چندین معجون برای لاغری و سلامتی اسموتی برای سلامت بدن

چندین معجون برای لاغری و سلامتی اسموتی برای سلامت بدن

چندین معجون برای لاغری

آب گلابی و لیمو و کلم:
یک نوشیدنی فوق العاده برای مقابله باچربی هامؤثردرکاهش وزن٬کاهش تب٬پیشگیری از سرطان

ترب کوهی علاوه بر پاکسازی  متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش و رفع خستگی و تحریک تکثیر باکتریهای مفید روده می شود.این دستور غذا به طور شگفت انگیزی موجب کاهش وزن می شود که تا جایی که با مصرف روزانه آن هر روز دو سانتی متر از چربی های دور شکم آب می شود.

این دستور نه تنها چربی های شکمی را می سوزاند بلکه  آب اضافی بدن را نیز از بین می برد. این دستور غذایی به طرز خارق العاده ای درعملکرد مغز، حافظه، شنوایی و بینایی مفید واقع شده ومصرف آن در صورتی که با  تمرینات قلبی ومنظم همراه شود تاثیر آن را چند برابر می کند.

روش تهیه معجون معجزه گر چندین معجون برای لاغری

با استفاده از غذاساز یا مخلوط کن ترب کوهی و زنجبیل را ترکیب کنید.آب لیموها را گرفته وبه ترب کوهی و زنجبیل اضافه کرده و مجددا ۳ دقیقه با هم مخلوط کنید تا ترکیب شوند سپس دارچین و عسل را به این معجون اضافه کرده تا یک شربت شیرین و خوشمزه آماده شود.

طرز استفاده

به مدت سه هفته، سه قاشق چای خوری از این نوشیدنی یا معجون را دو بار در روز، قبل از غذا و یا تمرین های ورزشی میل کنید.

چندین معجون برای لاغری, اسموتی برای سلامت بدن ,آموزش اسموتی برای لاغری ,معجون برای لاغری و سلامتی ,تهیه معجون لاغری با گلابی ,معجون های سلامت و کاهش وزن

چندین معجون برای لاغری

نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم 40 درصد افزایش می‌دهد.
مواد لازم برای تهیه معجون لاغری
– یک دسته جعفری
– یک عدد لیمو
– یک لیوان آب
جعفری‌ها را ریز ریز خرد کنید و با اضافه کردن آب لیمو و سپس یک لیوان آب، معجون را آماده کنید. (نیاز به جوشاندن معجون نیست فقط کافیست آن‌ها را با هم مخلوط کنید) سپس این معجون را با معده خالی هر روز بنوشید، اما فقط برای پنج روز. سپس، شما باید یک استراحت 10 روزه به بدنتان بدهید و برنامه را دوباره از ابتدا آغاز کنید.

چندین معجون برای لاغری, اسموتی برای سلامت بدن ,آموزش اسموتی برای لاغری ,معجون برای لاغری و سلامتی ,تهیه معجون لاغری با گلابی ,معجون های سلامت و کاهش وزن

چندین معجون برای لاغری

این معجون برای سوزاندن کالری استفاده می‌شود و ویتامین‌ها و مواد معدنی را به بدن می‌رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می‌توانید سه کیلوگرم کمتر از پنج روز کاهش وزن داشته باشد.

ترکیب عسل و دارچین می‌تواند کلسترول مزمن را درمان کند، که این شرایط به کسب نتایج بهتر از برنامه‌های کاهش وزن شما کمک می‌کند.
این ترکیب سوخت و ساز را بهبود می‌بخشد و از سوزاندن سریع‌تر کالری‌ها توسط بدن اطمینان حاصل می‌کند.
ترکیب عسل و دارچین مواد مغذی مختلفی مانند پروتئین‌ها، آب، قند، فیبر، و بسیاری مواد مغذی دیگر که به کاهش وزن کمک می‌کنند را در اختیار بدن شما قرار می‌دهد.
این ترکیب وضعیت دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد و از شکل‌گیری گاز پیشگیری می‌کند، و هنگام ورزش شما را تشویق می‌کند تا فعال‌تر باشید.

ارسال شده در تاریخ 10 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 1,047
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.