تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج | استایل شیک و جالب

تیپ سحر قریشی عجیب در اکران مردمی فیلم ایکس لارج

تیپ سحر قریشی که با استایل جالب و عجیبی در اکران فیلم ایکس لارج حضور یافت و اتفاقات جنجالی را ایجاد کرد . عکسهای سحر با موهای باز و پوشش نا مناسب انتقاداتی در پی داشت

عکس ها و اتفاقات بحث برانگیز از استایل شیک و زیبای سحر قریشی

استایل زیبا و شیک سحر قریشی در اکران مردمی فیلمش در سینما آستارا مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و لازم به ذکر است که وی بازیگر فیلم ایکس لارج محسن توکلی می باشد

فیلم ایکس لارج ساخته محسن توکلی از چند روز پیش به اکران رسیده است و به همین بهانه بازیگران این فیلم در اکران های مردمی آن حضور می یابند. چیزی که در اولین اکران مردمی جلب توجه می کرد استایل جنجالی سحر قریشی بازیگر پرحاشیه می باشد که مورد توجه عکاسان قرار گفته بود. در ادامه تصاویری از اکران ایکس لارج با حضور سحر قریشی , یوسف تیموری و میرطاهر مظلومی را در ایران پاتوق مشاهده کنید

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

سحر قریشی بازیگر زن جنجالی در اکران مردمی فیلم ایکس لارج

دیشب یازدهم تیر ماه مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی ایکس لارج با حضور بازیگران فیلم در پردیس سینمایی مگامال تهران برگزار شد و چیزی که در این مراسم جلب توجه می کرد حضور سحر قریشی با یک تیپ جنجالی بوده است.

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

عکس های سحر قریشی

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

سحر قریشی بازیگر ایکس لارج

فیلم سینمایی ایکس لارج فیلمی به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش محصول سال ۱۳۹۷ می باشد. «ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می شوند.

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

بازیگران در اکران فیلم ایکس لارج

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

استایل شیک سحر قریشی

سحر قریشی

گفتنی است سحر قریشی بازیگر جنجالی و پر حاشیه ایرانی اولین بار در سال ۸۸ با سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی وارد قاب تلویزیون از شبکه سه شد و با نقش یلدا در طی چند روز به شهرت عجیبی رسید.

سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

عکس سحر قریشی

لازم به ذکر است اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری،علی صادقی، رضا ناجی، علیرضا قادری، محمدرضا رهبری، هاوار قاسمی،احمد ایراندوست، مختار سائقی، سحر نظام دوست، اکبر اصفهانی، سپیده مراد پور و حضور بهاره رهنما از بازیگران فیلم سینمایی ایکس لارج هستند.

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

استایل زیبای سحر قریشی

تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارجتیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج تیپ سحر قریشی در اکران فیلم ایکس لارج

اکران فیلم سینمایی ایکس لارج

ارسال شده در تاریخ 4 جولای 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 4,994
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.