اشتراک گذاشتن رژلب یکی ازعوامل ایجاد تبخال است خطر ابتلا ازطریق بزاق

اشتراک گذاشتن رژلب یکی ازعوامل ایجادتبخال است

اشتراک گذاشتن رژلب , به اشتراک گذاشتن رژلب , استفاده از رژلب دیگران ,اشتراک گذاشتن رژلب و بیماری ها

رژ لبتان رابا کسی به اشتراک نگذارید
اشتراک گذاشتن رژلب یکی ازعوامل ایجادتبخال است
حتی اگرفردهیچ آثاری از تبخال یا بیماری عفونی نداشته باشدباز هم خطر ابتلا ازطریق بزاق وجود دارد

اشتراک گذاشتن رژلب , به اشتراک گذاشتن رژلب , استفاده از رژلب دیگران ,اشتراک گذاشتن رژلب و بیماری ها

استفاده از لوازم آرایش مشترک بسیار اشتباه است

شما لباس‌ها و جواهراتتان را با بهترین دوستتان شریک می‌شوید، اما چرا نباید از رژ لب مورد علاقه‌تان بطور مشترک استفاده کنید؟ اکثر کارشناسان بر این اعتقاد هستند که استفاده از وسایل آرایشی دیگران یک عمل بهداشتی نیست. برای مثال، اگرچه استفاده از برس‌ها یا رژ لب دوستتان ممکن است از نظر اقتصادی برای شما مقرون‌به‌صرفه باشد، اما از آنجایی‌که این وسایل آرایشی برای دوست شماست در نتیجه میکروب‌های او در این وسایل آرایشی وجود دارند و در صورت استفاده شما از این محصولات ممکن است میکروب‌ های وی به شما انتقال یابند.

علاوه بر این، تا حد امکان از وسایل آرایشی موجود در مغازه‌های آرایشی و بهداشتی که برای تست استفاده می‌شوند خودداری کنید. شریک شدن لوازم آرایشی، خطر عفونت را در پی دارد. با به اشتراک گذاشتن خط چشم و رژ لب، خود را در معرض خطر عفونت‌های ویروسی واگیردار مانند ورم ملتحمه و تاول تبخالی قرار می‌دهید.

هرگز بدون پاک کردن آرایش نخوابید

آیا شب‌ها آنقدر خسته اید که آرایشتان را پاک نمی‌کنید؟ ممکن است وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید با مشکلات بزرگی روبرو شوید، زیرا خوابیدن با فونداسیون می‌تواند به چشم و پوست شما آسیب برساند. خوابیدن با آرایش باعث مسدود شدن منافذ پوست می‌گردد، اما می‌تواند باعث سوزش چشم نیز بشود. هنگامیکه در طول شب سرتان را روی بالش به این طرف و آن طرف می‌چرخانید، آرایش صورتتان به بالش مالیده می‌شود و می‌تواند وارد چشمان شما شود.

اما از آنجایی‌که این وسایل آرایشی برای دوست شماست در نتیجه میکروب‌های او در این وسایل آرایشی وجود دارند و در صورت استفاده شما از این محصولات ممکن است میکروب‌ های وی به شما انتقال یابند.

ارسال شده در تاریخ 16 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 2,033
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.