خرید رینگ جادویی تورو فلاکس حرکات موزون حلقه 2020

خرید رینگ جادویی تورو فلاکس اسباب بازی,بازی جدید Magic Ring Toroflux,فروش تورو فلاکس,قیمت رینگ جاویی, رینگ جاویی تورو فلاکس, Magic Ring Toroflux,خرید اینترنتی رینگ جادویی ترو فلاکس,خرید پستی رینگ جادویی تورو فلاکس

خرید رینگ جادویی تورو فلاکس اسباب بازی

رینگ جادویی اسباب بازی جذاب و سرگرم کننده می باشد که به تورو فلاکس معروف است و با حرکات موزون دست این مجیک رینگ بالا و پایین رفته و صدای دلنشین و زیبایی تولید می کند که بسیار لذت بخش می باشد.

فروش بهترین رینگ جادویی تورو فلاکس

این مجیک رینگ از رشته های فولادی به قطر ۲میلی متر که به صورت کاملا جادویی به هم تنیده شده ساخته شده است. این حلقه های جادویی به شما این امکان را میدهد که دور دست یا هر میله ای بصورت رقصان و تعاملی به شکل مارپیچ به جریان بیندازید و کافیست این حلقه را با حرکت دست مسطح کرده و به صورت النگو در دست کرده و با حرکات دست ان را بصورت موزون در بیاورید و ارامش را به ذهن خود در بیاورید.

 

خرید رینگ جادویی تورو فلاکس

خرید رینگ جادویی تورو فلاکس

حرکات موزون با مجیک رینگ

آیا دوست دارید یک ابزار سرگرم کننده داشته باشید که بتواند در چندین حالت مختلف شما را سرگرم  و مشغول تفریح کند؟!رینگ جادویی تروفلاکس یک اسباب بازی جدید و خلاقانه می باشد که دارای حالت های مختلف می باشد که با قرار گرفتن بر روی دستان شما و بالا و پایین کردن و حرکت دستان شما ان هم حرکت کرده و با ایجاد صدای دلنشین و زیبا به حالت های مختلف در خواهد آمد.

جدیدترین اسباب بازی سرگرمی رینگ مجیک

این رینگ جادویی شما را ترغیب خواهد کرد تا ساعت ها با آن بازی کنید و حرکت های مختلف را با آن تمرین کنید،آن را بر روی دستان خود نگه داشته و تمرکز کنید از این دست به آن دست بفرستید و با حرکت جالب آن شگفت زده شوید.خلاصه یک ابزار سرگرمی تمام و کمال می باشد که برای اولین بار آن را دیده و شیفته ان خواهید شد.

 

 

نحوه استفاده از مجیک رینگ توروفلاکس

کافیست دست خود را بالا پایین ببرید و این بازی را بصورت تک نفره یا چند نفره انجام دهید.رینگ جادویی از جنس فلز ضد زنگ و درجه یک ساخته شده است که کاملا منعطف بوده و حالتی مانند فنر دارد که براحتی می تواند با حرکت دادن تغییر شکل داده و صداهای مختلفی ازخود داشته باشد.

این رینگ کاملا سبک بوده و اگر ساعت های طولانی با آن بازی کنید به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد.

خرید رینگ جادویی تورو فلاکس

ویژگی های رینگ جادویی تورو فلاکس

رینگ جادویی تورو فلاکس

محصولی جدید و سرگرم کننده

اسباب بازی نمونه با قابلیت های بسیار ویژه و سرگرم کننده

اسباب بازی برای تمام سنین

از جنس فلز منعطف با حالت فنری

 

قیمت دو عددی : 20,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 11 آگوست 2020 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 2,431
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.