نوازش و آغوش «نوازش» و «در آغوش گرفتن» موجب کاهش استرس می‌شود

نوازش و آغوش «نوازش» و «در آغوش گرفتن» موجب کاهش استرس می‌شود

نوازش و آغوش , کاهش استرس با نوازش و آغوش, ایجاد امنیت برای کودکان با نوازش و آغوش ,نوازش و در آغوش کشیدن ,

جالبه بدونید؛

اگر صبح ها زوجین ۳۰ ثانیه هم را در آغوش بگیرند، استرس در آن روز به حداقل خود میرسد. صبح زمانی است که بدن به بالاترین سطح کورتیزول «هورمون استرس» خود رسیده است.

نوازش و آغوش , کاهش استرس با نوازش و آغوش, ایجاد امنیت برای کودکان با نوازش و آغوش ,نوازش و در آغوش کشیدن ,

یک مرد سالم از شروع سرد تا اوج لذت جنسی به زمان متوسط ۲ تا ۵ دقیقه نیازمنداست تاتحریک شود.

⏰این زمان در یک زن سالم به طور متوسط۱۳ دقیقه وبیشترطول میکشد

نوازش و آغوش بعد از رابطه جنسی، میزان هورمون هایی که باعث صمیمیت زوجین میشوند را بالا نگه میدارد.

۸۰% طلاق ها در کشور بعلت فقر دانش جنسی میباشد

:ما برای بقا و زنده ماندن به چهار بار در آغوش گرفته شدن نیاز داریم، برای نیرو گرفتن به روزی هشت بار و برای رشد باید روزی دوازده بار در آغوش گرفته شویم. حالا که دلایل علمی تمام فواید شگفت انگیز در آغوش گرفتن را دانستید، تعلل نکنید و از همین امروز شروع کنید!

نوازش و آغوش , کاهش استرس با نوازش و آغوش, ایجاد امنیت برای کودکان با نوازش و آغوش ,نوازش و در آغوش کشیدن ,

«نوازش» و «در آغوش گرفتن» موجب کاهش استرس می‌شود

نوازش و در آغوش کشیدن استرس در افراد را کاهش می‌دهد. در جوامعی که فرهنگ نوازش و در آغوش کشیدن در آن کمرنگ است، افراد آن جامعه استرس بیشتری دارند. نوازش و در آغوش کشیدن باعث تبادل انرژی و انتقال حس امنیت میان افراد می‌شود.
فرزندان خود را زیاد نوازش کنید و در آغوش بگیرید. والدینی که فرزندان خود را زیاد نوازش می‌کنند و در آغوش می‌گیرند امنیت، آرامش و صمیمیت را به آنها هدیه می‌دهند. یکی دیگر از تاثیراتی که آغوش پدر و مادر بر فرزند دارد این است که حس محبت، امنیت و صمیمیتی که با در آغوش گرفتن، به فرزند منتقل می‌شود موجب می‌شود که او در دوران نوجوانی و پس از آن کمتر برای یافتن آغوشی امن خانه و خانواده را رها کرده و از آغوش دیگران امنیت را گدایی کند.

فرزندان خود را زیاد نوازش کنید و در آغوش بگیرید. والدینی که فرزندان خود را زیاد نوازش می‌کنند و در آغوش می‌گیرند امنیت، آرامش و صمیمیت را به آنها هدیه می‌دهند. یکی دیگر از تاثیراتی که آغوش پدر و مادر بر فرزند دارد این است که حس محبت، امنیت و صمیمیتی که با در آغوش گرفتن، به فرزند منتقل می‌شود موجب می‌شود که او در دوران نوجوانی و پس از آن کمتر برای یافتن آغوشی امن خانه و خانواده را رها کرده و از آغوش دیگران امنیت را گدایی کند. اگر فرزند شما دچار استرس است او را در آغوش بگیرید و نوازشش کنید. این کار باعث می‌شود که استرس او کاهش یابد.

علاوه بر نوازش کردن و در آغوش گرفتن، گاهی در فاصله مناسبی از او نشسته و به چشمان او نگاه کنید و بدون هیچ مخالفت، ترس یا امر و نهی فقط به صحبت‌های او گوش دهید و اجازه دهید که احساس کند که شما پذیرا و شنوای حرف‌های او هستید و از جانب شما درک می‌شود. بهتر است آگاه باشید که بسیاری از افراد مضطرب، ناراحت، افسرده، ترسو یا پرخاشگر، فرزندهایی هستند که در خانه پدری و مادری نوازش، شنیده و درک نشده‌اند و در آغوش پدر یا مادر امنیت پیدا نکرده‌اند. همسر خود را زیاد نوازش کنید و در آغوش بگیرید. نوازش همسر به او احساس امنیت، عشق و صمیمیت می‌دهد. نوازش و آغوش، این دو نعمت مهم و تاثیرگذار را از هم دریغ نکنیم.

ارسال شده در تاریخ 3 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع درگوشی با زن و شوهر
بازدید : 2,513
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.