خرید توپ های ضد استرس فینگربال اسباب بازی کودکان

خرید توپ های ضد استرس فینگربال اسباب بازی کودکان

خرید توپ های ضد استرس فینگربال,قیمت توپ فینگربال ,فروش توپ ضد استرس فینگربال,جدیدترین توپ آرامشبخش,خرید اینترنتی توپ های آرامش بخش فینگربال,جدیدترین توپ های ضد استرس کودک,خرید توپ های ضد استرس بزرگسالان

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 10,000  تومان

خرید پستی

توپ های ضد استرس فینگربال

امروزه اسباب بازی ها فقط برای کودکان ساخته نمی شوند.انواع اسباب بازی های کاهش دهنده ی فشار عصبی و استرس مخصوص کودکان و به ویژه بزرگسالان ساخته شده اند که فینگر بال ها نیز از آن دسته اند.فینگربال علاوه بر تخلیه ی فشار عصبی و استرس باعث افزایش قدرت تمرکز و یادگیری می شود.

 

 

احتمالا از این واقعیت آگاه هستید که استرس برای سلامتیبد است، اما کاهش سطح استرس راحت تر آن است که فکرش را بکنیداگر  یک زندگی پر استرس داشته باشید، برای خلاص شدن از آن  نمی خواهید فعالیت های مانند یوگا ومدیتیشن هم انجام دهید.برای  از بین بردن سریع  استرس، یک فینگربال بخرید که براحتی در دسترس است  ، آن یک درمان سریع و موثر است که می توانید در خانه و یا در دفتر کار براحتی انجام دهید.

 

 

این فینگربال علاوه بر این کارایی ضد استرسی یک اسباب بازی جالب بوده که سطح تمرکز شما را بالا میبرد چون برای یادگیری انجام درست حرکت نیازمند تمرکز است.همچنین شما می توانید این بازی را در تعداد درست رفتن یک حرکت با دوستان خود سهیم شوید.

 

 

فینگربال از دو توپ ال ای دی در رنگ های مختلف تهیه شده که توسط یک روبان ضخیم به هم متصل میباشند.این توپ ها هیچ آسیب و دردی به دست وارد نمیکند.یادگیری هر حرکت بیشتر از چند دقیقه طول نمیکشد ولی باید مواظب باشید.زیرا بعد از یادگیری به قدری این بازی شیرین می شود که ممکن است به آن معتاد شوید!


قیمت این محصول 10000 تومان

 

قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 19 آگوست 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 2,610
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.