پر شدن سریع مژه و ابرو راههای طبیعی و خانگی موثر

پر شدن سریع مژه و ابرو راههای طبیعی و خانگی موثر

پر شدن سریع مژه و ابرو

10 عدد مغز فندق خام را بخوبی بکوبید و مقداری روغن کرچک به آن اضافه کنید تا خمیر نرمی حاصل شود.

3 ساعت صبح و 3 ساعت شب بصورت موضعی استفاده کنید.

پر شدن سریع مژه و ابرو, راههای طبیعی برای پر کردن مژه و ابرو,درمان خانگی موثر پر شدن سریع ابرو؛ روشهای طبیعی پر کردن مژه ها

روغن های مهم گیاهی و حامل برای پرپشت شدن مژه

روغن های اساسی مختلفی برای افزایش رشد مو ،وجود دارند و همچنین می توانند باعث رشد مژه نیز شوند از آنجایی که این روغن ها باید مستقیما به منطقه چشمی اعمال شوند، از آنها باید به ندرت و با دقت استفاده شود ،تا به داخل چشم نفوذ نکند.
 روغن کرچک:
اولین روغن اساسی در لیست، روغن کرچک است ؛ روغن کرچک یک روغن گیاهی است ،که از دانه بذر لوبیا گرفته شده است، و به عنوان یک محرک قوی شناخته شده است که می تواند باعث رشد و تغذیه فولیکول مو شود. تاریخچه روغن کرچک، به نظر طولانی است، و در مصر باستان ادعا می شود ،که به عنوان پماد استفاده می شد و کلئوپاترا از آن برای روشن کردن سفیده چشم اش استفاده می کرده است. حقیقت یا افسانه، واقعا برای پر شدن و درخشان شدن مژه ها مفید است علاوه بر این، با عفونت هایی که، باعث ریزش مژه ها می شوند، مبارزه کند.
برای استفاده از روغن کرچک به عنوان یک درمان خانگی، نیاز به یک تکه پنبه یا برس آرایشی کوچک تمیز دارید ،که به عنوان یک اپلیکاتور برای مژه ها استفاده کنید قبل از رفتن به رختخواب، با دقت روغن را به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا جذب شود وقتی بیدار شدید آن را با آب بشورید.شما همچنین می توانید کمی ژل آلوئه ورا، را با روغن کرچک مخلوط کنید.آنها را به خوبی مخلوط کرده و با استفاده از پنبه یا قلم مو به مژه های خود بزنید – به همان اندازه که ریمل می زنید.اجازه دهید،تا به مدت یک شب بماند تا جذب شود و بعد از بیدار شدن به خوبی بشورید.برای بهترین نتیجه،این فرایند باید به طور منظم برای 1 تا 3 ماه تکرار شود.
 روغن زیتون:
روغن زیتون، یک روغن حامل شناخته شده است ،که به منظور افزایش رشد مو استفاده می شود و نیز یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم تر به کار می رود.روغن زیتون، غنی از اسید اولئیک و همچنین ویتامین E است، که هر دو برای رشد مو مورد نیاز هستند.این دو عنصر، می توانند مو را تغذیه کرده و همچنین مژه ها را حجیم کنند.حتی باعث می شود که مژه هایی تیره تر داشته باشید.برای استفاده از روغن زیتون به عنوان درمان خانگی برای رشد مژه ها، یک برس ریمل قدیمی که تمیز است، یا یک تکه پنبه به عنوان اپلیکاتور آماده کنید.اپلیکاتور خود را ،درون مقدار کمی روغن زیتون گرم شده قرار دهید.قبل از رفتن به رختخواب، روغن را به مژه هایتان بمالید.روغن را شب بر روی مژه خود بزنید و بلافاصله بعد از بیدار شدن، با آب بشویید.این روال را روزانه و به مدت حداقل دو ماه یا تا پیدا شدن نتیجه، تکرار کنید.
ژل آلوئه ورا :
آلوئه ورا، یک درمان خانگی شگفت انگیز و موثر برای داشتن مژه های ضخیم و بلند است.آلوئه ورا ،حاوی مواد مغذی و ویتامین هاست که به ضخیم و بلند شدن مژه ها کمک می کند.حاوی ویتامین ,E, A, B-12 و C است، که همه ی آن ها برای رشد موهای سالم و براق موثر هستند.همچنین حاوی ،اسید فولیک است که مانع ریزش مژه ها می شود .علاوه بر این، آلوئه ورا دارای اثر مرطوب کنندگی است، که مژه ها را سالم نگه می دارد.برای استفاده از آلوئه ورا به عنوان یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم و بلند، یک اپلیکاتور مانند یک برس ریمل تمیز را آماده کنید.آلوئه ورا را با دقت بشورید تا لاتکس و لزجی زیاد آن دور ریخته شود.کمی ژل آلوئه ورا را برداریدو قبل از اینکه به رختخواب بروید، روی مژه های خود بزنید. اجازه دهید کل شب بماند.صبح، ژل را با آب گرم بشویید.همچنین، می توانید آلوئه ورا را با روغن جوجوبا مخلوط کنید، یکی دیگر از درمان های شناخته شده که برای رطوبت رسانی مو و افزایش رشد مو مفید است.این دو ماده را با نسبت های مساوی با هم مخلوط کنید و به آرامی به مژه هایتان بزنید و برای حدود 15 دقیقه اجازه دهید،تا بماند و سپس بشورید. این کار را تا دو بار در روز تکرار کنید.

. روغن نارگیل

ستاره‌های سینمای بالیوود نه تنها برای چشمان جذاب بلکه برای ابروهای پرپشت‌شان نیز معروف هستند. یکی از دلایل نازک شدن ابروها باکتری است. لوریک اسید موجود در روغن نارگیل خواص قوی ضد باکتری و ضد قارچی دارد بنابراین برای پوست و ریشه مو مفید است.  کاپریک اسید موجود در روغن نارگیل نیز مانند لوریک اسید خواص آنتی بیوتیک دارد.

فقط این نیست، این روغن طبیعی دارای مقدار زیادی ویتامین E نیز هست که تاثیر ضد پیری دارد و برای پوست و ابرو مفید است. خواص مرطوب کننده روغن نارگیل به نرم شدن پوست ناحیه ابرو کمک می‌کند. همه این موارد به رشد ابرو کمک می‌کنند.

برای استفاده از این مورد جهت تقویت ابرو و مژه مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. بعد از پاک کردن پوست در شب، با یک گوش پاک‌کن روغن را روی ابرو بزنید

۲. بگذارید روغن نارگیل یک شب روی ابروهای‌تان بماند و روز بعد با آب گرم بشویید.

برای کسب نتایج مطلوب، هر روز قبل از خواب این کار را انجام دهید.

۶. روغن نارگیل و آبلیمو

برای استفاده از روغن نارگیل برای تقویت ابرو و مژه این روش را نیز می توانید امتحان کنید.

– روغن نارگیل و آبلیمو را به نسبت‌های ۱ به ۱ ترکیب کنید

– پس از پاک کردن پوست در شب، با گوشت پاک کن ترکیب را روی ابروها بزنید.

– بگذارید شب روی ابروها بماند و روز بعد با آب گرم بشویید.

خیلی از افراد نمی‌دانند که آبلیمو رشد ابروها را افزایش می‌دهد. ترکیب روغن نارگیل و آبلیمو به رشد ابروها کمک می‌کند. این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید

ارسال شده در تاریخ 1 جولای 2019 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,151
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.