نشانه‌های عشق مردان به زنان علائم ساده و عمیق عشق مردان

نشانه‌های عشق مردان به زنان علائم ساده و عمیق عشق مردان

نشانه‌های عشق مردان

نشانه‌های عشق شدید مردان به زنان:

? مرد عاشق گاهی عصبی به‌نظر می‌آید؛
? مرد عاشق عموما خوشحال است؛
? سعی می‌کند جلوی شما آدم با اعتماد به‌نفسی به‌نظر برسد؛
? بسیار مراقب شما است و هیچ‌یک از فعالیت‌های شما را از قلم نمی‌اندازد؛
? وقتی به شما نگاه می‌کند و پس از مدتی شما را می‌بیند، مستقیم به چشمان‌تان می‌نگرد؛
? وقتی برای ملاقاتش دیر می‌رسید می‌بینید که بی‌طاقت شده است؛
? همیشه خوش‌لباس به ملاقات شما می‌آید؛
? همیشه دلیلی پیدا می‌کند که شما را همراهی کند و در اطراف‌تان باشد؛
? با شما ارتباط فیزیکی برقرار می‌کند، متناوبا دست‌ها و شانه‌های‌تان را لمس می‌کند ولی کاری نمی‌کند که احساس ناراحتی کنید؛
? همیشه بهانه‌ای برای ملاقات شما پیدا می‌کند؛
? مرد عاشق با لطافت و نرمی سخن می‌گوید؛
? مرد عاشق به شما اجازه می‌دهد او را بشناسید.

نشانه‌های عشق مردان

نشانه‌های عشق مردان,علائم ساده و عمیق عشق مردان ,علائم عشق مردان به زنان ,ساده و عمیق عشق مردان,نشانه‌ عشق عمیق مردان, عشق قلبی مردان ,دوست داشتن همسر و عشق

مرد عاشق راست می‌ایستد

ممکن است با دوستان‌اش خودِ بی‌خیال‌اش باشد ولی اطمینان حاصل می‌کند که وقتی با شما صحبت می‌کند وضعیت درستی داشته باشد. راست می‌ایستد و نظم مشخصی در زبان بدن‌اش وجود دارد.

ارتباط فیزیکی نشانه‌های عشق مردان

با شما ارتباط فیزیکی برقرار می‌کند. متناوبا دست‌ها و شانه‌های‌تان را لمس می‌کند ولی کاری نمی‌کند که احساس ناراحتی کنید. سعی می‌کند دستان‌اش را از شما دور کند اما موفق نیست.

مرد عاشق را در اطراف‌تان می‌بینید

همیشه دلیلی پیدا می‌کند که شما را همراهی کند و در اطراف‌تان باشد. این نشان‌می‌دهد همراهی شما را دوست‌دارد و می‌خواهد زمان زیادی را با شما سپری کند.نشانه‌های عشق مردان

مرد عاشق لباس مناسب می‌پوشد

همیشه خوش‌لباس به ملاقات شما می‌آید. هیچ اشکالی در ظاهر و لباس‌های‌اش پیدا نمی‌کنید. متوجه می‌شوید وقتی با شما است موجه‌تر از زمانی است که با دیگران است.

مرد عاشق بی‌طاقت می‌شود

وقتی برای ملاقات‌اش دیر می‌رسید می‌بینید که بی‌طاقت شده است. وقتی که در نهایت او را ملاقات می‌کنید، می‌توانید اضطراب را در چهره‌اش ببینید و حس رهایی را که با دیدن شما در چهره‌اش نمایان شده است متوجه می‌شوید.

مرد عاشق با شما عاشقانه حرف‌ می‌زند

نشانه‌های عشق مردان,علائم ساده و عمیق عشق مردان ,علائم عشق مردان به زنان ,ساده و عمیق عشق مردان,نشانه‌ عشق عمیق مردان, عشق قلبی مردان ,دوست داشتن همسر و عشق

به چشم‌هایش دقت کنید.

فقط با نگاه کردن به چشم های طرفتان می‌توانید از احساس او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما روی آنها کنترل داریم، چشم‌هایمان فرق دارند. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

۲. وقتی با شماست احساس شادی می‌کند.

این رفتار ضمن اینکه کاملاً مشخص است اما معمولاً نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

ارسال شده در تاریخ 29 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع درگوشی با زن و شوهر
بازدید : 2,575
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.