تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اینترنتی روغن خراطین زنان حجم دهنده باسن و سینه زنان

خرید اینترنتی روغن خراطین زنان حجم دهنده باسن و سینه زنان مارک نوشاد

خرید اینترنتی روغن خراطین زنان اصل,روغن خراطین ماساژ جنسی بانوان,خرید روغن خراطین بانوان نوشاد,روغن خراطین بزرگ کردن سینه خانم ها,سفارش پستی روغن خراطین بزرگ کننده سینه زنان,خرید ارزان روغن خراطین بالا برنده باسن زن,حراج روغن خراطین بانوان تپل کننده سینه دختر,روغن خراطین حجم دهنده گونه,روغن حجم دهنده سینه,حجم دهنده طبیعی لب زنان,روغن خراطین بانوان ارزان,حجم دهنده عضلات بانوان,خرید پستی روغن خراطین,خرید آنلاین روغن خراطین بانوان,حجم دهنده سینه بانوان,

روغن خراطین روناک مخصوص بانوان

سفارش اینترنتی روغن خراطین بانوان روناک

روغن خراطین بانوان ارزان

محصولی باکیفیت و طبیعی برای افزایش حجم عضلات

دارای درصد بالای پروتئین ، امگا ۳ ، ۶ و ۹

دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو

  قیمت: 65,000 تومان با ارسال رایگان


معرفی محصول:

روغن خراطین ، یک روغن 100% طبیعی و تولید شده در پیشرفته ترین لابراتوارهای طب سنتی میباشد. این محصول قرنهاست به عنوان موثرترین حجم دهنده و افزایش دهنده سایز گونه ، لب ، سینه و آلت مردانه مورد استفاده قرار گرفته است. روغن خراطین در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد . در طب سنتی و “کتاب قانون بوعلی سینا” چندین بار به خواص و اثرات بی نظیر و شگفت انگیز  روغن خراطین اشاره شده و یکی از بهترین خواص آن حجم دهندگی اندامی می باشد. روغن خراطین اصل از گونه ای کرم خاکی به نام “بلزا” استحصال می شود. در گذشته روغن این کرم را بصورت سنتی و با استفاده از روغن زیتون و روغنهای پایه دیگر استخراج می کردند. اما امروزه با پیشرفت صنعت ، دستگاه های روغن گیری پیشرفته ای وجود دارد که از این کرمها روغن خراطین اصل را استخراج میکند
خرید اینترنتی روغن خراطین زنان حجم دهنده
خرید اینترنتی روغن خراطین زنان

روغن خراطین ، یکی از بهترین و مطمئن ترین محصولات موجود در بازار است که تمامی بزرگان طب سنتی ایران و جهان آنرا تایید کرده اند. در بین روشهای حجم دهنده صنعتی و شیمیایی که امروزه رواج دارد ، بهترین و مطمئن ترین راه جهت رسیدن به هدف ، استفاده از محصولات طبیعی با درصد خلوص بالاست . از بهترین خواص روغن خراطین  برای بانوان افزایش سایز سینه ، بزرگ کردن باسن ، حجم دهنده به گونه و لب ، چاق کننده موضعی صورت  میباشد

خرید اینترنتی روغن خراطین زنان حجم دهنده

خرید اینترنتی روغن خراطین زنان
فواید روغن خراطین برای خانمها

 

لب: یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند. لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است


سینه: روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد


گونه: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.با استفاده از روغن خراطین اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

طریقه مصرف روغن خراطین

 

ابتدا محل مورد نظر خود را به مدت 1 دقیقه ماساژ دهید و یا اینکه با حوله گرم کنید تا جریان خون بیشتر شود . سپس روغن خراطین را به 10 تا 15 قطره  به محل بمالید و مجددا حدود 15 دقیقه ماساژ دهید تا بطور کامل جذب پوست شود. این عمل را 2 بار در روز انجام دهید

خرید اینترنتی روغن خراطین زنان

کاربرد و خواص روغن خراطین برای خانم ها

لب : یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها ، که عامل مهمی در زیبایی آنهاست. لب ها هستند .

لبهای نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لبهای حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند . روشهایی که امروزه بکار می رود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.

روغن خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

سینه : روشهای متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد. بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهندهها بیشترین تاثیر را دارد. کرم ها و ژلهای حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ، سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.

 گونه: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. با استفاده از روغن طبیعی خراطین اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.


خرید اینترنتی روغن خراطین زنان حجم دهنده

خرید اینترنتی روغن خراطین زنان

 قیمت: 65,000 تومان با ارسال رایگان


خرید پکیج روغن خراطین خانم ها

ا,فروش پکیج روغن خراتین,پماد خراطین روشن کننده پوست زن,خرید اینترنتی صابون سفید کننده صورت زنان

خواص خراطین :
روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش سایز سینه و باسن استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند.

قیمت پکیج روغن خراطین خانم ها : 89.000 تومان

ارسال رایگان

خرید صابون خراطین پماد و روغن خراطین

در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید. روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن اندامها یکی از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.روغن خراطین اصل از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد . سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .

با استفاده ی موضعی از این محصول شما به راحتی و بدون نیاز به عمل های جراحی زیبایی گوناگون به بزرگ کردن لب، گونه، باسن و سینه کمک فوق العاده ای می کند. این محصول کاملا اورگانیک و بدون داشتن عوارض بعد از مصرف است. از این محصول شما میتوانید در طی مدت زمانی ۲ الی ۳ ماه به نتیجه ی مورد نظر خود برسید. و اصلا نگران این نباشید که با پوست شما ناسازگاری کند یا ایجاد حساسیت و موجب جوش زدن بشود. خراطین سالیان سال است که مورد استفاده ی عموم مردم است و تا به حال هیچ موردی گزارش نشده است. طبیعی ترین راه برای چاق کردن صورت و دیگر اندام ها همین پماد خراطین است .
همچنین خراطین برای تقویت رشد مو (پر پشتی مو)، مناسب برای موهای خشک و اسیب دیده، شکننده، مراقبت از موهای رنگ شده، درمان خارش سر، لطافت و نرمی مو، براق کننده ی مو، و مناسب برای افرادی که ریزش موی زیادی دارند و از این مشکل رنج می برند کاملا مفید و موثر است.

طریقه مصرف :
اول با صابون خراطین موضع راشستشو داده سپس روغن خراطین را روزانه (۲ مرتبه به فاصله زمانی ۶ ساعت) به عضو موردنظر ماساژدهید. لازم به ذکراست چون این روغن از راه پوست جذب میگردد باید قبل از مصرف،عضو موردنظر را خوب مالش داده تا سرخ شود زیرا در این‌حالت گردش خون در آن موضع بالا می رود و اثرقطعی و مطلوب حاصل میگردد.  پماد خراطین را شب قبل از خواب (به مدت ۳ الی ۵ دقیقه ) ماساژ دهید و صبح قبل از استفاده از روغن خراطین با صابون خراطین شستشو دهید.
پک روغن خراطین روجا مخصوص بانوان ( روغن ، پماد و صابون خراطین )

قیمت پکیج روغن خراطین خانم ها : 89.000 تومان

ارسال رایگان

ارسال شده در تاریخ 23 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع درگوشی با زن و شوهر , لاغری و چاقی , لوازم منزل , محصولات ویژه متاهلین
بازدید : 3,852
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.