تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید سبزه عروسکی طرح فیل برای سفره هفت سین سال 97

خرید سبزه عروسکی طرح فیل برای سفره هفت سین سال 97

خرید سبزه عروسکی طرح فیل هفت سین 15000 تومان,سبزه ی عروسکی طرح فیل,سبزه عید عروسک فیل,خرید اینترنتی سبزه عروسکی نوروز 97,قیمت سبزه سفره نوروزی عروسکی,انواع مدل های عروسکی هفت سین,آموزش ساخت سبزه عروسکی برای عید نوروز 97

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 15,000  تومان

خرید پستی

سبزه ی عروسکی طرح فیل

خرید سبزه عروسکی طرح فیل برای سفره هفت سین

سبزه که یکی از مهم‌ترین سین های سفره عید است اگر جایش خالی باشد هفت سین هم کامل نیست.این روز‌ها خیلی از مردم به فکر سبزه انداختن برای سفره هفت سین هستند. با کمک این طرح خلاقانه می‌توانید سبزه متفاوت‌تری برای سفره هفت سین خودتان تهیه کنید.این سبزه ی عروسکی بسیار جالب و بامزه و فانتزی می باشد که هم بعنوان هدیه و هم در ادارات ، مدرسه ، خانه و … می توانید استفاده کنید.

 

 

جالبی این محصول در این است که همه چیز داخل صورت عروسکی آماده است و فقط کافیست که به آب بدهید تا سبزه ها از سر عروسک شروع به رشد کنند و مثل موهای سر بلند بشوند و بعد شما می توانید هر طوری که بخواهید کوتاهشان کنید یا مدل بدهید.

 

 

سر عروسک را داخل تنگ آبی که داخل بسته وجود دارد قرار دهید.تنگ آب را قبلا تا دو سوم ظرفیت آن با آب پر کنید.به این صورت سبزه ی شما آماده به رشد کردن خواهد شد و با پاشیدن آب با آب پاش روی سر عروسک شروع به رشد خواهد کرد و موهای عروسک که همان سبزه ها هستند از لابلای سرش رشد خواهند کرد.

 

مراقب باشید تا سر عروسک خشک نشود و همینطور در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد.در اینصورت در عرض 5 الی 7 روز سبزه ی شما آماده خواهد بود.بنابراین بهتر است 10 الی 7 روز قبل از عید نوروز شروع کنید.با مراقبت مستمر این سبزه ها به مدت 2 ماه باقی خواهند ماند.

 


قیمت این محصول 15000 تومان

 

قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 27 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,208
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.