تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید تی شرت محرم 98 آستین بلند یقه برگردان رنگ مشکی ساده

تیشرت محرم آستین بلند یقه برگردان رنگ مشکی ساده

خرید تی شرت محرم یقه برگردان جنس پنبه ,خرید اینترنتی تیشرت ساده محرم , خرید تی شرت آستین بلند محرم,تیشرت ساده یقه گرد آستین بلند ,قیمت تیشرت ساده آستین بلند جنس نخی,تی شرت محرم طرح حسین مقطع,تیشرت طرح علمدار کربلا, تی شرت محرم طرح حسین مظلوم, تی شرت محرم طرح یا ابا عبدالله کبوتر ,تیشرت طرح یا ثارالله, تیشرت طرح یا اباعبدالله سیاه مشق, تی شرت محرم طرح غریب مادر ,تیشرت طرح عاشورا,خرید پیراهن محرم ,تیشرت آستین بلند محرم ,خرید تیشرت آستین بلند محرم,خرید اینترنتی تیشرت محرم,خرید پستی تیشرت محرم,خرید شال محرم,خرید اینترنتی شال محرم,خرید پستی شال محرم

تیشرت آستین بلند یقه برگردان(ویژه محرم)

ویژگی های کلیدی:

تیشرت آستین بلند یقه برگردان(ویژه محرم)

آستین بلند/یقه برگردان

مدل موجود در تصاویر سایز ایکس لارج را پوشیده است

رنگ بندی:مشکی

سایز بندی:لارج / ایکس لارج(راهنمای انتخاب سایز پایین صفحه)

جنس:نخی(پنبه)

دارای ۲ عدد دکمه برای باز و بسته شدن یقه

خـرید پستی >> قیمت فقـط :55000 تومان

 تیشرت آستین بلند یقه برگردان (مشکی)

خرید تی شرت محرم 95 آستین بلند یقه برگردان رنگ مشکی ساده

سایز لارج(L):

قد تیشرت : ۷۰ سانتی متر

زیر بغل تا زیر بغل : ۴۵ سانتی متر

شانه تا شانه : ۴۱ سانتی متر

قد آستین : ۵۹ سانتی متر

سایز ایکس لارج(XL):

قد تیشرت : ۷۱ سانتی متر

زیر بغل تا زیر بغل : ۴۸ سانتی متر

شانه تا شانه : ۴۲ سانتی متر

قد آستین : ۶۰ سانتی متر

معرفی اجمالی محصول:

ماه محرم ماه حزن و اندوه شیعیان علی بن ابی طالب بشمار می رود که در آن وقایع تلخی به وقوع پیوست .ایام محرم الحرام ایام شهادت حضرت سید الشهدا و اهل بیت و یاران باوفای ایشان است و حقیقت این است که بقای اسلام مرهون دو ماه محرم و صفر است.
تی شرت محرم نشان دهنده اظهار محبت و ارادت محبان اهل بیت به خاندان پاک و مطهر حضرت محمد(ص) است این تی شرت های ارزان قیمت دارای طرح های متنوعی است که در چند سال اخیر ایده آن مطرح شد و در دست تولید قرار گرفت.
بی شک وقتی تمامی افراد اعم از کوچک و بزرگ ،زن و مرد،پیر و جوان در این ایام لباس سیاه به تن می کنند یادر آور مصببت بزرگی است که به وجود مقدس حضرت سید الشهدا وارد آمده است.
از نظر تاریخ، چنانکه مورخان نوشته اند، بعد از واقعه جانسوز عاشورا، زنان خاندان رسول الله(ص) اولین کسانی بودند که تا یک سال لباس سیاه به تن داشتند و چنان مشغول عزاداری بودند که امام سجاد(ع) برای آنها غذا فراهم می ساختند. در طول تاریخ نیز پوشیدن لباس سیاه در عزاداری اهل بیت(ع) به صورت یک سنت ارزشمندی در بین شیعیان و محبان رایج بوده است.

خرید تی شرت محرم 95 آستین بلند یقه برگردان رنگ مشکی ساده

بعضی از فقهای بزرگ مقید بودند در ایام سوگواری امام حسین(ع) جامه سیاه می پوشیدند و به آن تبرک می جستند و با جدیت از آن نگهداری و مراقبت می کردند و وصیت می نمودند بعد از رحلتشان به عنوان تبرک با آنها دفن شود.
بنابر این پوشیدن لباس سیاه در ایام سوگواری ائمه(ع) خصوصاً در دو ماه محرم و صفراز آن جهت که اظهار همدردی با آن ذوات مقدس و احیای امر ایشان می باشد، دارای فضیلتی بس بزرگ است.
انواع تی شرت محرم ارزان قیمت توسط خود فروشگاه تولید می گردد و بدون هیچ گونه واسطه ای و به صورت مستقیم بفروش می رسد.بنابراین این فروشگاه تی شرت های محرم خود را با تضمین به مشتریان عرضه می دارد بدین صورت مشتریان با اطمینان می توانند خرید خود را انجام دهند.
در این ایام شیعیان و مذهبیان به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین و حضرت ابالفضل العباس می پردازند و هر کس به شیوه ای میزان عشق و علاقه خود به آن حضرت را نشان می دهد.
با خرید تی شرت محرم شما صاحب یک لباس مناسب عزاداری خواهید شد و می توانید آن را هر ساله در ایام محرم و شهادت امامان معصوم به تن کنید و در مراسم سوگواری حضرت شرکت کنید.

راهنمای انتخاب سایز:

خرید تی شرت محرم 95 آستین بلند یقه برگردان رنگ مشکی ساده

شرایط نگهداری:

-از آب ۳۰ درجه برای شست و شو استفاده شود
-قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
-درسایه خشک شود

خـرید پستی >> قیمت فقـط :55000 تومان

ارسال شده در تاریخ 26 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع تیشرت و پیراهن محرم سال 99
بازدید : 3,306
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.