تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اردور خوری pvc فانتزی سه طبقه مخصوص آجیل شب عید

خرید اردور خوری pvc فانتزی 3 طبقه جمع شونده

خرید اردور خوری pvc درب دار سفره هفت سین 99 که بهترین اردوخوری پی وی سی با قیمت مناسب که جدیدترین ظرف اردو خوری آجیل و شکلات می باشد که سه طبقه و جمع شونده است . این محصول منحصر به فرد مجموعه ای جمع و جور با یک پیچ و تاب ساده است.

اردور خوری pvc درب دار

 

وجود یک ظرف اردور یا تنقلات خوری در سر میز غذا، سر سفره و حتی آشپزخانه بسیار اهمیت دارد؛ چرا که علاوه بر زیبایی، دسترسی به این مواد را نیز بسیار آسان می کند. با این ظرف اردور خوری رنگارنگ 5 تکه این نیاز را به بهترین شکل ممکن بر طرف نمایید. 

 

این اردور خوری که از جنس PVC تولید شده سبک ، جادار ، فانتزی ، درب دار و مناسب برای نگهداری خشکبار ، ترشی جات ، مربا ، شکلات و سایر تنقلات و مواد غذایی می باشد.5 تکه بودن محصول نیز امکان استفاده و سرو پنج نوع مواد غذایی را بطور همزمان مهیا می کند.

 

 

این محصول شامل یه سینی و پنج تکه ظرف هست که قابل جدا شدن از هم هستند و با توجه به طراحی متفاوت و تکه های سوا شونده ، رنگارنگ و درب دار می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد.درب دار بودن محصول می تواند از خشک شدن تنقلات و مواد غذایی همچنین دور نگه داشتن آنها از آلودگی ها و حشرات و ریختن مواد از درون ظرف در پیک نیک ها و… جلوگیری کند.

 

ویژگی های کلی:

جنس پلاستیک
اردور خوری 5 تکه شامل:
سینی بزرگ به ابعاد : 27x27x5.5 سانتی متر
5 ظرف به ابعاد : 13x8x4.5 سانتی متر
قابل جدا شدن از هم
دارای درب کلیپسی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
مناسب جهت استفاده در منزل ، پیک نیک و مسافرت

 



اردور خوری سه طبقه جمع شونده

خرید اردور خوری pvc فانتزی سه طبقه

جزئیات محصول اردور خوری

ابعاد محصول: 30.5 * 10.2 * 30.5 سانتی متر؛

وزن :  590 گرم

 شماره مدل :  PB3-312OL

خرید اردور خوری pvc فانتزی سه طبقه

 در طبقه بالایی این محصول به سه قسمت  کوچک تقسیم شده است.

مزایا: قابل انعطاف و قابل جمع شدن  برای فضای کمتر.

مواد پلی پروپیلن 100٪ مواد غذایی، سیم فولادی ضد زنگ

جنس  پلاستیک BPA

15ارتفاع باز شده محصول : 38سانتی متر
ارتفاع جمع شده محصول : 8 سانتی متر

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

قطر کاسه پایینی 11 اینچ
قطر  کاسه میانی  9 اینچ

قطر کاسه بالایی با 3 بخش تقسیم  شده 7 اینچ است.

با این محصول  فضای روی میز را بیشتر کنید، و سازماندهی آشپزخانه شما خیلی ساده تر میشود !

 
این محصول منحصر به فرد مجموعه ای جمع و جور  با یک پیچ و تاب ساده.
رنگ محصول سبز، سفید یا قرمز
استفاده از محصول عالی برای  پیکنیک، حتی کمپینگ
همچنین برای سرو میوه عالی یا میان وعده عالی میباشد
طبقه تقسیم شده بالایی برای شیرینی ها، آجیل ها و آب نبات ها مناسب است. هنگامی که جمع میشود، کاسه ها توسط مگنت های پنهان به طور مرتب روی هم  قرار می گیرند.
 

اردو خوری چوبی بامبو برند بامبوم مدل تورتیل

سرو انواع تنقلات نظیر شکلات و پاستیل ساخت ترکیه 

 

  • نام تجاری  Bambum
  • جنس محصول : چوب بامبو
  • مدل : گرد، دایره ای، پنج خانه
  • رنگبندی : گردویی
  • وزن : ۳۳۵ گرم
  • قطر : ۲۵cm
  • کد کالا : H11
  • مقاوم در برابر رطوبت و شکستن بر اثر سقوط از ارتفاع
  • مناسب برای سرو انواع مغزیجات، کره، پنیر، شکلات، پاستیل و …
  • مناسب جهت پذیرایی چندین نوع مواد خوراکی در کنار هم
  • قابل استفاده در محیط هایی نظیر منزل، کافه ها، رستوران ها و …
  • عرضه شده با قیمت عمده بسیار ارزان و کاملا رقابتی

این اردو خوری یک ظرف فوق العاده جذاب با ظاهری مدرن و متفاوت است که از پنج خانه برخوردار است. اردو خوری چوبی بامبو یکی از محصولات پر طرفدار برند بامبوم به حساب می آید. این برند ترکیه ای متخصص تولید انواع ظروف پذیرایی و ظروف آشپزخانه تهیه شده از چوب بامبو است. بامبوم همچنین توانسته در مدت زمانی کوتاه محصولاتی متنوع و کاملا سالم را معرفی نماید و به جایگاهی ثابت در بازار جهانی بامبو و محصولات چوبی آن دست یابد. اردو خوری چوبی بامبو یک ظرف فوق العاده شیک و منحصر به فرد است که از چوب گیاه سرسخت بامبو تهیه شده است. به همین دلیل در صورت استفاده صحیح و رعایت نکات لازم، مقاومت این ظرف تحت شرایط گوناگون تضمین شده است. معمولا ظروف تهیه شده از گیاه بامبو دارای وزنی بسیار سبک هستند، به طوری که بسیاری از کاربران حمل و نقل آن ها را یکی از آسان ترین و لذت بخش ترین مراحل هر پذیرایی می دانند. شما می توانید انواع تنقلات و خوراکی های متنوع را در خانه های این اردو خوری سرو کنید و پذیرایی بدون نقصی را رقم بزنید. 

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم ظروف چوبی بامبو که آن ها را نسبت به سایر ظرف چوبی برجسته می کند، مقاومت آن ها در برابر رطوبت است، به طوری که شما می توانید این ظروف را برای مدت زمان طولانی در معرض رطوبت و مایعات قرار دهید و هیچ گونه نگرانی بابت افت کیفیت و تغییر شکل و فرم اصلی آن ها نداشته باشید، در صورتی که سایر ظروف چوبی تحت شرایط مشابه دچار تغییر شکل شده و به مرور زمان از کیفیت آن ها کاسته می شود. به جرات می توان گفت اگر به دنبال ظرفی کاملا سالم و بی خطر جهت سرو و نگهداری (مواد غذایی) هستید، اردو خوری چوبی بامبو می تواند انتخاب مناسبی باشد و نیاز های متنوع شما را به خوبی پوشش دهد. استفاده از ماشین ظرفشویی گزینه مناسبی برای شستن این اردو خوری چوبی بامبو نیست. اگر قصد دارید برای یک عمر از این ظرف زیبا استفاده کنید، بهتر است آن را به روش دستی بشویید. برای تمیز کردن این ظرف کافیست با استفاده از یک برس لطیف و کمی شوینده استاندارد ابتدا سطح ظرف را بسایید و سپس آن را آب بکشید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از تنظیمات صحیح قرار دادن این ظرف در مایکروویو بلامانع است.

ارسال شده در تاریخ 5 مارس 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,553
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.