تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید روغن افزایش حجم آلت مردان بهترین روغن خراتین

خرید روغن افزایش حجم آلت و عضلات در ورزشکاران و بهترین روغن خراطین جهت افزایش سایز آلت تناسلی مردان با مارک روغن خراطین طراوت می باشد این روغن از نوعی کرم خاکی تهیه می شود و به راحتی می توانید هم برای مردان و هم برای خانم ها مورد استفاده قرار دهید

خرید اینترنتی روغن افزایش حجم آلت مردان

روغن خراطین یا روغن افزایش حجم آلت همان که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد.

روغن خراتین طراوت هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است.

ترکیبات این روغن طراوت سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید.

روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ تر کردن آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

 قیمت : 65,000 تومان با ارسال رایگان


خرید روغن افزایش حجم عضلات روغن خراطین طراوت اصل

بهترین روغن افزایش حجم آلت آقایان

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود


فروش روغن بزرگ کننده آلت خراطین طراوت

این تضمین وجود دارد که با استفاده صحیح از روغن خراطین اصل عرضه شده در فروشگاه ایران پاتوق ظرف مدت 2 دوماه از زمان آغاز مصرف، اندازه آلت تناسلی آقایان حدود سه سانتی متر از طول و یک سانتیمتر از عرض رشد داشته باشد

به شما اطمینان می دهیم که با مصرف  روغن خراطین اصل، احساس شرمندگی جنسی را برای همیشه فراموش خواهید کرد.

این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

کاربرد روغن خراطین برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

روغن خراطین از بین بردن خط اخم و چین و چروک

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد.

روغن خراطین و افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. روغن خراطین اصل، در بزرگ کردن اندامهای مختلف بدن تاثیر شگفت انگیز و بالایی دارد ، از سالیان دور و در طب سنتی، از روغن خراطین برای حجم دادن و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان استفاده می شده است اما در سالهای اخیر از این روغن برای مصارف دیگر نیز استفاده می شود روغن خراطین بخاطر خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش و جریان خود در محل مورد نظر شده و با خون رسانی و تغذیه بیشتر اندام مورد نظر، باعث حجیم و بزرگ تر شدن آن اندام می شود.

روغن خراتین برای تقویت و رشد موها

 از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

عوارض روغن خراطین

روغن خراطین اصل، فاقد عارضه می باشد اما افرادی که دارای حساسیتهای پوستی می باشند بهتر است قبل از استفاده از ان با پزشک مشورت نمایند.

نحوه استفاده از روغن خراطین

قبل از مصرف روغن حجم دهنده خراطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر ۲۴ ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.

تذکر 1 : پس از مصرف روغن طبیعی خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.
تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن اصل خراطین شب قبل از خواب میباشد.

بسیاری از افراد با خرید روغن خراطین توقع دارند که با چند مرتبه استفاده از آن، به نتیجه مطلوبی دست یافته و حجیم و بزرگ تر شدن اندام مورد نظر خود را شاهد باشند اما باید بدانید که این توقع بیجایی است چراکه حداقل زمان تاثیر گذاری یک روغن خالص و مرغوب، دو الی سه ماه می باشد با مصرف روزانه دومرتبه از آن و به طول حد اقل دوماه، می توانید شاهد بزرگتر شدن اندام مورد نظر خود باشد

روغن خراطین طراوت

 قیمت : 65,000 تومان با ارسال رایگان

ارسال شده در تاریخ 30 آگوست 2020 توسط مدیریت با موضوع محصولات ویژه متاهلین
بازدید : 3,384
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.