کاهش وزن با فلفل سیاه یک روش کنترل چاقی با فلفل بدون مشکل

کاهش وزن با فلفل سیاه یک روش کنترل چاقی با فلفل بدون مشکل

کاهش وزن با فلفل سیاه , یک روش کنترل چاقی بدون مشکل ,لاغری با فلفل سیاه , کنترل چاقی با فلفل سیاه ,کاهش وزن با تغذیه مناسب ,لاغری با فلفل بدون مشکل ,لاغری بدون عوارض

?به غذاهاتون فلفل سیاه اضافه کنید زیرا موجب ?

?کاهش وزن
?سلامت و شادابی پوست
?سلامت مغز
?تسکین سیاه سرفه
?کاهش درد مفاصل می‌شود.

کاهش وزن با فلفل سیاه , یک روش کنترل چاقی بدون مشکل ,لاغری با فلفل سیاه , کنترل چاقی با فلفل سیاه ,کاهش وزن با تغذیه مناسب ,لاغری با فلفل بدون مشکل ,لاغری بدون عوارض

دانشمندان هندی نتیجه گرفتند که فلفل سیاه به کنترل برخی از ژن‌های مرتبط با چاقی کمک می‌کند و می‌تواند به عنوان یک دارو برای کاهش وزن استفاده شود.

لاغری بدون مشکل
فلفل سیاه
اسرار : بنا بر نتایج مطالعه ای که به تازگی در ژورنال تغذیه روز به چاپ رسیده، فلفل سیاه می تواند علائم سوزش قلب و هضم ناکافی غذا را بر طرف کند. ماده فعال شیمیایی پپرین موجود در فلفل، سیستم اعصاب شما را در بالاترین سطح آمادگی قرار داده و فعالیت سوخت و ساز سلول ها را افزایش می دهد و باعث مصرف هر چه بیشتر چربی ها می شود.

استفاده : خیلی ساده روی هر غذایی که می خورید، فلفل بریزید.

خواص فلفل سیاه برای سلامتی

معمول‌ترین خواص فلفل سیاه در اینجا آمده‌است.

۱. خواص آنتی‌بیوتیک

فلفل سیاه به دلیل داشتن ویتامین C دارای ویژگی‌های آنتی‌بیوتیک طبیعی است. این ویژگی از واکنش‌های رادیکال‌های آزاد مضر جلوگیری‌می‌کند. این یکی از ویژگی‌های مهم فلفل سیاه است.

۲. بیماری‌های گوارشی

فلفل سیاه، فرآیند گوارش را با ترشح اسید هیدروکلریک به‌عنوان یک هشدار قبل غذا آسان‌کرده و بنابراین به جلوگیری از بیماری‌های مربوط به روده و معده کمک‌می‌کند.

3. پاک سازی پوست و درمان جوش صورت

فلفل سیاه را می توان به عنوان یک اسکراب برای تمیز کردن و حذف سلول های مرده پوست، درمان آکنه و جوش صورت استفاده کرد، همچنین فلفل سیاه باعث نرم تر شدن پوست شما می شود.

ماسک فلفل سیاه و ماست برای پوست

1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه و 1 قاشق چای خوری از ماست را با هم ترکیب کنید و بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

4. درمان ویتیلیگو یا پیسی

به گفته محققان از لندن، پیپرین موجود در فلفل سیاه یک درمان طبیعی موثر برای بیماری ویتیلیگو یا پیسی می باشد.

5. درمان شوره سر

فلفل سیاه  دارای خواض ضد التهابی بوده و به عنوان یک درمان طبیعی برای شوره سر محسوب می شود.

ارسال شده در تاریخ 28 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,105
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.