شما اشتباه ضد آفتاب می‌زنید!

سرطان پوست، اغلب به دلیل در معرض خطر قرار گرفتن صورت در افراد می‌تواند ایجاد شود. اکثر ما از اهمیت کرم ضدآفتاب آگاه هستیم. اما بسیاری از ما 10 درصد صورت خود را هنگام ضدآفتاب زدن فراموش می‌کنیم.

 

در دانشگاه لیورپول انگلستان تحقیقی بر روی 57 نفر انجام شد. تصاویر با دوربین مخصوص بعد از ضدآفتاب زدن افراد گرفته شد. در این تصاویر قسمت‌هایی که با کرم ضدآفتاب پوشانده شده به رنگ سیاه نشان داده شد. 13 درصد افراد نواحی دور چشم و پشت پلک و 77 درصد فاصله بین بینی و پلک‌ها و هم‌چنین تیغه بینی خود را بدون کرم رها کردند. بعد از انجام آزمایش جلسه آموزشی برای افراد تدارک دیده شد و در آن به افراد در مورد سرطان پوست در نواحی اطراف چشم آگاهی داده شد. بعد از انجام دوباره آزمایش باز هم اغلب افراد 7.7 درصد از صورت خود را بدون کرم رها کردند. بسیاری از افراد اعتراف کردند که این کار را به صورت ناخودآگاه و برای جلوگیری از تماس کرم با چشم خود انجام داده‌اند.

شما اشتباه ضد آفتاب می‌زنید!

شما اشتباه ضد آفتاب می‌زنید!

برای مراقبت بهتر در مقابل آفتاب استفاده از کرم‌های ضدآفتاب ضدآب می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هم‌چنین استفاده از عینک آفتابی با قاب متناسب می‌تواند نواحی اطراف چشمان شما را در مقابل آفتاب محافظت کند.

ارسال شده در تاریخ 22 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 1,697
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.