توت فرنگی منبع غنی از آهن مناسب برای افراد کم خون و کودکان ضعیف

توت فرنگی منبع غنی از آهن مناسب برای افراد کم خون و کودکان ضعیف

توت فرنگی ,توت فرنگی منبع غنی از آهن,میوه مفیدبرای کودکان , انتخاب توتفرنگی ,چه توتفرنگی بخریم, خرید توتفرنگی , رنگ توت فرنگی نشانه سالم بودن , فواید توت فرنگی

آهن موجود دراین میوه باعث افزایش تولید خون در بدن شده و برای افراد کم خون و کودکان ضعیف اثر‌درمانی دارد،همچنین سلول های بدن را فعال تر کرده و باعث شادابی آنها میشود?????

توت فرنگی ,توت فرنگی منبع غنی از آهن,میوه مفیدبرای کودکان , انتخاب توت فرنگی ,چه توت فرنگی بخریم, خرید توت فرنگی , رنگ توت فرنگی نشانه توت فرنگی سالم, فواید توت فرنگی

توتفرنگی صاحب عنوان ملکه ی میوه هاست و این عنوان بی دلیل به یک میوه ی خوشمزه کوچک داده نشده است و راز آن ریشه در خواص فوق العاده آن دارد، میوه ای سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی بود و خواص و فواید درمانی زیادی دارد.

میوه ای محبوب بوده و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، فیبر و ویتامین می باشد. این میوه مغذی و پرفایده چربی خوب خون را افزایش داده، فشارخون را پایین می آورد و به شما برای محافظت در برابر سرطان کمک می نماید.

این میوه جزو ۲۰ میوه پر از آنتی اکسیدان بوده و منبعی خوب برای تامین پتاسیم و کلسیم می باشد. فقط ۸ عدد توت فرنگی، ویتامین C ای بیشتر از ۱ پرتقال دارند. در ادامه به بررسی خواص و فواید این میوه خوشمزه و پرطرفدار می پردازیم.

میوه‌های بهاری مانند گوجه سبز، چغاله بادام و توت فرنگی دارای منابع غنی ویتامین C و گروه B هستند و رعایت اصول بهداشتی در هنگام مصرف ضروری است.

طبق تحقیقات صورت گرفته از این میوه می توان در جهت افزایش سلامت قلب، کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان و در مجموع ارتقاء سلامتی بدن بهره گرفت.
این میوه همچنین دارای املاح کلسیم، آهن و فسفر است، به ویژه فسفر موجود در این میوه عملکرد مغز را بهبود می بخشد. دانشجویان و افرادی که تمرینات فکری می کنند، بهتر است حتما توت فرنگی میل کنند چرا که خوردن این میوه باعث تامین فسفر مورد نیاز مغزشان می شود.

ارسال شده در تاریخ 30 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,307
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.