آموزش تیتاپ خونگی بدون فر یاد آور طعم دوران بچگی

آموزش تیتاپ خونگی بدون فر یاد آور طعم دوران بچگی

آموزش تیتاپ خونگی بدون فر

آموزش تیتاپ خونگی بدون فر ,تیتاپ خونگی بدون فر ,طرز تهیه تیتاپ ,مواد لازم تهیه تیتاپ , تهیه تیتاپ در منزل ,دستور تیتاپ خونگی ,مراحل پخت تیتاپ خونی

مواد لازم تیتاپ خونگی :

سه عدد تخم مرغ
سه چهارم پیمانه شکر
نصف ق چ وانیل
نصف پیمانه روغن مایع
سه چهارم پیمانه شیر
یک پیمانه آرد
یک ق مرباخوری بیکینگ پودر
یک ق سوپخوری آرد
یک ق سوپخوری سر پر پودر کاکائو

طرز تهیه تیتاپ:

تخم مرغ ها رو با شکر و وانیل با هم زن زده تا کاملا روشن و کرم رنگ بشه و حجمش دو برابر بشه سپس روغن مایع و شیر رو اضافه کرده و در حدی که مخلوط بشن هم زده.

و سپس آرد رو که با بیکینگ پودر سه بار الک شده رو کم کم به مایه اضافه کرده و با لیسک آروم مخلوط کرده. دو یاسه ق غ از مایع رو برداشته به همین مایع سفید یک ق آرداضافه کرده تا مایع سفت شود .و در قیف یکبار مصرف ریخته بعد به مابقی مواد یک ق غ سر پر پودر کاکائو زده سپس مخلوط کرده تا یک دست شود و در مرحله بعد ماهیتابه رژیمی رو که چرب کرده زمانی حدود پنج دقیقه با حرارت ملایم گرم شده و بعد مایع کاکائو یی رو در ماهیتابه ریخته وبعد مایع سفید رو بصورت دالبری روی مایع کاکائویی ریخته وبعد ماهیتابه روی حرارت ملایم به مدت سی وپنج دقیقه گذاشته  تا تیتاپ کاملا بپزه سپس برگردونده پنج دقیقه طرف دیگه رو روی حرارت می گذاریم و بعد حرارت رو خاموش می کنیم اجازه بدهید تیتاپ که خنک شد بصورت مستطیل های یکدست ببرید و ما بین کیک ها خامه ی کاکائویی و یا گاناش کشیده نوش جان کنید.

ارسال شده در تاریخ 30 آگوست 2019 توسط خدیجه ص با موضوع شیرینی
بازدید : 1,387
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.