روزهای آذر 96 با همکاری علی الماسی گیتار الکتریک، مجید عطرلی گیتار باس، سهیل اَباذری کیبورد، احمد عباس نیا درامز، انوشیروان تقوی گیتار اسپانیش و همخوان، و مهران فرشباف پرکاشن، یاشار خسروی ساکسیفون و مدیر هنری گروه و امیر میلاد نیکزاد تنظیم کننده و رهبر ارکستر برگزار شد و قطعه نرو همچنان یکی از پرطرفدارترین آهنگ های این گروه بود.

 امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند

امیر مقاره دیگر خواننده جوان گروه ماکان بند است که علاوه بر خوانندگی در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد و صدای خاصش نقش مهمی در محبوبیت و شهرت او داشته است.

ارسال شده در تاریخ 15 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 4,375
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.