دستگاه سیکس پک ساز و شبیه ساز ورزشی داینا ۲۰۱۹

​ این ماساژور شکمی دارای تکنولوژی تحریک الکتریکی عضله یا EMS می باشد.به این صورت که این فرکانس های ملایم به صورت ریتمیک و ملایم و با سیگنال های نزدیک به سیگنال مغز بطور مستقیم وارد ماهیچه شده و به آن قسمت از بدن که نصب کرده اید دستور چربی سوزی و فعالیت ماهیچه و عضله سازی را می دهد.بنابراین ماهیچه ابتدا چربی سوزی کرده و سپس شروع به ساخت عضله و تمرین بدن سازی میکند.ماساژور می تواند کاربردهای مختلفی از جمله برطرف کردن خستگی، کاهش درد عضلات و یا تقویت ماهیچه ها داشته باشد. شما با استفاده درست از ماساژ می توانید از مزایای بی شمار آن بهره مند شده و مشکلات و موارد آزاد دهنده ای که برای تان پیش می آید، رفع نمایید. ​ ​

میزان خواب مناسب بدن بررسی خطرات خوابیدن بیش از حد

میزان خواب مناسب بدن بررسی خطرات خوابیدن بیش از حد

میزان خواب مناسب

صبح ها بیش از حد نخوابید

??بیش ازحد موجب تولید هورمون های استرس شده که باعث افزایش گرسنگی میشوند
??همچنین خوابیدن بیش از 10ساعت منجر به شاخص توده بدنی بالاتر میشود

میزان خواب مناسب برای سلامتی بدن از دوره نوزادی تا پیری

در قدم اول مهم نیست که ما چند ساله هستیم مهم این است که خواب یکی از نیازهای ضروری بدن ما برای سلامتی جسم و روان است. اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که سلامت و حفظ جوانی برایتان اهمیت دارد پس مراقب خواب و کیفیت ان باشید.

نشانه های نداشتن خواب به میزان مناسب:

ناتوانی در انجام فعالیت های روزانه و نداشتن

ابتلا به اضافه وزن و مشکلات چاقی

خواب آلودگی در طول رانندگی

نوشیدن مداوم چای و قهوه برای رفع بی حالی

ودهها عارضه که موجب اختلال روحی روانی در فرد می شود.

خواب کافی یک نیاز است، نه یک تفنن!

خواب کافی و کیفیت آن مستقیما روی عملکرد حالت بیداری تان تاثیر می گذارد. این آثار شامل مواردی مثل نیروی بدن، توازن احساساتی، خلاقیت، سرزندگی جسمی و حتی وزن تان می شود. هیچ فعالیت دیگری نمی تواند به شما اینقدر سود برساند. تازه با کم ترین تلاش!

میزان خواب مناسب ,فواید خواب مناسب بدن ,بررسی خطرات خوابیدن بیش از حد,اهمیت خواب مناسب , خطرات خوابیدن بیش از حد,چند ساعت خوابیدن خوبه؟,اهمیت خواب شبانه

میزان خواب مناسب برای سلامتی بدن از دوره نوزادی تا پیری

در قدم اول مهم نیست که ما چند ساله هستیم مهم این است که خواب یکی از نیازهای ضروری بدن ما برای سلامتی جسم و روان است. اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که سلامت و حفظ جوانی برایتان اهمیت دارد پس مراقب خواب و کیفیت ان باشید.

نشانه های نداشتن خواب به میزان مناسب:

ناتوانی در انجام فعالیت های روزانه و نداشتن

ابتلا به اضافه وزن و مشکلات چاقی

خواب آلودگی در طول رانندگی

نوشیدن مداوم چای و قهوه برای رفع بی حالی

ودهها عارضه که موجب اختلال روحی روانی در فرد می شود.

خواب کافی یک نیاز است، نه یک تفنن!

خواب کافی و کیفیت آن مستقیما روی عملکرد حالت بیداری تان تاثیر می گذارد. این آثار شامل مواردی مثل نیروی بدن، توازن احساساتی، خلاقیت، سرزندگی جسمی و حتی وزن تان می شود. هیچ فعالیت دیگری نمی تواند به شما اینقدر سود برساند. تازه با کم ترین تلاش!میزان خواب مناسب

خوابیدن فقط این نیست که بدن تان کاری انجام ندهد. وقتی استراحت می کنید، ذهن تان هنوز درگیر است و به تعداد زیادی فعالیت محافظتی-زیستی، که به بدن‌تان کمک می کند در شرایط ایده آل باقی بماند، سرکشی می کند و شما برای روز پیش‌رو آماده می شوید.

اگر زمان خواب تان برای بازیابی کافی نباشد، قدرت کافی برای کار کردن، یادگیری، خلاقیت و برقراری ارتباطی که شایسته ی توانایی‌هایتان باشد را نخواهید داشت. اگر دائما کمبود خواب داشته باشید، باید خودتان را برای یک اختلال ذهنی و جسمی حسابی آماده کنید.

اما خبر خوب این‌جاست که لازم نیست بین سلامتی و بهره وری یکی را انتخاب کنید: به محض این‌که خوابیدن به اندازه ی کافی را شروع کنید، انرژی و بازده تان بالا می رود. در واقع، متوجه می شوید که در طول روز کارهای بیش تری انجام می دهید.میزان خواب مناسب

میزان خواب مناسب ,فواید خواب مناسب بدن ,بررسی خطرات خوابیدن بیش از حد,اهمیت خواب مناسب , خطرات خوابیدن بیش از حد,چند ساعت خوابیدن خوبه؟,اهمیت خواب شبانه

خواب برای سلامت بدن امری ضروری است. برخورداری از خواب با کیفیت، خستگی روزانه را کاملا از بدن خارج کرده و در طی روز از هوشیاری و تمرکز بالاتری بهره‌مند می‌شوید.

به گزارش بهداشت نیوز، خواب برای سلامت بدن امری ضروری است. برخورداری از خواب با کیفیت، خستگی روزانه را کاملا از بدن خارج کرده و در طی روز از هوشیاری و تمرکز بالاتری بهره مند می شوید.

علاوه بر این، هر چقدر کیفیت خوابی بیشتر باشد، بدن در برابر بیماری هایی گوناگون از جمله چاقی، دیابت، نارسایی های قلبی و مرگ زودرس مقاوم تر می شود.

اما این بدین معنی نیست که باید زمان زیادی از ساعات شبانه روز خود را در رختخواب سپری کنید.

در حالی که کیفیت خواب برای سلامت بدن حیاتی است؛ اما در مقابل، خواب بیش از حد نیز سلامت افراد را به مخاطره می اندازد.

. ممکن است به بیماری قلبی دچار شوید
اگر زیاد بخوابید، قلب‌تان آسیب خواهد دید. در واقع، شما خودتان را در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی قرار می‌دهید که یکی از دلایل عمده‌ی مرگ در ایالات متحده آمریکاست. مطالعه‌ای که در سال 2003 انجام شد و نتایج آن در Internal Medicine منتشر شد نشان داد هم کمبود خواب و هم زیاد خوابیدن با افزایش متوسط خطر بیماری‌های قلبی و عروقی ارتباط دارد.
مطالعه‌ای که در سال 2013 در American Journal of Cardiology منتشر شد میز گزارش کرد که خوابیدن برای مدت طولانی، خطر افزایش شاخص توده بطن چپ را به دنبال دارد. با افزایش ضحامت بطن چپ قلب، خطر نارسایی قلبی هم بیشتر می‌شود. مطالعه‌ای در سال 2015 دریافت همانطور که کمبود خواب، موجب افزایش 18 درصدی احتمال سکته‌ی مغزی می‌شود، زیاد خوابیدن هم منجر به افزایش 46 درصدی سکته مغزی، بعد از در نظر گرفتن ریسک فاکتورهای معمول در بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود.
۲. چاق می‌شوید
بین زیاد خوابیدن و چاقی هم ارتباط وجود دارد. اگر ساعت‌های طولانی بخوابید، یعنی از نظر فیزیکی در این ساعت‌ها غیر فعال هستید. فعالیت بدنی کم هم یعنی اینکه بدن‌تان کالری کمتری می‌سوزاند و در نتیجه دچار اضافه وزن خواهید شد.
مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۸ شواهدی ارائه داد که هم کم خوابیدن و هم زیاد خوابیدن، ریسک افزایش وزن در آینده را بالا برده و در بزرگسالان موجب تجمع چربی می‌شود. مطالعه‌ی دیگری در سال 2010 که در Social Science & Medicine منتشر شد گزارش کرد بیشتر از 8 ساعت خوابیدن در روز، منجر به افزایش احتمال چاقی، دیابت، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود. در مطالعه‌ی دیگری نیز دانشمندان دریافتند زیاد خوابیدن با بیماری‌های روحی و افزایش شاخص توده بدنی ارتباط دارد.
۳. ممکن است دچار دیابت شوید
خواب بیش از حد می‌تواند روی توانایی بدن شما برای فرآوری قند اثر بگذارد و تحمل گلوکزتان را مختل کند که همان مقاومت انسولینی است که ریسک فاکتور متداولی برای دیابت نوع دوم به شما می‌آید. ضمنا، خواب زیاد به معنی فعالیت کمتر است که برای کاهش خطر دیابت اهمیت زیادی دارد.
میزان خواب مناسب
در اینجا هم زیاد یکجا نشستن و چاقی، دو ریسک فاکتور رایج برای دیابت هستند. مطالعه‌ای که در Sleep Medicine منتشر شد دریافت افرادی که زیاد می‌خوابیدند یا کمبود خواب داشتند، بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع دوم یا اختلال در تحمل گلوکز بودند. ان خطر برای آنهایی که کمتر از ۷ ساعت یا بیشتر از ۸ ساعت می‌خوابند، دو نیم برابر بیشتر است. مطالعه‌ی دیگری که در سال 2013 در Diabetes Care منتشر شد گزارش می‌کند آنهایی که بیشتر یا کمتر از چیزی بین شش و نیم و هفت و نیم ساعت در شب می‌خوابند، بیشتر در معرض افزایش گلوکز خون قرار دارند.
۴. افسرده‌تان می‌کند
اختلال خواب یکی از علائم رایج افسردگی است، اما زیاد خوابیدن هم می‌تواند روی خلق و خوی‌تان اثر گذاشته و حتی منجر به افسردگی شود. خواب، بر روی فرارسان‌های عصبی در مغز اثر می‌گذارد. از آنجاییکه خواب طولانی منجر به کاهش فعالیت بدنی می‌شود، سطح فرارسان‌های عصبی چون دوپامین و سروتونین کاهش پیدا کرده و می‌تواند خطر افسردگی را بیشتر کند.
فعالیت بدنی همچنین شما را محرک‌های استرس برانگیز دور کرده و اعتماد بنفس‌‌تان را بالا می‌برد. مطالعه‌ای در سال 2014 که در نشریه‌ی Clinical Psychiatry منتشر شد گزارش می‌کند که هم کمبود خواب و هم خواب زیاد، از شاخص‌های مهم علائم مزمن افسردگی و اضطراب هستند.
۵. مغزتان آسیب می‌بیند
زیاد خوابیدن می‌تواند قدرت مغزتان را هم تحت تاثیر قرار بدهد و باعث شود مغزتان زودتر پیر شود. همچنین بیش از اندازه خوابیدن می‌‌تواند از نشانگرهای اختلال در ساعت درونی یا مشکلاتی دیگر در سلامتی باشد که در نتیجه موجب تغییرات ساختاری مغز و ضعف در عملکرد ادراک و شناخت می‌شود. تحقیقی در سال 2011 که در نشریه‌ی Sleep منتشر شد دریافت کمبود خواب و زیاد خوابیدن، دو عامل مرتبط با اختلال حافظه بوده و می‌توانند نشانگری برای افزایش ریسک اختلال ادراک در افراد سالخورده باشند. مطالعه‌ای که در سال 2016 در نشریه‌ی انجمن آلزایمر منتشر شد دریافت در زنان سالخورده، عادت‌های مربوط به طول مدت خوابیدن، ریسک اختلال ادراک در آینده را پیش‌بینی می‌کند، مانند زوال عقل.

نوشتن رپورتاژ
ارسال شده در تاریخ 29 آذر 1397 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 189

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر نام و لینک منبع مجاز است