بابک حمیدیان و مینا ساداتی ازدواج کردند

ازدواج دو بازیگر ایرانی بابک حمیدیان و مینا ساداتی

دلیل تبریک احسان علیخانی به مینا ساداتی در برنامه سه ستاره مشخص شد.چرا که این دو بازیگر مینا ساداتی و بابک حمیدیان ازدواج کرده اند طی چند روز گذشته دو بازیگر با اخلاق و بی حاشیه سینما و تلویزیون وارد زندگی مشترک شدند

  بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بعد از خبر ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی بازیگر و کارگردان سینما، حالا خبر رسیده که بابک حمیدیان بازیگری که نوروز با “بادیگارد” به سینماها خواهد آمد با مینا ساداتی بازیگر نقش “آمنه” در فیلم “محمد” مجیدی ازدواج کرد.مینا ساداتی که متولد ۶۰ کاشان است امسال یک فیلم انتقادبرانگیز به نام “امکان مینا” را هم در جشنواره داشت ضمن اینکه در “فروشنده” اصغر فرهادی ایفای نقش کرده است.

بابک حمیدیان متولد ۵۹ تهران که اصالتا گیلانی است در جشنواره امسال علاوه بر “بادیگارد” درام سیاسی-تاریخی “سیانور” را هم داشت وب سایت ایران پاتوق برای این زوج بازیگر آرزوی خوشبختی می کند و امیدوار است که به اندازه زندگی حرفه ای در زندگی مشترک هم موفق باشند.

babak-hamidian-rouzegar-7

مینا ساداتی (زاده ۱۰ آذر ۱۳۶۰ – کاشان) بازیگر سینمای ایران است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.وی به تازگی با بابک حمیدیان ازدواج کرده است

babak-hamidian-rouzegar-8

بابک حمیدیان در سال ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد شد. علاقه وافر حمیدیان به دنیای هنر و پشتیبانی خانواده هنردوست اش سبب شد تا در انتخاب رشته دانشگاهی اش ، در رشته نمایش و گرایش طراحی صحنه مشغول به تحصیل شود.

babak-hamidian-rouzegar-1

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی دو بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی

عکس ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی دو بازیگر سینما و تلویزیون

babak-hamidian-rouzegar-3

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی

babak-hamidian-rouzegar-5

babak-hamidian-rouzegar-6

منبع : سینما ژورنال

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی دو بازیگر سینما و تلویزیون

ارسال شده در تاریخ 17 مارس 2016 توسط مدیریت با موضوع دنیای مد , سرگرمی , گوناگون
بازدید : 2,439
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.