تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید گل سر ایران برای بستن موهای پشت سر دختران سرزمینم

گل سر ایران hair بهترین هدیه به زن

گل سر ایران جدیدترین محصولی است که در شرایط کنونی برای هر زن میهن پرستی لازم و ضروری است، ما این محصول فانتزی و جذاب را با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق برای شما آماده کردیم که در ادامه با ما همراه باشید

قیمت: 40.000 تومان

جدیدترین گل سر ایران برای موهای بلند

بستن موهای بلند همیشه از چالش های دختران می باشد بدین منظور نیاز به اکسسوری های خاص و منحصر به فرد می باشد. یکی از بهترین اکسسوری ها گل سر می باشد.

طراحی ویژه گل سر ایران برای زنان سرزمینم

این گل سر ویژه و فوق العاده زیبا و خاص می‌باشد با طراحی نقشه ایران و دریاهای فیروزه‌ای خزر و خلیج فارس ، جلوه زیبایی را به ظاهر و استایل شما می دهد.

طراحی تمیز و هنرمندانه این گل سر؛ طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اگر موهای بلندی دارند بهترین ایده برای جمع کردن مو یا ایجاد مدل های مختلف استفاده از این محصول می باشد.

قیمت : 40,000  تومان

فروش عمده گل سر ایران جنس اصل

برای خرید عمده این محصول با شماره 09904589799 صادقی در واتساپ و تلگرام پیام دهید یا تماس بگیرید


خرید تل مو جادویی Hot Buns

تل موی هات بانز محصولی ویژه برای آرایشگرها و خانم هایی که می خواهند همیشه شیک باشند ، است. به وسیله این محصول فوق العاده، فقط در چند دقیقه موهایتان را آرایش کنید و بدون نیاز به هزینه های اضافی، بدون نیاز به ابزار آرایشگری به راحتی با کمترین هزینه و در منزل موهایتان را بیارایید!

شما با تل موی Hot Buns می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید و همچنین این محصول در بسته بندی شیک و اورجینال حاوی دو سایز بزرگ و کوچک می باشد

بهترین تل موی سر در آرایشگاههای عروسی

دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید چون Hot Buns تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا می کند.

با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد.

با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید, چون این تل مو استثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست.

 

جدیدترین تل مو برای عروس خانم ها

این محصول که به تازگی روانه بازار شده است توجه خیلی از خانم ها را جلب خود کرده است. کارایی راحت و آسان از نکات مثبت این محصول می باشد که شما را قادر می سازد تا در عرض چند دقیقه موهای خودتان را به حالتی بسیار زیبا تزئین کنید.

تل موی هات بانز کار خانم های امروزی را بسیار راحت و آسان کرده است به نحوی که هر خانمی می تواند در منزل خود به تزئین و مدل دهی به موهای خود بپردازد . تل جادویی هات بانز همان چیزی است که خانم ها می خواهند و برای زیبایی خود بدان نیاز دارند.

با تل موی هات بانز می توانید ده ها مدل مو را در کوتاه ترین مدت بر روی مو های خود درست کنید. دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن موهایتان ندارید چون Hot Buns تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.

 

تل جادویی برای بستن موهای خانم ها

تل جادویی هات بانز در دو سایز بزرگ و کوچک عرضه شده که البته هر 2 سایز کوچک و بزرگ در یک بسته جا دارد و با خرید یک بسته شما از هر 2 سایز هات بانز بهره مند خواهید شد.

طرز استفاده این محصول نیز به صورت تصویری روی جعبه اموزش داده شده است.

کاربرد بسیار آسان این محصول باعث شده در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما میتوانید مدل های دلخواه خود را روی موهایتان درست کنید.

 

تل موی سر زنان هات بانس

بدون نیاز به پرداخت هزینه های بسیار و مراجعه به آرایشگاه

با کمترین و ارزانترین وسیله های در دسترس موهای خود

را مانند هنرپیشه های محبوب حالت دهید.

مدل موی جدید و جذاب، شما را زیباتر از همیشه خواهد کرد.

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید …

قیمت : 19.000 تومان

 

گل سر ایران چه ویژگی هایی دارد؟

تک رنگ (رنگ طلایی با دریاهای فیروزه ای رنگ)
ابعادحدودی: ارتفاع 8/5، عرض 7 سانت (بدون احتساب طرح نقشه ایران که کمی کج و مایل به یک سمت است، سایز حدودی گرفته شده است)

گل سر نقشه ایران را از کجا بخرم؟

شما این گل سر فانتزی و جذاب را از فروشگاه ایران پاتوق می توانید بصورت آنلاین می توانید سفارش دهید یا با شماره 09904589799 صادقی در واتساپ و تلگرام پیام دهید یا تماس بگیرید

ارسال شده در تاریخ 3 می 2023 توسط مدیریت با موضوع فروشگاه
بازدید : 787
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.