چوب شور شکلاتی طرز تهیه چوب شور شکلاتی خوشمزه برای کودکان

چوب شور شکلاتی طرز تهیه چوب شور شکلاتی خوشمزه برای کودکان

چوب شور شکلاتی طرز تهیه ‍ چوب شور شکلاتی,‍ چوب شور شکلاتی برای بچه ها,روش پخت ‍ چوب شور شکلاتی

✏مواد لازم

?شکلات سفید ۴۰۰ گرم

?کره ۱ قاشق غذا خوری

?چوب شور ۲۸۰ گرم

?ترافل به مقدار لازم

‍ چوب شور شکلاتی طرز تهیه ‍ چوب شور شکلاتی,‍ چوب شور شکلاتی برای بچه ها,روش پخت ‍ چوب شور شکلاتی

♨طرز تهیه

?سینی مسطحی را با کاغذ روغنی (کاغذ شیرینی‎پزی) بپوشانید و آن را کنار بگذارید. شکلات سفید را با حرارت غیرمستقیم، آب کنید : آن را در کاسه‎ای ضد حرارت و روی قابلمه‎ای پر از آب جوش قرار دهید.

?کره را اضافه کنید. گهگاهی آن را هم بزنید تا نرم شده و کاملاً آب شود. چوب شور‌ها را در شکلات فرو کنید و با کمک قاشق ¾ آن‌ها را به شکلات آغشته کنید. با دقت چوب شور‌ها را روی کاغذ روغنی بگذارید.

?بلافاصله شکلات سفید را با پودر های خوراکی و تزئینی و خورده آجیل ها مثل گردو یا بادوم و فندوق بپوشانید. برای باقی چوب شور‌ها هم همین کار را کنید. قبل از اینکه آن‌ها را از روی کاغذ بردارید، اجازه دهید شکلات چوب شور‌هایتان کاملاً سفت شود.

?سایر نکات

?چوب شورهای آغشته به شکلات سفید، اسنک‎های شیرین هستند که درست کردنشان هم سریع و آسان است و هم بچه‎‌ها از خوردن این چوب شور‌ها استقبال می‌کنند

?چوب شورهای آغشته به شکلات سفید خیلی طرفدار دارند. این چوب شور‌ها که می‌‎توانید روی آن‌ها ترایفل‎های رنگی هم بپاشید، به عنوان دسری برای پذیرایی از دوستان و خانواده عالی هستند. از شکلات تیره هم می توان استفاده کرد.

,چوب شور,چوب شور به انگلیسی,چوب شور به انگلیسی,چوب شور چیست,چوب شور اصل شکلاتی,چوب شور برای کودک,چوب شور در بارداری,چوب شور کنجدی,چوب شور انگلیسی,چوب شور کالری,معنی چوب شور به انگلیسی,چوب شور خوشمزه شکلات,طرز تهیه چوب شور خوش طعم شکلاتی,طرزتهیه ی چوب شور شکلاتی,چوب شور برای کودکان,خوردن چوب شور در بارداری,چوب شور کنجدی شیرین عسل,کالری چوب شور کنجدی,خواص چوب شور کنجدی,چوب شور چند کالری دارد

لینک کوتاه این مطلب: https://goo.gl/FymzVf

ارسال شده در تاریخ 8 مارس 2018 توسط خدیجه ص با موضوع شیرینی
بازدید : 2,781
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.