چای دارچین و لاغری دارویی برای خلاص شدن از چربیهای شکم

چای دارچین و لاغری دارویی برای خلاص شدن از چربیهای شکم

چای دارچین و لاغری

چای دارچین
دارویی معجزه آسا برای خلاص شدن از چربیهای شکم

‌⇦مصرف چای دارچین به کاهش وزن و به ویژه آب شدن چربی‌های شکم کمک میکند و باعث پاکسازی و تقویت دستگاه گوارش میشود

رابطه‌ی مصرف دارچین و تناسب اندام

نتایج تحقیقی که در مجله‌ی تغذیه ورزشی منتشر شد، نشان می‌دهد که مصرف عصاره‌ی دارچین، با کاهش چربی و افزایش بافت عضلانی، موجب بهبود تناسب اندام خواهد شد.

تحقیق دیگری که در مجله‌ی بیوفیزیک و بیو‌شیمی منتشر شده است، نتایج مشابهی را گزارش می‌کند. این نتایج حاکی از این هستند که اضافه کردن دارچین به رژیم‌های پرشکر و با چربی بالا، سبب کاهش مقاومت به انسولین و انباشت چربی می‌شود که درنهایت به تناسب اندام می‌انجامد.

البته برای مشاهده‌ی اثر مشابه باید تحقیقات بیشتری درمورد ادویه‌ی دارچین صورت گیرد و همچنین باید میزان مناسب این ادویه برای رسیدن به تناسب اندام نیز مشخص شود.

چای دارچین و لاغری, دارویی برای خلاص شدن از چربیهای شکم,چای لاغری,خواص چای لاغری,بهترین چای گیاهی برای لاغری , طرز تهیه چای دارچین,رفع چربیهای شکم با دارچین

به دلیل خاصیت رفع مسمومیت و ادرار آور آن، این چای کمکی بزرگ به کاهش وزن سالم می کند،البته تا زمانی که آن را به عنوان بخشی از رژیم متعادل در نظر بگیرید. گستره وسیعی از چای با سم زدایی و خاصیت آنتی اکسیدانی وجود دارد که می تواند اثرات رژیم غذایی را تقویت کند به هر حال، چای برای کاهش وزن سالم مناسب است.چای لاغری

چای با ترکیب خواص گیاهان، ادویه و میوه ها متابولیسم را بالا می برد و همزمان احساس خوشی می دهد البته، آن ها هیچ معجزه ای برای سوزاندن چربی یا درمان بیماری ها ندارند. اما به خاطر مواد مغذی که دارند ، می توانند برای بدن عالی باشند. اگرچه دستورالعمل های زیادی برای درست کردن آن ها وجود دارد، در این بخش از تناسب اندام  می خواهیم یک گزینه واقعا عالی برای خلاص شدن از سموم را به شما معرفی کنیم.

چای دارچین و لاغری

چای دارچین و لاغری, دارویی برای خلاص شدن از چربیهای شکم,چای لاغری,خواص چای لاغری,بهترین چای گیاهی برای لاغری , طرز تهیه چای دارچین,رفع چربیهای شکم با دارچین

می‌توانید دارچین را برای محدود کردن مصرف شکر و بهبود طعم به خوراکی‌هایی همچون نان، کیک و بیسکوئیت اضافه کنید. میزان کمی از دارچین را به جوی دو سر یا اسموتیِ صبحانه‌ی خود اضافه کنید یا آن را در تهیه‌ی سیب‌زمینی یا سوپ کدوی نهارتان به کار ببرید.

ارسال شده در تاریخ 8 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 1,470
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.