دستگاه سیکس پک ساز و شبیه ساز ورزشی داینا ۲۰۱۹

​ این ماساژور شکمی دارای تکنولوژی تحریک الکتریکی عضله یا EMS می باشد.به این صورت که این فرکانس های ملایم به صورت ریتمیک و ملایم و با سیگنال های نزدیک به سیگنال مغز بطور مستقیم وارد ماهیچه شده و به آن قسمت از بدن که نصب کرده اید دستور چربی سوزی و فعالیت ماهیچه و عضله سازی را می دهد.بنابراین ماهیچه ابتدا چربی سوزی کرده و سپس شروع به ساخت عضله و تمرین بدن سازی میکند.ماساژور می تواند کاربردهای مختلفی از جمله برطرف کردن خستگی، کاهش درد عضلات و یا تقویت ماهیچه ها داشته باشد. شما با استفاده درست از ماساژ می توانید از مزایای بی شمار آن بهره مند شده و مشکلات و موارد آزاد دهنده ای که برای تان پیش می آید، رفع نمایید. ​ ​

نکات سلامت روانی و تاثیر روح و روان بر جسم و بدن انسان

نکات سلامت روانی و تاثیر روح و روان بر جسم و بدن انسان

نکات سلامت روانی

آیا میدانید سلامت روانی چه تاثیری بر بدن شما میگذارد ؟

❤️کشش های ساده رفع تنش

❤️تکنیک های آرامبخشی ذهن

❤️موسیقی درمانی

?‍♀?‍♀ زندگی شاد و سالم با حرکات یوگا

نکات سلامت روانی,اصول سلامت روانی,تاثیر روح و روان بر جسم و بدن انسان, شادابی روح سلامت جسم ,بهداشت روانی , ورزش و سلامت روانی ,ورزش و بهداشت جسم

نکات سلامت روانی

انجام مدیتیشن

یوگا و انجام سایر حرکت هایی که منجر به مدیتیشن می شود، آرامش را به ذهن شما می آورد. مدیتیشن حکم تنظیم کننده احساسات ذهن را دارد و می تواند در جنگ با افسردگی، استرس، بی خوابی، تشویش و مواردی مشابه به کمکتان بیاید. مدیتیشن را با انجام تمریناتی کوتاه به مدت ۳ تا ۵ دقیقه در روز آغاز کنید و از تغییراتی که در درون شما به وجود می آید، لذت ببرید.

تحرک را جدی بگیریم:

تحرک یکی از نشانه های حیات است و هر چه تحرک فردی بیشتر باشد، سلامت او بیشتر مشخص می گردد.

روش زندگی امروزی، تحرک طبیعی را از ما گرفته است و هر روز این مسئله بیشتر و بیشتر می شود.نکات سلامت روانی

بنابراین باید با ایجاد تحرک در زندگی، نشاط و شادابی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید.

انجام ورزش های منظم، پیاده روی، کوهنوردی، شنا و امثال آن علاوه بر بالا بردن روحیه و کاهش استرس، جسم شما را سالم و قوی می کند.

ورزش و  بهداشت جسم

ورزش نقش مهمی در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها، همچون بیماری‌های کلیوی، ریوی، ارتوپدی، عفونی، عصبی، دردها و سکته‌های قلبی، سکته مغزی، چربی خون، ضعف‌های عضلانی، کمردرد و آرتریت(التهاب مفاصل) دارد.نکات سلامت روانی

ورزش، سیستم قلبی ـ عروقی فرد را تقویت کرده و قلب و ریه‌ها را وامی‌دارد که به طور مؤثر و کارآمد عمل کنند, در نتیجه ابتلا به بیماری قلبی ـ عروقی کاهش می‌یابد. مشاهدات علمی نشان دهنده این واقعیت‌است که افرادی که شغل آنها با فعالیت‌ جسمی روزانه همراه است، کمتر به سکته قلبی دچار می‌شوند. شرکت همیشگی در فعالیت‌های ورزشی باعث بهبود سطح تناسب فیزیکی بدن می‌شود؛ تناسب فیزیکی می‌تواند بیماری و معلولیت ناشی از بیماری‌ قلبی ـ عروقی ، دیابت، چاقی، و یا فشار خون را به تأخیر اندازد، کاهش دهد و یا از آن جلوگیری کند. به طور کلی ورزش منظم در افزایش کیفیت زندگی نقش مهمی دارد.

نکات سلامت روانی,اصول سلامت روانی,تاثیر روح و روان بر جسم و بدن انسان, شادابی روح سلامت جسم ,بهداشت روانی , ورزش و سلامت روانی ,ورزش و بهداشت جسم

ورزش حتی در پیشگیری و درمان سرطان نقش مهمی بازی می‌کند.این آثار و فواید پیشگیرانه و درمانی ورزش، در نتیجه اثرات فیزیولوژیکی آن بر جسم انسان است. مهمترین اثری که ورزش بر بدن انسان گذاشته و موجب تغییراتی در آن می‌شود، تغییرات قلبی ـ تنفسی است؛ که ورزش نقش حیاتی در این زمینه دارد.

باشگاه ورزشی را فراموش کنید. آنچه که طبیعت به شما می بخشد را هیچ دستگاهی نمی تواند با خود به همراه بیاورد. به محیط های باز روید و گره های ذهنی خود را با دویدن و پیاده روی آزاد کنید. طبیعت انرژی خود را انتقال می دهد و آرامش عجیبی را در شما به وجود می آورد. تحقیقات نشان داده افراد در طبیعت تلاش بیشتری از خود برای حرکات ورزشی بروز می دهند و در نهایت در آن ها حس سرزندگی، مثبت اندیشی و اعتماد به نفس رشد می کند.نکات سلامت روانی

تحقیقات متعددی نشان داده که گوش دادن به موسیقی کلاسیک در حین کار می تواند راندمان را بسیار بالا ببرد. موسیقی کلاسیک در واقع این قدرت را دارد تا ذهن شما را نوازش کند و از شدت دلواپسی و تشویش بکاهد. اما اگر اهل موسیقی کلاسیک نیستید، باز هم توصیه می کنیم تا آهنگ هایی آرام را برگزینید تا ذهنتان لطافت را تجربه کند.

* عادت های نادرست خود را کنار بگذاریم:

خوردن و آشامیدن بیش از حد، سیگار کشیدن، کار و تفریح بی موقع، کم خوابی و پرخوابی و بسیاری از عادت های غلط دیگر، عواملی در کاهش سلامت شما هستند که با کنار گذاردن آن ها می توانید به طول عمر خود بیافزایید.

* بهداشت را رعایت کنیم:

همه می دانند که رعایت بهداشت روشی مهم در جلوگیری از بروز بیماری هاست، ولی متاسفانه وضعیت بهداشتی ما در جایگاه مطلوبی نیست.

رعایت بهداشت فردی شامل شستن دست ها قبل از خوردن غذا، استحمام به موقع، شانه زدن موها، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، پوشیدن لباس های تمیز و موارد دیگر می توانند در کاهش بیماری ها نقش مهمی داشته باشند.

علاوه بر آن، رعایت بهداشت محیط توسط افراد و ارگان های مسئول، از اهمیت زیادی برخوردار است.

ارسال شده در تاریخ 16 دی 1397 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 163

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر نام و لینک منبع مجاز است