تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره ارتشی مخصوص سفر و کوه

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره ویژه مسافرت

خرید بیلچه تاشو چندکاره کوهنوردی بهترین بیلچه باغبانی و مسافرتی می باشد که خاصیت تاشو شدن را دارد که قابلیت بیل و کلنگ،اره و درب بازکن را داراست. تولید شده از جنس فلز مقاوم و دارای دسته جدا شونده می باشد

قیمت : 60,000  تومان

بیلچه تاشو چندکاره کوهنوردی

بیلچه تاشو چند کاره ، محصولی نوین و بسیار کاربردی است . این بیلچه فلزی و مقاوم دارای دو سری شامل بیل و کلنگ با قابلیت تاشو می باشد که می توانید همزمان از هردو و یا به صورت جداگانه استفاده کنید . بیلچه سفری دارای دسته جدا شوده است که در صورت نیاز برای افزایش میزان ارتفاع دسته به سادگی می توانید آن را به دسته اصلی متصل نمایید . از دیگر ویژگی های این محصول امکان استفاده به عنوان اره و همچنین درب بازکن می باشد .

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

یک طرف سری بیلچه به شکل اره طراحی شده و در طرف دیگر این سری ، یک درب بازکن وجود دارد . اما این پایان خصوصیات منحصر به فرد بیلچه تاشو و چند کاره نیست ، دسته محصول دارای روکش لاستیکی آج دار است تا به راحتی در دست قرار گیرد و در قسمت انتهایی دسته (زیر دسته) یک قطب نما تعبیه شده است . بیلچه تاشو چندکاره علاوه بر کارایی ، قابلیت تاشو ، ابعاد و وزن مناسب ، دارای یک کیف کمری جهت حمل آسان می باشد . از این محصول می توان به عنوان بیلچه باغبانی ، بیلچه مسافرتی و کوهنوردی استفاده نمود.

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

این بیل کلنگ تاشو ارتشی یا نظامی کیف دار، از ۲ قسمت ساخته شده است؛ که از یکدیگر، به صورت پیچی قابل جدا شدن هستند.

1-دسته، که شامل یک بخش پلاستیکی است؛ که محل قرارگیریِ دست میباشد و در پشت آن قطب نمایی تعبیه شده است.

2- بخش اصلی، که شامل یک کلنگ و یک بیل است.
بیلِ این محصول در یک لبه، دارای یک بخش اره ای است.
برای استفاده از هر کدام از این دو بخش، دیگری را روی دسته، خم کرده و پیچ تعبیه شده بر روی دسته را به سمت بالا میپیچیم.

پشت کیف بیل تاشو یم جاکمری دوخته شده است که میتوان بیل را از جایی آویزان و یا به کمر خود متصل کنید و حمل آن را آسان میکند.

 

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

امروزه با تولید ابزارآلات چند منظوره، دیگر نیازی نیست تا تمام ملزومات سفر را جداگانه به همراه داشته باشیم، چون غیر ازحمل بار اضافی چیزی نخواهیم یافت. بیل تاشوی چند کاره که در تصویر مشاهده می کنید یک ابزار فوق العاده و بسیار کاربردی برای شما خواهد بود. وزن این بیل 590 گرم است و از جنس  فولاد سخت می باشد. قدرت و استحکام آن چندین برابر بیشتر از دیگر بیل های موجود در بازار است. چند کاره بودن این بیل و همچنین قابلیت جمع شوندگی آن از ویژگی های بارز آن است که حمل آن را نیز آسان می سازد. یعنی شما می توانید در هرجاییکه که خواستید سه ابزار را همزمان و یک جا به همراه داشته باشید.

 

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

شما می توانید از یک سمت این ابزار به عنوان بیل استفاده کنید، برای کارهایی چون کندن خاک، مسطح کردن زمین به هنگام چادرزدن و یا درآوردن چرخ ماشین از گل ولای. سمت راست دهانه ی بیل طوری طراحی شده است که به عنوان اره کارایی خواهد داشت، مواقعی که نیاز دارید چوبی را برش دهید، می توانید به راحتی از این بخش استفاده کنید. علاوه بر اینها ابزاری کلنگ مانند نیز در پشت بیل تعبیه شده است  که جهت کندن و زیرو رو کردن خاک  یا مواردی چون شکستن یخ وچوب کارایی خواهد داشت. از قسمت درب باز کن آن هم، جهت باز کردن انواع قوطی ها و کنسروها می توانید استفاده کنید.

 

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

دسته ی اضافه شونده ی آن نیز به آسانی به دسته ی بیل متصل شده و طول آن را 15 سانتیمتر بیشتر می سازد. در حین استفاده از این بیل خواهید دید که این ابزار از قدرت تاشوندگی بالایی برخوردار است، چون با پیچاندن و محکم ساختن  پیچ وسطی آن به راحتی می توانید بخش بیل و کلنگ را فیکس و ثابت نگه دارید.بدون اینکه در حین استفاده، شل شدگی و تکان خوردگی آن را شاهد باشید.

 


قیمت : 60,000  تومان

خرید بیلچه تاشو کوهنوردی چندکاره

ارسال شده در تاریخ 27 آگوست 2019 توسط مدیریت با موضوع لوازم خودرو , لوازم منزل
بازدید : 1,181
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.