از بین بردن جای بخیه چطوری جای بخیه رو کاملا ترمیم کنیم که معلوم نباشد؟

از بین بردن جای بخیه چطوری جای بخیه رو کاملا ترمیم کنیم که معلوم نباشد؟

از بین بردن جای بخیه , چطوری جای بخیه رو رفع کنیم ,رفع جای بخیه, چطوری جای بخیه رو ترمیم کنیم ,از بین بردن بخیه ز پوست چطوری جای بخیه از بین ببریم , محو کردن جای بخیه ,

✅چطوری جای بخیه رو از بین ببریم؟

✍️اگر میخواهید جای بخیه معلوم نباشد واز بین برود از ویتامین E استفاده کنید تا کاملا ترمیم شود.

از بین بردن جای بخیه , چطوری جای بخیه رو رفع کنیم ,رفع جای بخیه, چطوری جای بخیه رو ترمیم کنیم ,از بین بردن بخیه ز پوست چطوری جای بخیه از بین ببریم , محو کردن جای بخیه ,

پوست‌تان را بسایید!

سایش پوست (درم‌ابریژن) روش مناسبی در اصلاح جوشگاه‌های ظریف است. در این روش از یک ابزار مثل برس که به سرعت می‌چرخد یا لیزر برای برداشتن لایه‌های سطحی پوست استفاده می‌شود. در واقع روش‌های مختلفی برای سایش پوست وجود دارد اما نتایج آنها تفاوت زیادی با هم ندارد. دست ماهر یک متخصص پوست است که ماشین را هدایت می‌کند و با به کار بردن آن در جهت‌های صحیح سطح پوست می‌تواند جوشگاه‌ها را بدون اینکه جوشگاه جدیدی بر جای بگذارند، از بین ببرد. معمولا توصیه می‌شود سایش پوست روی تمام صورت یا تمام گونه انجام شود زیرا انجام آن تنها در یک منطقه کوچک پوست، باعث تمایز آن از سایر نقاط می‌شود.

اگر جوشگاه اولیه سطحی باشد، یک بار سایش کافی است اما در مواردی که ضایعات عمیق و وسیع هستند، لازم است این عمل چندین بار تکرار شود. سایش پوست بیشترین تأثیر درمانی را در پوست صورت دارد و در نواحی دیگر بدن احتمال کندی ترمیم، بر جای ماندن قرمزی یا حتی جوشگاه بعد از عمل بیشتر است. بعضی از پزشکان برای کاهش درد سایش، تمام سطح پوست را با یخ سرد می‌کنند و بعضی دیگر بی‌حس‌کننده‌های موضعی یا انواع داروهای مسکن‌ را به‌کار می‌برند. بیماران معمولا2تا 3 هفته بعد از عمل و گاهی حتی پس از یک هفته می‌توانند سر کار خود حاضر شوند.

روش طبیعی

خیلی‌ از مردم‌ معتقدند که‌ مصرف‌ خوراکی‌ ویتامین ‌ Eبه‌ بهبود سریع زخم منجر می شود و آثار زخم‌ را روی‌ پوست‌ شما کمتر می‌کند. موادغذایی‌ که‌ حاوی‌ مقدار قابل‌ توجهی‌ ویتامین ‌ Eهستند عبارتند از: گندم، تنقلات‌ (به‌ خصوص‌ بادام‌ زمینی)، روغن های گیاهی، تخم‌مرغ، سبزی‌ها‌یی که‌ برگ‌ تیره‌ دارند مانند اسفناج.

بعضی‌ نیز برای جلوگیری‌ از ضخیم‌ شدن‌ و برآمده‌ شدن‌ زخم‌ از مالیدن روغن‌ نارگیل روی پوست‌ استفاده‌ می‌کنند.

زخم‌هایی‌ که‌ از آنها مراقبت‌های‌ لازم‌ صورت‌ گرفته‌ باشد، به‌ تدریج‌ وضوح‌ خود را از دست‌ می‌دهند.

ارسال شده در تاریخ 25 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,996
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.