تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید جوراب شلواری زنانه بغل پلنگی Day mod طرح kolin

خرید جوراب شلواری بغل پلنگی

خرید جوراب شلواری زنانه پلنگی,قیمت ساپورت پلنگی خانم ها,فروش جوراب شلواری بغل پلنگی,بهترین جوراب نازک پنتی مدل پلنگی دخترانه,جوراب شلواری زنانه مجلسی و مهمانی,جدیدترین جوراب شلواری های نازک و ضخیم

توضیحات مختصر: جوراب شلواری بغل پلنگی Day mod طرح kolin جوراب شلواری زنانه دارای طرح سه بعدی پلنگی نخ 90 دارای قابلیت کشسانی بالا دارای دوخت مقاوم و الیاف با کیفیت مناسب برای ست کردن با انواع تونیک ها و پیراهن ها مناسب جشن ها و مهمانی ها

جوراب شلواری طرح دار

 مسلما هیچ خانمی دوست ندارد که وسط مهمانی جوراب شلواری و یا جورابش پاره و یا نخکش شود . یکی از بهترین تصمیم هایی که هر خانمی موقع خرید جوراب شلواری دارد این است که جوراب شلواری های با کیفیت و ترک را انتخاب کند .

برای بالا بردن طول عمر جوراب شلواری های نازک و ضخیم بهتر است جورابهایتان را با دست بشورید و برای شست و شوی جورابهای نازک به هیچ وجه از ماشین لباس شویی استفاده نکنید. اگر مجبور هستید که برای تمییز کردن جوراب هایتان از ماشین لباس شویی استفاده کنید حتما جوراب هایتان را داخل یک کیسه پارچه ای قرار دهید .

از جمله برترین برند جوراب شلواری نازک ترک می توان به برند پنتی اشاره کرد . این دسته از جوراب های نازک دارای جنس فوق العاده و الیاف بکار رفته در آن بسیار مرغوب است . جوراب شلواری پنتی دارای ضخامت نخ های متفاوت از بسیار نازک تا ضخیم هستند و بسیار مناسب برای مجالس و مهمانی ها هستند .

خرید جوراب شلواری زنانه بغل پلنگی Day mod طرح kolin تنها 59000 تومان

دکمه خرید

مشخصات محصول :

جوراب شلواری زنانه

دارای طرح سه بعدی پلنگی

نخ 90

دارای قابلیت کشسانی بالا

دارای دوخت مقاوم و الیاف با کیفیت

مناسب برای ست کردن با انواع تونیک ها و پیراهن ها

مناسب جشن ها و مهمانی ها

خرید جوراب شلواری زنانه

خرید جوراب شلواری زنانه بغل پلنگی Day mod طرح kolin تنها 59000 تومان

دکمه خرید

ارسال شده در تاریخ 12 می 2019 توسط مدیریت با موضوع لباس زنانه
بازدید : 1,342
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.