خرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی 3D magic کودکان اصل

خرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی 3D magic

خرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی با قیمت مناسب,دستگاه نقاشی سه بعدی ساز,قیمت دستگاه سه بعدی ساز نقاشی مخصوص کودک,جدیدترین دستگاه سه بعدی ساز نقاشی,خرید اینترنتی دستگاه نقاشی 3 بعدی,به وسیله ی این دستگاه 3D ساز می توانید نقاشی های زیبا با ماژیک های مخصوص موجود در جعبه بکشید

دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

خرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی

به وسیله ی این دستگاه 3D ساز می توانید نقاشی های زیبا با ماژیک های مخصوص موجود در جعبه بکشید و در عرض چند دقیقه آنها را برجسته و سه بعدی کنید و به آنها حجم ببخشید.این اسبای بازی هنری هدیه ای زیبا و ارزنده به کودکان بالای 6 سال می باشد.

 

خرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی

 

در واقع جادوی سه بعدی در این ماژیک های خاص هست که دستگاه سه بعدی ساز آن را تکمیل می کند.این ماژیک ها در 4 رنگ سبز، قرمز ،زرد و آبی در جعبه موجود می باشند.همچنین پکیج دارای 10 صفحه شابلون و یک صفحه ی برد طراحی برای کشیدن نقاشی دلخواهتان می باشد.

 

خرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی

 

همچنین شما میتوانید از شابلون های موجود در جعبه هم استفاده کنید.به این صورت که روی خطوط شابلون را با ماژیک رنگ دلخواه پر کنید و سپس درون دستگاه گذاشته و با روشن کردن دکمه ی دستگاه پس از چند دقیقه به صورت سه بعدی تحویل بگیرید.رنگ سه بعدی به راحتی از روی شابلون جدا می شود.

 

 

ویژگی خاص این اسباب بازی در این است که که تعامل و تفریح بین والدین و فرزندان را بیشتر میکند و کودکان با همفکری و کمک گرفتن از والدین به صورت تک نفره و یا گروهی از کار کردن با این دستگاه نقاشی سه بعدی ساز لذت می برند.و اوقات فراغت خود را با تفریحات سالم و مفرح و هنری پر می کنند.

 

خرید دستگاه سه بعدی ساز نقاشی

قیمت : 85,000  تومان
خرید پستی


پکیج نقاشی روی لباس Draw jammies

بهمراه 3 شابلون طراحی روی لباس و 6 ماژیک
رنگ صورتی و آبی برای لباس موجود میباشد

 

نمونه اورجینال در پکیج اصلی

 

بسته ای ویژه برای بازی کودکان

 

موثر در افزایش خلاقیت و نشاط کودکان

 

شامل 6 عدد ماژیک رنگی

 

3 عدد ماژیک فسفری (شب نما)

 

3 عدد شابلون طراحی  

 

کاملا بی خطر و استاندارد

 

امکان پاک شدن پس از شسته شدن لباس

 

قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال





 

قیمت : 22,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 18 می 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 7,621
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • خیلی ممنون کیفیتش خوب بود

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.