توت سفید و خواص بینظیر آن سلامتی خود را تضمین کنیم

توت سفید و خواص بینظیر آن سلامتی خود را تضمین کنیم

توت سفید و خواص بینظیر آن ,توت سفید و خواص,فواید توت سفید,توت سفید,خواص توت سفید , خاصیت توت سفید , توت سفید و خواص بینظیر آن را بشناسیم , سلامتی با توت سفید و خواص بینظیر آن ,

#توت_سفید_و_خواص_بینظیر_آن❗️

پیشگیری از سرطان
افزایش طول عمر(رزوراترول)
تصفیه خون
دوست کلیه ها
درمان یبوست
رفع کمخونی
رفع حساسیت بهاره(ویتامینC)

توت سفید و خواص بینظیر آن ,توت سفید و خواص,فواید توت سفید,توت سفید,خواص توت سفید , خاصیت توت سفید , توت سفید و خواص بینظیر آن را بشناسیم , سلامتی با توت سفید و خواص بینظیر آن ,

توت سفید میوه ی شیرین درخت توت است که حدود 10 تا 20 متر ارتفاع دارد، میوه درخت توت به صورت توت تازه و توت خشک استفاده می شود.

توت سفید فواید زیادی برای بدن دارد که ما در این مقاله از سایت کوکا به طور کامل خواص توت سفید تازه، توت خشک، شیره توت سفید و برگ درخت توت را برای سلامتی و لاغری، دیابت و معده، بارداری، کودکان و پوست و مو شرح داده ایم.

فواید دارویی و درمانی توت سفید برای بدن

 دیابت و قند خون

مطالعات نشان داده که توت سفید و چای تهیه شده از برگ درخت توت سفید می تواند باعث کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 شود.

میوه توت سفید حاوی مقادیر بالایی فیبر است که به کاهش قند خون افراد دیابتی کمک می کند.

چای برگ درخت توت سفید با افزایش تولید پروتئین GLUT4 باعث کاهش میزان گلوکز در خون می شود.

پودر برگ توت سفید با کاهش تولید PDK4 حساسیت به انسولین و تحمل گلوکز را در افراد مبتلا به دیابت بهبود می بخشد.

 کودکان

توت سفید حاوی مقادیر بالایی آهن است که به درمان کم خونی در کودکان کمک می کند. مقادیر بالای فیبر موجود در توت سفید برای بهبود حرکات روده و درمان یبوست در کودکان مفید می باشد.

 معده و دستگاه گوارش

توت سفید حاوی مقادیر بالایی فیبر می باشد که به بهبود هضم غذا کمک می کند، نفخ معده را کاهش می دهد و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.

 لاغری و کاهش وزن

توت سفید حاوی مقادیر زیادی فیبر است که باعث کاهش اشتها شده و به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند.

چای برگ درخت توت با بهبود متابولیسم چربی از چاقی جلوگیری می کند. متخصصان توصیه می کنند که قبل از هر وعده ی غذایی یک فنجان چای برگ درخت توت بنوشید تا اشتهای شما کاهش پیدا کند و از جذب چربی جلوگیری کنید.

 فشار خون

پتاسیم و منیزیم موجود در توت سفید باعث کاهش فشار خون بالا می شود، همچنین آنتی اکسیدان رزوراترول موجود در توت سفید به عنوان یک وازودیلاتور عمل کرده و با کاهش تولید اکسید نیتریک رگ های خونی را شل کرده و به کاهش فشار خون بالا کمک می کند.

 سرماخوردگی

ویتامین C موجود در توت سفید باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی، آنفلونزا و سرفه مفید می باشد.

همچنین آلکالوئید های موجود در توت سفید ماکروفاژ ها را فعال می کند، ماکروفاژ ها گونه ای از گلبول های سفید هستند که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

 استرس، اضطراب و افسردگی

توت سفید باعث کاهش تولید دوپامین می شود و به درمان استرس، اضطراب و افسردگی کمک می کند.

ارسال شده در تاریخ 16 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,557
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.