میان وعده چی بخوریم میان وعده مناسب در محل کار ،دانشگاه و …

 میان وعده چی بخوریم میان وعده مناسب در محل کار ،دانشگاه و …

میان وعده چی بخوریم,  میان وعده مناسب در محل کار ,  میان وعده چی بخوریم, میان وعده مناسب , میان‌وعده بین صبحانه و ناهار , میان وعده ی هوشمندانه , مغزهامفید برای میان وعده

?در محل کار به عنوان میان وعده چی بخوریم؟?

✨خرما و توت خشک: ضدخستگی
?چای سبز: آرامش بخش
(بخصوص برای دیابتی ها)

 میان وعده چی بخوریم, میان وعده مناسب در محل کار , میان وعده چی بخوریم, میان وعده مناسب , میان‌وعده بین صبحانه و ناهار , میان وعده ی هوشمندانه , مغزهامفید برای میان وعده

شما روزی چند وعده غذا می‌خورید؟ چند وعده اصلی؟ چند میان‌ وعده؟

متخصصان تغذیه به ما توصیه می‌کنند علاوه بر سه وعده اصلی حتماً سه تا چهار میان‌وعده (جمعاً در حدود 500 تا 600 کیلوکالری) نیز در برنامه غذایی روزانه‌مان بگنجانیم:

یک میان‌وعده بین صبحانه و ناهار، دو میان‌وعده بین ناهار و شام و یک ‌وعده سبک هم بعد از شام؛

که البته این آخری به کسانی توصیه می‌شود که شام‌شان را تا ساعت 8 خورده‌اند…

توصیه دیگر، این است که هر چه از ساعات اولیه روز به سمت ساعات پایانی می‌روند، میان‌وعده‌ها باید کم‌کالری‌تر شوند. لابد این را می‌دانید که از نظر علم تغذیه، حذف وعده‌های غذایی، راه مناسبی برای کم کردن وزن نیست؛ بلکه باید کم‌کالری‌ترین‌ها اما مغذی‌ترین‌ خوراکی‌ها را برای هر وعده و میان‌وعده برگزید. با این پیش‌فرض، نگاهی به «پوستر» این هفته بیندازید و در میان‌وعده‌های خودتان تجدید نظری بکنید.
بهتر است گزینه‌هایی که برای میان‌وعده انتخاب می‌کنید، هم تازه باشند؛ هم تلفیق‌شده با چند ماده غذایی.
به این ترتیب، ارزش میان‌وعده‌تان چند برابر می‌شود. فراموش نکنید که اولویت با غذاهای کم‌نمک و کم‌چرب (البته از نوع چربی‌های اشباع مانند شیر و ماست کم‌چرب) است.

اینکه رژیم های غذایی پُر پروتئین، متدهایی موثر در کاهش وزن هستند، دلیل دارد؛ وقتی شما سیر و راضی هستید، بهتر فکر می کنید و بنابراین تصمیماتی که می گیرید خیلی کمتر از روی وسوسه یا یک میل ناگهانی است. پروتئین موجود در غذا، توسط تمام بخش های بدن تان مصرف می شود تا رشد کنید و عملکرد خوبی داشته باشید. پروتئین، در طیف بسیار متنوعی از غذاها یافت می شود، هم منابع حیوانی و هم منابع گیاهی، بنابراین می توانید در هر نوع رژیمی که هستید، به مقدار کافی پروتئین مصرف کنید.

دلایلی که باید گردو بخورید

گردو، منبعی بسیار مغذی است که به ویژه از نظر ویتامین E، امگا 3 و فیبرهای غذایی زیادی که دارد، برای تان فوق العاده مفید است. خوردن گردو برای سلامت قلب و سیستم تنفسی سودمند است و حتی خواص ضد سرطانی دارد. توانایی گردو برای فریب دادن مغز جهت انتخاب غذاهای سالم تر، امتیازی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت.
گردو می تواند میان وعده ی هوشمندانه ای باشد اما برای اینکه از فواید آن بیشترین بهره را ببرید می توانید آن را به سالاد، ماست و اسموتی های تان اضافه کنید، حتی می توانید خودتان کره ی گردو درست کنید.
این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از ما شارژ رایگان موبایل جایزه بگیرید
لینک کوتاه این مطلب: http://bit.ly/2PIZUfo
نوشته شده توسط در تاریخ 4 شهریور 1397 با موضوع لاغری و چاقی | بازدید : 604
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *