مغز پسته و لثه مناسب برای استحکام و محکم شدن لثه ها

مغز پسته و لثه مناسب برای استحکام و محکم شدن لثه پسته میوه ای با خواص معجزه آسا

مغز پسته و لثه , استحکام و محکم شدن لثه ,خواص مغز پسته , خواص مغز پسته و درمان بیماری ها , فواید مغز پسته بر لثه , باز کننده انسداد ,پسته گرفتگی مجاری کبد,

برای استحکام و محکم شدن لثه مقداری از مغز پسته روی لثه خود بمالید،. این کار برای کاهش درد دندان نیز موثر است

مغز پسته و لثه , استحکام و محکم شدن لثه ,خواص مغز پسته , خواص مغز پسته و درمان بیماری ها , فواید مغز پسته بر لثه , باز کننده انسداد ,پسته گرفتگی مجاری کبد,

خاصیت پسته در پیشگیری از ابتلا به دیابتمصرف پسته از ابتلا به دیابت نوع ۲ پیشگیری می کند. زیرا وجود مقادیر فراوانی فسفر در آن باعث بهبود عدم تحمل به گلوکز می شود.مغز این خشکبار می تواند به کنترلاسترس و فشار های عصبی،تنظیم ضربان قلب،دیابت کمک کند.چون بر اساس نتایج این تحقیق جدید پسته با کاهش روند جذب کربوهیدرات ها در بدن می تواند قند خون را پایین بیاورد.

روغن پسته بسیار مقوی و سرشار از ویتامین های A ، D ،E ، K و دارای مقادیر بسیار بالایی آهن، فسفر ، مس ، روی و منیزیم است. این روغن به صورت بسیار وسیعی در صنایع آرایشی و طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و نیز بدلیل جذب سریع ویتامین های آن از طریق پوست در ضد لک بوده و و در رفع اثرات باقیمانده جوش نیز موثر است .روش متداول تکثیر پسته از طریق کاشت دانه وایجاد نهال است. ومعمولا بعد از چند سال با سر برداری وپیوند زدن به رقم پسته دلخواه میرسند. روش دیگر تکثیر پسته روش تکثیر بافت است که بسیار محدود بوده ودر ایران شرکت طوبی این کار را انجام می دهد.

پسته میوه ای با خواص معجزه آسا. طبع این میوه گرم و خشک بوده و برای تقویت نیروی جنسی بسیار مفید است. به علاوه استفاده آن در صبح ها باعث تقویت ذهن میشود. همچینین پسته کمک شایانی در تسکین سرفه و قلب میکند. برای کسانی که از بیماری های معده رنج میبرند مصرف پسته خام قبل از غذا توصیه میشود .

1.     باز کننده انسداد و گرفتگی مجاری کبد می‌باشد.
2.     پوسته سبز خارجی میوه پسته طبع سرد و خشک دارد.
3.     کسانی که می‌خواهند دندان و لثه محکم و دهان خوشبو داشته باشند پوسته سبز پسته را بخورند.
4.  کسانی که درد مقعد دارند از جوشانده‌ی پوست و برگ درخت پسته که پنبه‌ای را به آن آغشته کرده‌اند روی موضع بگذارند.
 5.  برای برطرف کردن ضرر پسته بهتر است که بعد از خوردن آن برگ زردآلو ترش یا انار ترش بخورند.
6.  برای کسانی که دوران نقاهت بیماری را می‌گذارنند بهتر است روزانه 10 دانه پسته همراه 3 برگه زردآلو ترش میل کنند.
مغز پسته و لثه مناسب برای استحکام و محکم شدن لثه پسته میوه ای با خواص معجزه آسا
ارسال شده در تاریخ 4 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 1,723
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.