تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اسپیکر بلوتوث مدل مینیاتوری سال 2022 پمپ خلا استند موبایل

خرید اسپیکر بلوتوث مدل مینیاتوری مخصوص موبایل و لپ تاپ با قیمت مناسب و بسیار شیک می باشد و هم به عنوان اسپیکر بلوتوثی می توان از آن استفاده کرد و هم به عنوان استند موبایل که خیلی زیبا می باشد. کیفیت پخش صدای آن عالی و شفاف می باشد و دارای قیمت مناسب است. با تصاویر بیشتر و توضیحات بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

خرید اسپیکر بلوتوث مدل مینیاتوری JBL

اسپیکر ها انواع مختلفی دارند و هرکدام سایز و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند.اما خیلی از افراد به دنبال اسپیکر هایی هستند که علاوه بر کیفیت خوب صدا،سایز مناسبی داشته باشند و قابل حمل باشند

این اسپیکر های مینیاتوری علاوه بر داشتن کیفیت بسیار خوب،سایز کوچکی دارند و شما میتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید و همچنین ظاهری زیبا و فانتزی نیز دارند که خود محبوبیت آن هارا بیشتر می کند.

ویژگی های اسپیکر بلوتوث مینیاتوری

نوع اتصال:بیسیم و بوسیله بلوتوث

دارای میکروفن داخلی

دارای باتری

توان خروجی : 3 وات

با خرید این محصول علاوه بر لذت بردن از کیفیت خوب اسپیکر از ظاهر زیبا و مینیاتوری آن نیز لذت خواهید برد.


 

قیمت : 280,000 تومان


خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوث طرح قارچ اصل

 به کمک اسپیکرهای قابل حمل به راحتی می‌توان در گردش‌های کوتاه روزانه از وجود موسیقی دوست‌داشتنی خود لذت برد. محصولات زیادی در این حوزه طراحی و تولید شده‌اند. به تازگی اسپیکر بلوتوث طرح قارچ روانه بازار شده است که دارای طراحی بسیار دوست داشتنی و جذاب می باشد. در واقع این محصول یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است که از صدای بسیار شفاف بهره می برد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را توسط بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش کننده موسیقی خود متصل کنید و از وجود آن لذت ببرید. ویژگی بارز این اسپیکر دارا بودن پمپ خلا در زیر آن است که می توانید از این محصول جهت استند موبایل نیز استفاده کنید.

Portable-Bluetooth-Speaker-Wireless-Handsfree-Mushroom-Speaker-With-Sucking-Disc-Bracket-for-iphone-6-5-4 3w-cute-mushroom-mini-bluetooth-1portable

ویژگی های اسپیکر بلوتوث طرح قارچ

-کیفیت صدا عالی
-دارای پمپ خلا در زیر اسپیکر جهت استفاده به عنوان استند
– دارای رنگ بندی بسیار زیبا
– دارای میکروفون و استفاده به عنوان اسپیکر بلوتوث ماشین
– اتصال از طریق بلوتوث با موبایل
– کیفیت صدای استثنایی
دارای دکمه پاور و ولوم روی بدنه
انتخاب آهنگهای بعدی توسط دکمه تعبیه شده روی اسپیکر
استفاده از اسپیکر جهت مکالمه
دارای باطری لیتیومی قابل شارژ
دارای برد ۱۰ متر
ساخته شده از بهترین متریال
متعلقات: کابل شارژ usb

 

 

خرید اسپیکر بلوتوث مدل قارچ سال 2017

photo_2016-04-05_18-28-34 Mini-Mushroom-Bluetooth-Speaker-with-Suction-Holder-Microphone-Portable-Splash-Proof-Mushroom-Wireless-Speaker-with-Stand

خرید اسپیکر فلش خور بلوتوثی قابل حمل جیبی ۲۰۱۹ مدل Y-۵

اسپیکر بلوتوث طرح قارچ

کیفیت صدای فوق العاده شفاف و عالی

دارای پمپ خلا در زیر اسپیکر جهت استفاده به عنوان استند موبایل

دارای میکروفون جهت استفاده به عنوان اسپیکر بلوتوث خودرو

دارای باطری لیتیومی قابل شارژ

خرید اسپیکر بلوتوث مدل قارچ

به کمک اسپیکرهای قابل حمل به راحتی می‌توان در گردش‌های کوتاه روزانه از وجود موسیقی دوست‌داشتنی خود لذت برد. محصولات زیادی در این حوزه طراحی و تولید شده‌اند. به تازگی اسپیکر بلوتوث طرح قارچ روانه بازار شده است که دارای طراحی بسیار دوست داشتنی و جذاب می باشد. در واقع این محصول یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است که از صدای بسیار شفاف بهره می برد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را توسط بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش کننده موسیقی خود متصل کنید و از وجود آن لذت ببرید. ویژگی بارز این اسپیکر دارا بودن پمپ خلا در زیر آن است که می توانید از این محصول جهت استند موبایل نیز استفاده کنید. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب اسپیکرهای بلوتوثی باتری آن است. اسپیکر بلوتوثی طرح قارچ دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 500 میلی‌آمپراست. به یاری این باتری، این اسپیکر شما را تا 5 ساعت برای پخش مداوم موسیقی همراهی می‌کند. مدت زمانی که برای شارژ کامل این اسپیکر باید منتظر ماند، 1.5 ساعت است. این محصول از یک میکروفن هم پشتیبانی می‌کند که به کمک آن به تماس‌های تلفن‌همراه خود می توانید پاسخ دهید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل طرح قارچ یک انتخاب بسیار کاربردی برای گوش کردن موسیقی به همراه دوستان‌تان است.

یکی از تفریحات لذت‌بخش، گوش‌کردن به آهنگی دوست‌داشتنی و شاد در گردش‌ها همراه دوستان است. زمانی ضبط‌صوت‌ها همراه بسیار خوبی برای ارایه‌ی موسیقی در هر مکانی بودند؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی و منسوخ‌شدن استفاده از نوار کاست‌ها، ضبط‌صوت‌ها جای خود را به اسپیکرهای قابل‌حمل دادند. اسپیکرهای قابل‌حمل معمولا برای تامین انرژی خود از یک باتری داخلی قدرتمند استفاده می‌کنند. این اسپیکر برای اتصال به تلفن همراه، پخش‌کننده‌ی صوتی و حتی رایانه و لپ‌تاپ از فناوری بلوتوث بهره می‌برد. اندازه‌ی بسیار کوچک در برابر قدرت بالای این اسپیکر شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را از طریق بلوتوث به پخش‌کننده‌ی صوتی خود متصل کنید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید.

ویژگی های اسپیکر بلوتوث طرح قارچ

– کیفیت صدای عالی
– دارای پمپ خلا در زیر اسپیکر جهت استفاده به عنوان استند
– دارای رنگ بندی بسیار زیبا
– دارای میکروفون و استفاده به عنوان اسپیکر بلوتوث ماشین و مکالمه با تلفن همراه
– اتصال از طریق بلوتوث با موبایل
– دارای دکمه پاور و ولوم روی بدنه
– انتخاب آهنگهای بعدی توسط دکمه تعبیه شده روی اسپیکر
– دارای باطری لیتیومی قابل شارژ
– دارای برد 10 متر
– ساخته شده از بهترین متریال
– متعلقات: کابل شارژ USB


قیمت : 480.000 تومان
ارسال شده در تاریخ 25 نوامبر 2021 توسط مدیریت با موضوع موبایل و لوازم جانبی
بازدید : 2,933
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.