استفاده از بالش های رنگ روشن به هنگام خواب و تاثیر آن

استفاده از بالش های رنگ روشن به هنگام خواب و تاثیر آن

استفاده از بالش های رنگ روشن

روی بالش های روشن بخوابید !?

▫️خوابیدن بر روی بالش های رنگ روشن بیشتر از سایر رنگ ها باعث آرامش در خواب میشود.

 علت آن از اثرات رنگ ها بر روی مغز میاشد.

استفاده از بالش های رنگ روشن ,ویژگی بالش مناسب برای خواب و تاثیر آن,تاثیر بالش های رنگ روشن, توصیه بالش های رنگ روشن,تاثیر رنگ بالش بر آرامش

شاید بارها برای‌تان پیش‌آمده است که بعد از زمان استراحت، به جای اینکه احساس خوب و شادابی را داشته باشید، مجبور شده‌اید، با گرفتگی عضلات و درد در ناحیه فوقانی بدن، روزتان را آغاز کنید. اگر این درد را در ناحیه گردن و کتف احساس می‌کنید، باید علت را در نوع بالش خود جستجو کنید. بالش نامناسب، باعث می‌شود به مهره‌های گردن، فشار زیادی وارد شود و آنها را در وضعیت نامطلوبی قرار دهد. همچنین علت اصلی خروپف کردن را میتوان، عدم استفاده از بالش مناسب دانست.

استفاده از قرص‌های خواب را برای داشتن یک خواب راحت کنار بگذارید، زیرا عوارض زیاد آن “سیستم مغزی” شما را نابود می‌کند و استفاده‌ی مداوم از آنها باعث اعتیاد پنهان می‌شود.

پتو و بالشت و اتاق خواب، میزان ارتفاع تخت، “موبایل”، نور اتاق، “تکنولوژی”، غذا قبل از خواب و “دخانیات” همگی در خواب تأثیر زیادی دارند.

گفتنی است، پتو و بالشت سفید رنگ باعث ایجاد “آرامش” شده و همواره دیوارهای اتاق باید روشن باشند و میزان ارتفاع تخت باید استاندارد باشد.

روان‌شناسان در مطالعات اخیر خود دریافتند، تمام وسایل تکنولوژی را دو ساعت قبل از خواب از خود دور کنید و قبل از خواب خوردن “میوه” ، “سبزیجات” و “لبنیات” کمک زیادی به داشتن یک خواب راحت به شما می‌کند.

بهتر است از روکشی با رنگ‌های روشن استفاده کنید. این انتخاب، بهداشتی‌تر است. حتما چند وقت یکبار بالشت خود را در هوای آزاد و زیر نور آفتاب قرار دهید تا میکروب‌های آن از بین بروند. بالش در انواع مختلف تولید می‌شود. متریال‌هایی که در ساخت انواع بالش بکار برده می‌شوند، شامل: پر، الیاف، پنبه و فوم هستند.

ستفاده از ترکیب رنگهای هارمونیک که در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار گرفته اند نیز در دکوراسیون یک اتاق خواب می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. به عنوان مثال استفاده از تنالیته های مختلف رنگ بنفش و سبز در کنار یک رنگ روشن متضاد مانند کرم فضایی زیبا می آفریند. آنچه باید در طراحی رنگی دکوراسیون یک اتاق خواب همواره در نظر داشته باشیم این است که نه تنها انتخاب مجموعه های از رنگها بلکه میزان به کارگیری آنها و سطوحی که اشغال می کنند در مقایسه با هم نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

ارسال شده در تاریخ 14 جولای 2019 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,518
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.