تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه مخصوص اتاق خواب و کمد

خرید آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه که بهترین آویز نگهدارنده دمپایی، کیف و کفش بوده و بعنوان آویز وسائل داخل کمد و حتی برای آویزان کردن روی دیوار یا پشت در و نگهدارنده لباس زیر مورد استفاده قرار می گیرد و با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد

خرید اینترنتی آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه

یکی از مشکلات معمول در خانه نا منظم بودن کمدهاست، حتی اگر کمدتان را کاملا مرتب کنید، چند هفته بعد کمد به حالت اولیه اش باز می گردد و نا منظم می شود، علت این امر وجود بسیاری وسایل سرگردان است که جای مشخصی ندارند و به تدریج روی هم در کمد انباشته می شوند.

ما به شما آویز نگهدارنده وسایل فایلی 4 طبقه را معرفی میکنیم که با کمک آن ها می توانید به کمد ها نظم بدهید و این نظم را مدت طولانی تری حفظ کنید.

 

خرید آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه

بهترین آویز نگهدارنده وسایل کفش و کیف

از دیگر مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه هستند، محدودیت فضای داخل منازل است، موضوعی که امکان استفاده و همچنین نگهداری بسیاری از وسایل مورد نیاز را از شما صلب می کند

برای حل این مشکل سعی شد تا وسایل مورد نیاز داخل منزل به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر اشغال فضای کمتر ، کارایی بیشتری را نیز برای افراد داشته باشند .

 

جدیدترین آویز طبقه ای کفش و دمپایی

یکی از خصوصیات بارز این تجهیزات را می توان امکان به کارگیری از فضاهای غیر قابل استفاده در منزل عنوان کرد.

آویز فایل 4 طبقه ای پارچه ای با داشتن 2 قلاب به راحتی به پشت در یا دیوار آویزان شده و بدون اشغال فضای زیاد و قابل استفاده بسیاری از وسایل و ابزار شما را در خود جای میدهد.

 

آویز نگهدارنده لباس زیر و سوتین

این آویز مناسب برای نگهداری لباس زیر ، جوراب ، دمپایی ، مجلات و روزنامه و وسایل کوچک سرگردان در کمدها و کشوهاست.

محصولی با طراحی ساده و در عین حال بسیار کاربردی که امکان بهره وری از فضای غیر قابل استفاده داخل منزل را برای شما محیا می کند .

این آویز دارای 4 طبقه می باشد که با استفاده از دو قلاب موجود در بسته قابلیت نصب آسان بر روی درب و یا دیوار را دارد.

 

آویز نگهدارنده لوازم در کمد و حمام

از آویز وسایل می توان در اتاق ، درب کمد ، حمام ، آشپزخانه و … برای نگهداری و همچنین سامان دهی وسایل مختلفی نظیر مجلات، دمپایی ، لوازم بهداشتی ، لوازم تحریر و … استفاده نمود

دسترسی سریع تر ، نظم بخشیدن به وسایل و همچنین جلوگیری از خراب شدن آنها ، ویژگی های استفاده از آویز نگهدارنده ی وسایل به شمار می رود.

شما همچنین با بهره گرفتن از این آویز می توانید بی نظمی های اتاقتان را کاهش دهید و به سازماندهی وسایل بپردازید و از مرتب شدن اتاقتان لذت ببرید.

 

 

ویژگی های آویز نگهدارنده 4 طبقه

  • نصب آسان و مطمئن آویز
  • دارای 4 فایل و طبقه ی نگهداری وسایل
  • حفاظت از وسایل و نظم بخشیدن به آن ها
  • راه حلی آسان برای سامان دادن به وسایل سرگردان
  • جنس پارچه ای مقاوم
  • دارای دو قلاب
  • مناسب برای آویزان کردن روی دیوار یا پشت در


 

قیمت : 45,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 6 ژانویه 2022 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,180
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.