زندگینامه محمد صادقی بازیگر نقش آبتین سریال مانکن | عکس ها

محمد صادقی بازیگر خوشتیپ و جذاب ایرانی که برای اولین تجربه بازیگری خود را در سریال مانکن آغاز کرد.بیوگرافی و عکس های اینستاگرام و زندگی شخصی او را در سایت ایران پاتوق مشاهده فرمایید

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین در تاریخ 22 فروردین سال 1372 در شهر تهران چشم به جهان گشود.

محمد صادقی

مدرک تحصیلی محمد صادقی

او در شته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده و بازیگری خود را در تئاتر در سال 1390 شروع کرده و به مدت 8 سال ادامه داده است.

محمد صادقی بازیگر

خانواده و اصالت بازیگر نقش آبتین

او اصالتا مازندرانی بوده ولی متولد شهر تهران است. در کودکی پدر خود را از دست داده و با مادرش زندگی میکرد که مادر محمد صادقی در بیمارستان کار میکرد و شغلش سوپروایزر آنجا بود و در حال حاضر بازنشسته می باشد.

عکس محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

ازدواج و همسر محمد صادقی نقش آبتین

محمد تا الان ازدواج نکرده و هیچ همسری اختیار نکرده و مجرد می باشد.

دوست دختر محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

شروع بازیگری از سریال مانکن

محمد صادقی در سال 1398 توانست مورد توجه کارگردان سریال مانکن آقای حسین سهیلی زاده قرار گرفته و اولین کار بازیگری خود را مقابل دوربین در عرصه سینما و تلویزیون در سریال شبکه خانگی مانکن آغاز نماید و نقش آبتین را در این سریال بر عهده بگیرد.

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

ماجرای سریال مانکن

سریال خانگی مانکن که توسط حسین سهیلی زاده که در واقع اولین تجربه این کارگردان در نمایش خانگی می باشد که از شهریور ماه امسال در شبکه خانگی به نمایش در آمده است و مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است.

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

علاقه به ورزش تکواندو

محمد صادقی از همان کودکی علاقه خاصی ورزش داشت و از زمان نوجوانی ورزش تکواندو را به صورت حرفه ای شروع کرد که میتوانست به تیم ملی تکواندو نیز دعوت شود ولی نتوانست در تکواندو موفقیتی بدست نیاورد و به تیم ملی هم راه نیافت.

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

تئاترهای محمد صادقی

نمونه تئاترهایی که محمد صادقی در آنها حضور داشته و بازیگری کرده تئاترهای آمادئوس، مفیستو، شاه لیر و … می باشد.

همسر محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

آبتین در سریال مانکن کیست؟

آبتین در سریال مانکن برادر اخگر با بازی محمدرضا فروتن است که یکی از شخصیتهای مهم این سریال است که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است ، محمد صادقی نقش آبتین را در این سریال بازیگری می کند.

بازیگران سریال مانکن کیستند؟

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین به همراه دیگر بازیگران مانند محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی،رابعه مدنی، پانته آ کی قبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج،الهام پاوه نژاد، رضا توکلی ،همایون ارشادی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی و عارفه معماریان در سریال خانگی مانکن به بازیگری پرداخت.

اینستاگرام محمد صادقی نقش آبتین چیست؟

mohamadsadeghi_official@

عکس های اینستاگرام محمد صادقی بازیگر نقش آبتین

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین محمد صادقی نقش آبتین محمد صادقی بازیگر سریال مانکن

منبع : نمناک

ارسال شده در تاریخ 1 نوامبر 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 8,787
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.