گران ترین غذاهای دنیا در سال جدید

غذاهایی هستند که در دنیا بسیار گران قیمت هستند که در کشورهای مختلف درست می شود

تا به حال فکر کرده اید که گران ترین غذایی که می توان در این کره خاکی خورد چیست…

گرانترین غذای دنیا هر قاشق 120 میلیون تومان

گران ترین غذاهای دنیا مخصوص آدم پولدار ها,اگر احیاناً سری به یکی ازرستورانهای بین المللی در کشور خودمان یا کشورهای ثروثمند جهان بزنید، حتماً گرانترین غذای رستوران یا اینکه مواد تشکیل دهنده آن یکی از مواردی ‏است که به عنوان گرانترین مواد خوراکی جهان آمده است و شما می توانید با افتخار بگویید ‏که حداقل چهار مورد از ۸ مورد غذای گران جهان درا یران پرورش و تولید می شود.

تا به حال فکر کرده اید که گران ترین غذایی که می توان در این کره خاکی خورد چیست؟این غذا تنها در رستوران های بسیار شیک که توانایی خرید محصولات اولیه را برای درست کردن تنها یک پرس را دارند سرو ‏می شود.‏یک نوع خاصی از خاویار که تنها در گونه نادری از ماهی خایار یاد می شود به همراه مقداری طعم دهنده و البته زیبا شده توسط ‏دانه های طلای ۲۴ عیار گران ترین غذایی است که می توان روی کره زمین سفارش دارد و خورد.‏غذایی که هرقاشقش ۱۲۰ میلیون تومان است.

گرانترین غذای دنیا هر قاشق ۱۲۰ میلیون تومان

https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/03/20130608144634_al3.jpg

قبل تر هم غذایی با همین سبک و عنوان به عنوان گرانترین غذای جهان معرفی شد که البته در آن از طلای ۱۸ عیار استفاده شده بود نه ۲۴ عیار..!!!

خاویار معمولاً روی قطعه های کوچک نان تست وبدون نیاز به طعم دهنده به صورت ‏خام سرو می شود.اگرتا به حال خاویار نخورده یا شانس امتحان آنرا ندارید باید به شما بگویم که طعم خاویار نمکی و ماهی مانند است که با خوردن هر دانه تخم خاویار، این مزه تشدید می شود. ضمناً یادتان باشد که خاویار با چیزی که از شکم ماهی سفید به عنوان اشپل ماهی مصرف می کنیم، کاملاً تفاوت دارد.

ارسال شده در تاریخ 23 مارس 2016 توسط مدیریت با موضوع گوناگون
بازدید : 2,422
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.