تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اتوی بخارشو کنوود جدیدترین اتو بخارشوی مارک اصل 2018

خرید اتوی بخارشو کنوود جدیدترین اتو بخارشوی مارک اصل 2018

خرید اتوی بخارشو کنوود,اتوی بخارشوی,اتو بخارشوی,اتوی لباس با بخارشوی,اتوی بخارشو,اتو بخارشو,اتو بخارشور,قیمت اتوی بخارشو,قیمت اتو بخارشور

این اتو زیبا و خوش دست دارای طراحی کامل، کف سرامیکی ، قابلیت تنظیم دما برای انواع پارچه های کتانی ، پشمی ، پنبه ای ، ابریشمی و روسری ها و لباس های حساس

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان

خرید پستی

اتوی بخارشو کنوود

خرید اتوی بخارشو کنوود

خرید اتوی بخارشو کنوود

اتو بخار کنوود نسل جدیدی از اتوهای دستی و مسافرتی است که علاوه بر اینکه همانند اتو های قدیمی می تواند برای اتو کردن انواع لباس به کار رود ، امکان ایجاد بخار شدید برای دستیابی به نتایج بهتر در آن وجود دارد و بدون نیاز به خارج کردن لباس از آویز آن را همانجا ظرف چند دقیقه صاف ، خشک و تمیز نمایید.

 

خرید اتوی بخارشو کنوود

این اتو زیبا و خوش دست دارای طراحی کامل، کف سرامیکی ، قابلیت تنظیم دما برای انواع پارچه های کتانی ، پشمی ، پنبه ای ، ابریشمی و روسری ها و لباس های حساس به اتوهای فلزی و ..، دکمه های اسپری بخار و اسپری شدید بخار و دارای سوییچ دو ولتاژی است که میتوانید آن را در سفر به همه نقاط همراه خود ببرید.

 

خرید اتوی بخارشو کنوود

با استفاده از این اتو بخار دستی دیگر نیازی به استفاده از میزهای بزرگ برای اتو کشی ندارید و نگران از سوختن لباس یا برق افتادت آن توسط اتوهای فلزی نباشید.بورس مخصوص را که بر روی اتو سوار نمایید به راحتی می توانید گرد و غبار و پرزها را از روی لباس برطرف نمایید و با استفاده ی همزمان از بخار ، لباس را تمیز ، صاف و شیک کنید.

 

خرید اتوی بخارشو کنوود

کاربرد ویژه ی این بخارشو در تمیز نمودن لباس ها خشک کردن آنها و همچنین حذف چین و چروک ها بدون نیاز به فشار با اتوی داغ تنها با بالا و پایین و چپ و راست کردن بخارشوی کنوود نزدیک لباس است.

 

این بخارشو به ویژه برای لباسهای حساس پشمی ، ابریشمی ،پارچه های گران قیمت و حساس و نیز لباسهایی که روی آن سنگها و تزیینایی هست که با اتوی معمولی اتو نمی شود.بنابراین شما را از زحمت سپردن لباس به اتوشویی ها رها میکند.همچنین این ات بخار خزهای لباسهای زمستانی را که در فصول گرم در کمد شما میمانند را نرم ،درخشان و تازه میکند و فضای خالی ایجاد شده در لابلای آنها را میپوشاند.

 

کاربرد دیگر این بخارشویی دستی در استریل کردن و تمیز نمودن بالش ها مبل ها و عروسک های نرم است به این صورت که با استفاده از فشار بخار در درجه حرارت بالا و نفوذ آن به داخل بالش ها یا مبل ها و نیز اسباب بازی های نرمی که در دسترس کودکان شما قرار دارند ، باکتری ها ، ذرات ریز و گرد و غبار را هر چند وقت یکبار از آنها حذف کنید و آنها را به راحتی استریل نمایید.

ویژگی های کلی:

دارای 4 تکه : پایه یا بیس ، سری مخصوص برس دار، دستگاه اصلی ، فنجان مخصوص پر کردن آب

دارای دو ولتاژ قابل تنظیم برای حرارت بالا و بخار خشک و حرارت و بخار مرطوب

بدون نیاز به فشار روی لباس

مخصوص انواع پارچه و نیز پارچه های کار شده ، ابریشمی و حساس

بدون لکه دار کردن یا آسیب رساندن به لباس

استریل نمودن بالش ها ، مبل ها و عروسک های نرم

قابل حمل مخصوص مسافرت بدون اشغال فضای زیاد

 


قیمت این محصول 130000 تومان

 

قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 8 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع پوشاک , لوازم منزل
بازدید : 3,838
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.