بیوگرافی هرمینه بارسنجی بازیگر زن زیبا و خوش قیافه ترک زبان

بیوگرافی هرمینه بارسنجی بازیگر و هنرپیشه زن از شهر ازومیه که نقش های فوق العاده ای  به زبان های فارسی و ترکی اجاره کرده اند و در میان مردم شناخته شده هستند.

خانم بارسنجی کارهای تئاتر و تله فیلم نیز انجام داده اند که تله فیلم بیداری ، تله فیلم شهید امینی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است .

هرمینه بارسنجی کیست و اهل کجاست؟

من در 2 شهوریور ماه سال 1367 در شهر ارومیه متولد شده ام و در این شهر ساکن هستم .و بیشتر تلاش می کنم که در تولیدات صدا و سیمای شهرم فعالیت داشته باشم . اما کسب درآمد از راه بازیگری این شهربسیار سخت است  چرا که تولیدات استان به شدت پایین است و در یکی دو سال بیش از یک کار تولید نمیشه که همان را نیز در سر قرارداد به لحاظ بودجه از مبلغ قرارداد کم می کنند.

در همینطور در این شهر از لحاظ تعداد بازیگر کمبود وجود دارد که مجبور می شویم  ا از شهرهای دیگر برای بعضی نقش ها بازیگر بیاوریم.

بیوگرافی هرمینه بارسنجی بازیگر

سطح تحصیلات هرمینه بارسنجی چقدر است؟

من دیپلم هستم و رشته دبیرستانم کامپیوتره، تحصیلات دانشگاهی ندارم و به خاطر علاقه ام به بازیگری به کار تئاتر هم پرداخته ام و از 17 سالگی کار بازیگری رو در تئاتر شروع کردم.

هرمینه بارسنجی بازیگر

هرمینه بارسنجی ماجرای شروع بازیگری تان چگونه است؟

من در سال 1384 کار تئاتر را آغاز کردم و در سال 1387 هم با تله فیلم گمشده  برای اولین بار جلوی دوربین رفتم . البته خانواده بنده بسیار موافق بودند و من رو حمایت کردندد و ولی فامیل مخالف شروع کار تئاتر و وبازیگری من که مخصوصا دایی ام بسیار مخالفت می کرد اما در نهایت به دلیل علاقه ام دست از این کار نکشیدم و راهم رو ادامه دادم.

هرمینه بارسنجی و همسرش

خانم بارسنجی در کدام سریال ها و فیلم های سینمایی حضور داشت؟

اولین کارم  تله فیلم گمشده بود سپس در  سال 1389 در فیلم تشنه حقیقت بازی کردم .

با بازی در سریال باجاناقلار 3 در سال 1390که از صدا و سیمای استانی آذربایجان شرقی و غربی پخش می شد وارد تلویزیون شده ام.

بازی در تله فیلم شهید امینی ، تله فیلم  بیداری ، حورمت ، دریا و ایلیات از دیگر فعالیت های بنده است .

اکنون  در سال 1399 با سریال دخترم نرگس کنار چهره هایی چون آقای  محمود پاک نیت ، آقای رحیم نوروزی و هاشم چاوشی تجربه جدیدی را به دست آورده ام .

سریال تلویزیونی دخترم نرگس در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای توسط صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تهیه و تولید شده است و از هفتم تیرماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

عکس هرمینه بارسنجی بازیگر

همسر خانم بارسنجی کیست؟ و فرزندانش ؟

من متاهل هستم و همسرم بهروز لطفی که همیشه حمایتم کرده و هرلحظه در همه شرایط کنارم است . همینطور مادر شوهرم که خیلی به من لطف داشتند  . اکنون دو تا فررند دارم دخترم به نام نورا و پسرم بنام رایان .

 

همسر هرمینه بارسنجی کیست

خانم بارسنجی بهترین نقشی که تابه‌حال بازی کرده‌اید؟

من نقش منیژه در تله‌ فیلم شهید مهدی امینی رو خیلی دوست داشتم و بهترین نقشی است که بازی کرده‌ام چرا که نقش منفی آدم را به چالش می‌کشد و ذاتاً بازی کردن در نقش منفی را دوست دارم.

دوست پسر هرمینه بارسنجی بازیگر هرمینه بارسنجی بازیگر بی حجاب

منبع: فتوکده

ارسال شده در تاریخ 1 جولای 2020 توسط خدیجه ص با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 3,131
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.