خرید اسباب بازی دزد دریایی بازی مهیج و سرگرمی کودکان

خرید اسباب بازی دزد دریایی بازی مهیج و سرگرمی کودکان

خرید اسباب بازی دزد دریایی 55000 تومان,خرید آسان بازی دزد دریایی,خرید پستی بازی دزد دریایی,خرید اینترنتی بازی دزد دریایی,خرید آنلاین بازی دزد دریایی,حراج بازی دزد دریایی اصل,خرید بازی شانسی دزد دریایی,فروش بازی شانسی دزد دریایی BARREL PIRATE,قیمت بازی دزد دریایی BARREL PIRATE,حراج ارزان بازی دزد دریایی بارل پیریت BARREL PIRATE,خرید ارزان بازی دزد دریایی بارل پیریت,فروش ارزان بازی شانسی دزد دریایی بارل پیریت BARREL PIRATE,قیمت ارزان بازی سرگرم کننده دزد دریایی BARREL PIRATE,فروش پستی بازی هیجان انگیز دزد دریایی BARREL PIRATE,فروش اینترنتی بازی مهیج دزد دریایی BARREL PIRATE,خرید بازی دزد دریایی اصل,

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان

بازی دزد دریایی

خرید اسباب بازی دزد دریایی بازی مهیج و سرگرمی کودکان

این یک بازی شانسی است که می توانید با آن شانستان را امتحان کنید!بازی دزد دریایی 2 الی 4 نفره است و یک بازی مهیج و مفرح برای کودکان شماست زیرا هر کودکی با دیدن یک دزد دریایی که از بشکه به بیرون می پرد بسیار سرگرم و هیجان زده می شود.

 

بازی دزد دریایی به این صورت است که ابتدا دزد دریایی را درون بشکه قرار داده و سپس با یک دست بشکه را نگه دارید و چند دور عروسک را داخل بشکه بچرخانید.سپس هر بازیکن یکی از چهار رنگ شمشیر موجود در بسته را انتخاب کرده و به نوبت شروع به وارد کردن شمشیر به بشکه از طریق اسلات های موجود روی بشکه می شوند.هر یک از بازیکنان که شمشیرشان به نقطه ی هدف بخورد و باعث شود که دزد دریایی از بشکه به بیرون بپرد برنده یا بازنده ی بازی (بسته به قراری که تعیین میکنید) است.

 

نقطه ی جالبی که باعث هیجان بیشتر بازی می شود این است که در هربار قرار دادن مجدد عروسک داخل بشکه و چرخاندن آن محل نقطه ی پرتاب به صورت رندم عوض میشود و هیچ کس نمی داند این بار در کدام سوراخ شمشیر به هدف میخورد.

 

هر پکیج بسته بندی شامل یک بشکه ، یک عروسک دزد دریایی و 16 عدد شمشیر پلاستیکی کوچک در 4 رنگ زرد، قرمز ، سبز و آبی می باشد.

 

 


قیمت : 55,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 25 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 3,697
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.