آرامش اعصاب در کمترین زمان ساده‌سازی زندگی حفظ آرامش درونی

آرامش اعصاب در کمترین زمان راه های رسیدن به آرامش

آرامش اعصاب در کمترین زمان چگونه آرامش درونی را به زندگی خود بیاوریم ؟ سوالاتی در این باب ذهن اکثر افراد را مشغول کرده است آرامش اعصاب و راحتی ذهن و نداشتن استرس موضوع بسیار مهم و ضروری در زندگی است.

ساده‌سازی زندگی یکی از گام‌ها برای حفظ آرامش درونی است. ساده‌سازی مداوم یک رفاه درونی و بیرونی را ایجاد خواهد کرد که هماهنگی را در زندگی یک فرد ایجاد می‌کند.

زندگی روزمره می‌تواند شلوغ، آشفته و گاهی سخت باشد.

گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که آرامش و آرامش درونی بیشتری را وارد زندگی خود می‌کنید، یک آرزوی امید کننده است.

اما باید این طور باشد. تغییرات کوچک و هوشمندانه می‌تواند در طول زمان تفاوت بزرگی ایجاد کند.

راه های رسیدن به آرامش اعصاب در کمترین زمان:

وقتی استرس می گیرید:

سریع به یک اتفاق مثبت فکر کنید.
ماساژ دست را فراموش نکنید.
شکلات بخورید.
چرت کوتاهی بزنید.
به ستاره ها نگاه کنید.
کمی عسل بخورید.
بخندید.
آدامس بجوید.
باغبانی کنید.
کلا از اخبار دوری کنید.

آرامش اعصاب در کمترین زمان

محدودیت‌ها را تنظیم کنید.

اگر زندگی‌تان تغییر کرده باشد، ممکن است نیاز به تعیین حدود کمی داشته باشید. پس جلوی بعضی چیزهای مهم را بگیرید، چیزهایی که صادقانه اهمیت نمی‌دهند.

یک حد برای چند بار تنظیم کنید.

یک تکنیک سرگرمی را پیدا کنید که برای شما کارساز باشد.

من تنفس شکم را دوست دارم و برای آزاد کردن تنش‌ها و تغذیه در طول روز تلاش می‌کنم.

برای تو چه کار می‌کند؟ پیاده‌روی طولانی، موسیقی، یوگا، مدیتیشن یا رفتن به شنا؟ آن را پیدا کنید و انجام دهید.

زمانی که با چیزی که شبیه یک کوه است بپرسید: آیا کسی روی کره زمین این وضعیت را بدتر از حال من می‌داند؟ آیا این موضوع ظرف پنج سال ادامه خواهد یافت؟

این سوالات به شما کمک می‌کنند که زوم کنید و متوجه شوید که این چیزها بد نیستند و شما می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.

احساسات شما نیز به عقب کار می‌کنند. اگر هنگام راه رفتن آهسته حرکت کنید، بدن خود را حرکت دهید و یا صحبت کنید، اغلب می‌توانید استرس کمتری داشته باشید (در مقایسه با اگر حرکت کنید یا تند حرف بزنید.

کاهش میزان استرس برای بسیاری از کاره‌ای دیگر که در زندگی روزمره انجام می‌دهید مثل دوچرخه‌سواری, کار کردن در پشت میز و خوردن است.

تو دنیای خودت را باز کن.

فقط چند دقیقه وقت صرف کنید تا به فضای کاری خود برسید. یک فضای خالی, ساده و منظم در اطراف شما شفافیت و نظم را به ذهن تداعی می‌کند.

پس توقف نکن. برای زندگی و زندگی در یک محیط آرام‌تر زندگی کنید.

حالا هست. اما اگر چیزی از گذشته منفی باشد چیزی که یک نفر گفت, چیزی که کسی آن را انجام می‌دهد هنوز در ذهن شماست, پس قبول کنید و به جای تلاش برای دور کردن آن فکر و فکر کنید.

وقتی قبول می‌کنید که آن زمان آن است که قدرت را از دست بدهید. و با اینکه ممکن است حقایق همچنان وجود داشته باشند, احساسات منفی بسیار قدرتمندتر می‌شوند.

در این لحظه بگذارید این کار مثل این باشد که یک کیسه لباس کهنه بیرون بریزید. و تمرکز خود را به لحظه فعلی و به جای آن بهتر کنید.

خواندن ذهن تقریباً غیرممکن است. اما ما اغلب آن را امتحان می‌کنیم و اضطراب, عدم اطمینان و نتیجه‌گیری‌های گمراه را برای خودمان ایجاد می‌کنیم.

پس باید به جای آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد اما در دراز مدت می‌تواند شما و مردم را دور نگه دارد.

برای مدتی فرار کردم.

یک رمان بخوانید, برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید. این روش ساده است اما برای رهایی از فشار و استراحت مناسب است.

لطفاً یک مشکل را حل کنید.

دیگر این کار را به تعویق نیندازید. مشکل خود را حل کنید و آن را رها کنید و تمام تنش و تنش زیر را در زندگی خود ایجاد کنید.

احتمالاً می‌دانید که چکار باید بکنید, هنوز آن را انجام نمی‌دهید. اما هرچه بیشتر صبر کنید, تنش داخل می‌شود.

پس از صندلی خود بلند شوید و شروع به انجام این کار کنید.

تعطیلات آخر هفته قطع می‌شود.

کار خود را رها کنید. حداقل فعالیت اینترنتی خود و چک کردن گوشی هوشمند خود را در آخر هفته محدود کنید.

نفس بکشید.

زمانی که استرس دارید، در یک مشکل گم می‌شوید و یا گذشته یا آینده در ذهن تان به مدت دو دقیقه با شکم تان تنفس می‌کنید و فقط روی هوای بیرون و خارج تمرکز می‌کنید. این باعث می‌شود بدن شما آرام شود و دوباره ذهن شما را به حال حاضر برگرداند.

به خاطر داشته باشید: فردا هم یک روز استراحت کنید.

بعضی وقت‌ها روز بدی داری. یا زندگی با برنامه‌های شما تداخل پیدا می‌کند. و بنابراین شما آنچه را که برنامه‌ریزی کرده بودید و یا امید به انجام آن را نداشتید به دست نمی‌آورید.

بهترین راه برای رسیدگی به چنین شرایطی در تجربه من فقط برای اینکه به خودتان بگویید که فردا یک روز وجود دارد و شما می‌توانید آن را انجام دهید. گذاشتن بر روی دست دیگر یک استراتژی هوشمندانه و مفید است.

این گام بعدی است.

حالا می‌توانید به خودتان فکر کنید:

این واقعاً اطلاعات مفیدی است. اما ساده‌ترین راه این است که این عمل را عملی کنیم و واقعاً یک تغییر واقعی با آرامش درونی خودم داشته باشیم؟

اگر با حالت عاطفی یا ذهنی خود دست و پنجه نرم می‌کنید، ابتدا سخت است که در تمام مدت با صداقت عمل کنید. ممکن است شما خودتان را اشتباه کنید و گاهی اوقات در یک روش کم‌تر از یک روش ایده‌آل رفتار کنید. برای اینکه عادت به چسبیدن به اصول خود داشته باشید، درست عمل کار درست بعدی را انجام دهید.

صبر را تمرین کنید.

افراد دیگری که در اطراف شما هستند ممکن است با همان روشی که انتخاب کرده‌اید زندگی نکنند. مهم نیست؛ آن‌ها وجدان خود را خواهند داشت تا در پایان روز زندگی کنند، و شما مال خود را خواهید داشت. انتخاب کنید که به شیوه‌ای پاسخ دهید که آرامش ذهن را به شما بدهد. قبل از واکنش به افرادی که دکمه‌های شما را فشار می‌دهند، نفس عمیقی بکشید.

ارسال شده در تاریخ 29 نوامبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,308
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.