ترکیبی برای رفع سنگ کلیه معجون معجزه کننده رفع سنگ کلیه

ترکیبی برای رفع سنگ کلیه معجون معجزه کننده رفع سنگ کلیه

ترکیبی برای رفع سنگ کلیه ,معجون معجزه کننده رفع سنگ کلیه ,معرفی ترکیبی برای رفع سنگ کلیه ,درمان گیاهی سنگ کلیه, داروی خانگی رفع سنگ کلیه ,درمان سنگ کلیه

اگر سنگ کلیه دارید برای ازبین بردنش ۲ق سرکه سیب رو با ۱۵ق آب ولرم ترکیب و هر روز بخورید!

اگر میخواید مانع تشکیل سنگ کلیه بشید این ترکیب رو یک بار در هفته بخورید ??

ترکیبی برای رفع سنگ کلیه ,معجون معجزه کننده رفع سنگ کلیه ,معرفی ترکیبی برای رفع سنگ کلیه ,درمان گیاهی سنگ کلیه, داروی خانگی رفع سنگ کلیه ,درمان سنگ کلیه

یکی دیگر از راه های استفاده از تخم خربزه این است که مقدار یک سیر (75 گرم) تخم خربزه را در یک پارچه توری مانند که می توان بالای آن را گره زد، ریخت و بعد آن را در یک و نیم تا 2 لیتر آب ریخت و جوشاند. جوشیدن این مخلوط تا زمانی که آب نصف شود باید ادامه داشته باشد، بعد از آن باید پارچه را از داخل آب درآورد و فشار داد تا شیره تخم خربزه از پارچه خارج شود. بعد از آن باید به این شیره یک قاشق غذاخوری پودر رازیانه اضافه شود. این ترکیب را باید در آش ریخت و می توان به آش، سیرک و والک (سبزی های کوهی) هم اضافه کرد.

خوردن یک قاچ (حدفاصل 2 خط روی خربزه یک قاچ محسوب می شود) خربزه با پوست، یکی دیگر از راه های از بین بردن سنگ کلیه است. افرادی که نمی توانند خربزه را با پوست بخورند می توانند آن را رنده کنند و بخورند. خربزه علاوه بر اینکه در درمان سنگ کلیه مفید است، می تواند به درمان مشکلات پروستات هم کمک کند.

افرادی که نارسایی کلیه دارند هم می توانند پس از مشورت با متخصص طب سنتی از خربزه استفاده کنند، مصرف خربزه به مدت 3 روز پشت سر هم می تواند تا حدود زیادی به درمان سنگ کلیه کمک کند.

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

الف ـ سرکه‌ی سیب با عسل خام

  • ۲ قاشق چایخوری عسل خام را به ۱ قاشق چایخوری سرکه‌ی سیب اضافه کنید.
  • این ترکیب را خوب مخلوط کنید. چند بار در طول روز این ترکیب را مصرف کنید.
  • روش دیگر مخلوط کردن مقدار کمی عسل با ۱ قاشق چایخوری سرکه‌ی سیب و یک فنجان آب خنک است. برای بهبودی سریع‌تر این مخلوط را هر روز بنوشید.

ب ـ سرکه‌ی سیب با آب تازه

  • ۶-۸ اونس آب را با ۲ قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب خام ترکیب کنید.
  • برای پاکسازی و حل شدن سنگ‌های کلیه باید چند بار در روز این کار را تکرار کنید. یادتان باشد که آن را قبل از وعده‌های غذایی بنوشید.
  • بعد از رهایی از سنگ‌های کلیه، باید این روش را یک یا دو بار در هفته تکرار کنید تا از تشکیل سنگ‌های جدید در کلیه جلوگیری کند.
  • می‌توانید روزانه ۱ قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب بخورید یا آن را به عنوان چاشنی سالاد و غذا مصرف کنید.
ارسال شده در تاریخ 26 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,718
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.