نوشیدنی چاق کننده چگونگی چاق شدن بدون آسیب رساندن بسلامتی

نوشیدنی چاق کننده چگونگی چاق شدن بدون آسیب رساندن بسلامتی

نوشیدنی چاق کننده , خوراکی چاق کننده, آماده کردن نوشیدنی چاق کننده , چاقی با خوراکی های طبیعی

نوشیدنی چاق کننده

⚜️نصف آناناس
?سیب 1عدد
⚜️جوانه یونجه1مشت
?جوانه گندم خالص1ق

? آب تمامی مواد راگرفته سپس آبمیوه را باجوانه گندم ترکیب و میل کنید.

نوشیدنی چاق کننده , خوراکی چاق کننده, آماده کردن نوشیدنی چاق کننده , چاقی با خوراکی های طبیعی ,

برای چاق شدن چه کنیم ؟

به همان اندازه که خیلی ها دوست دارند لاغر شود، خیلی ها هم برای تناسب اندام دوست دارند چاق شوند. شما برای چاق شدن نباید هر چیزی را بخورید. دو راه مهم و اصلی برای چاق شدن سالم ورزش کردن و تغذیه سالم و پرانرژی است. در این بخش از مجله پزشکی آسان طب ترفندهایی را برای چاق شدن به شما معرفی می کنیم.

بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند.

بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز بررسی شده است.

کالری برای چاقی لازم است، اما مواد مغذی و مقوی نیز لازم هستند.

برای چاق شدن سالم باید برروی غذاهای سالم تمرکز کرد، چراکه هرچند کالری بیشتر آدم را چاق می کند، اما تغذیه سالم و مقوی لازم تر است.

برای چاقی نیاز به مصرف غذاهای پرکالری در عین حال سالم است نه فقط غذاهایی که پر از کالری، چربی، شکر و … است. هدف شما باید این باشد که غذاهای پر از ویتامین، مواد معدنی، مواد مغذی و در عین حال کالری را اتخاب و مصرف نمایید.

با غذاهای مغذی برای چاقی شروع کرده و سپس هر وقت توانستید، غذایتان را با خوراکی های اضافی همچون ماست، میوه، آجیل و چربی های سالم غنی نمایید.

 

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از ما شارژ رایگان موبایل جایزه بگیرید
لینک کوتاه این مطلب: http://bit.ly/2Hgqw6H
نوشته شده توسط در تاریخ 30 فروردین 1397 با موضوع لاغری و چاقی | بازدید : 274
مطالب مرتبط
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *