تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید تونیک ارتشی زنانه زیباترین مانتو ارتشی دخترانه فری سایز

خرید تونیک ارتشی زنانه مدل L7257

خرید تونیک ارتشی زنانه زیبا,قیمت مانتو ارتشی بسیار شیک,لباس ارتشی اسپرت دخترانه ,خرید اینترنتی لباس ارتشی دخترانه ,خرید لباس ارتشی زنانه ,ست لباس ارتشی دخترانه,تونیک ارتشی آستین بلند,فروشگاه مانتو ارتشی دختران

ویژگی های کلیدی:

جنس : اسپان دورس

یقه گرد و آسیتن بلند

قد تونیک : 90Cm

دور سینه : 90Cm

 فری سایز(مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

خرید تونیک ارتشی زنانه

نام تونیک ارتشی زنانه مدل L7257
جنس اسپان دورس
قد تونیک 90Cm
طول آستین 50Cm
دور سینه 90Cm
سایز free size(مناسب برای سایز های XL / L )

خرید تونیک ارتشی زنانه

معرفی اجمالی محصول:

تونیک ارتشی زنانه مدل L7257 دارای جنس عالی و با کیفیت بوده و از دوخت و برش عالی برخوردار می‌باشد. تن خور شیک آن در کنار طرح پارچه که دارد، شما را خوش استایل نشان می‌دهد. می‌توانید از این محصول به عنوان یک پوشش شیک در منزل و مهمانی‌های خود استفاده نمایید. سایز این محصول به صورت Free Size بوده و برای سایز‌های لارج و ایکس لارج مناسب می‌باشد.

خرید تونیک ارتشی زنانه

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تونیک ها در گذشته لباس های مردانه بودند نه زنانه ، کمی به لباس های مردانه در فیلم های تاریخی دقت کنید ، در بسیاری از اقوام و کشور های مختلف مردان بلوز های بلندی تا زیر زانو می پوشند ، این در واقع تاریخچه تونیک های زنانه ای است که این روز ها ما برای پوشیدن انتخاب میکنیم .

اما بعد ها تونیک تبدیل به یک لباس بسیار رایج و بسیار کاربردی و به درد بخور در میان خانم ها شد . و حالا کمتر زنی را میتوانید پیدا کنید که حداقل یک دست تونیک در کمد لباس هایش نداشته باشد . 

همه چیز را در مورد تونیک ها بدانید :

تونیک از لباس های راحتی محبوب زنانه است که با گذشت زمان و آمد و رفت ترندهای مختلف جایگاه خود را در کمد لباس های زنانه از دست نداده است. تونیک ها در مدل ها و رنگ های مختلف وجود دارند و با همه اندام ها سازگاری دارند و کاربرد های مختلفی می توانند دارا باشند به همین دلیل داشتن حداقل یک تونیک به همه خانم ها توصیه می شود. اما برای خرید و انتخاب یک تونیک مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟برای خرید یک تونیک مناسب و خوب باید ابتدا فرم اندام خود را بشناسید و سپس شلوار و اکسسوری مناسب برای ست کردن تونیک خود انتخاب کنید. راهنمای خرید تونیک زنانه را در چی بپوشم بخوانید.

تونیک چیست؟

تونیک به نوعی بلوز یا تی شرت بلند گفته می شود معمولا تا زیر خط باسن و میان ران امتداد دارد. تونیک می تواند آستین بلند یا آستین کوتاه باشد و میزان تنگی و گشادی و جنس آن نیز در برندهای مختلف متفاوت است. تونیک ها از قدیمی ترین لباس ها هستند که در طول تاریخ هم توسط مردان و هم زنان پوشیده می شده اند اما نمونه مدرن آن از دهه ۱۹۸۰ میلادی وارد مد زنانه شد و در مدل های مختلف و جنس و رنگ متنوع موجود است.

ویژگی های تونیک مناسب

در خرید یک تونیک باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت مانند کیفیت دوخت و پارچه، راحتی و سایز مناسب که درباره همه لباس ها صادق است. خط کمر تونیک باید در محل صحیح قرار گیرد و یقه و آستین ها و سر شانه ها باید اندازه و در محل درست قرار گیرند. تونیک ها می توانند کشباف، نخی، و پشمی و یا حتی توری باشند. شما بسته به نیاز و فصلی که آن را می پوشید جنس پارچه مناسب را انتخاب می کنید.

با تونیک چی بپوشیم؟

با توجه به این که تونیک در منزل پوشیده می شود می توان آن را با لباس های مختلفی پوشید. ترکیب تونیک و شلوار کشی می تواند گزینه مناسبی برای لباس راحتی و خودمانی باشد. پوشیدن تونیک با دامن یا شلوار گشاد توصیه نمی شود چون باعث می شود چاق دیده شوید. تونیک را می توان با شلوار جین ساده نیز استفاده کرد.

ارسال شده در تاریخ 3 اکتبر 2018 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 2,381
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.