خرید ظرف غذای کودک طرح میکی موس قیمت ارزان و اصل

خرید ظرف غذای کودک طرح میکی موس

خرید ظرف غذای کودک جنس اصل,ظرف غذا برای بچه زیر 3 سال,قیمت ظرف غذای کودک مدل میکی موس,خرید اینترنتی ظرف غذای طرح جغد,خرید ارزان ظرف غذای کودک طرح میکی موس,بهترین ظرف غذای کودک طرح میکی موس,جدیدترین ظرف غذای کودک طرح میکی موس

ظرف غذای کودک مدل میکی و مینی ماوس

 

یکی از عمده ترین مشکلات در بین والدین، غذا دادن به فرزندان است. انرژی بسیار زیادی که در کودکان وجود دارد نه تنها آنها را خستگی ناپذیر میکند بلکه موجب می شود تا میلی برای خوردن غذا نیز نداشته باشند. یکی از راه های کم دردسر و کار آمد در این زمینه استفاده از ظروفی است که دارای طراحی های زیبا و مورد علاقه کودک می باشند.این ظروف سرو که معمولا با نام ظروف غذای کودک نیز شناخته می شوند، با جلب توجه کودکان به سمت طرح ها و شکل های زیبای خود آنها را مجاب به خوردن خوراکی های محتوی خود می کنند.

 

 

ظروف غذای متعددی با این استراتژی کاری در بازار وجود دارند، که یکی از زیباترین های آن ظرف غذا کودک با طرح مینی و میکی موس است.وزن کم، طراحی منحصر به فرد آدمکی و دیگر خصوصیات ظاهری، این ظرف غذای عروسکی را به یکی از جذاب ترین ظروف غذای کودک تبدیل کرده است و شما می توانید به وسیله آن کودک دلبندتان را به خوردن انواع غذاهای سرد و گرم تشویق نمایید. این ظرف غذا قابل استفاده در منزل، مهد کودک و … می باشد

 

 

بشقاب اصلی که در سر عروسک قرار دارد و دو پیاله به شکل دست میکی موس و یک قلب یا شلوارک میکی موس، سه اجزای تشکیل دهنده این ظرف غذای جذاب کودک هستند که روی یک سینی قرار داده شده اند.طراحی منحصر به فرد و جذاب ، کیفیت مناسب و قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.این ظروف غذای میکی ماوس دارای ست قاشق ، چنگال مخصوص است که کودکان را مشتاق تر به استفاده از آن و خوردن غذای خود می کنند.

 

 

علاوه بر کارایی متداولی که این محصول در منزل دارد، میتوانید از آن در رستوران ها و محیط های سرو غذا نیز برای پذیرایی از کودکان استفاده کنید تا آنها را علاقمند به خوردن غذا کرده و رسم مشتری مداری را به جا آوردید.کارتون میکی موس یکی از کارتون های مورد علاقه در بین کودکان است,این بشقاب دارای سه قسمت است و از آن می توان برای قرار دادن مدل های متنوع غذا استفاده نمود.این محصول در قسمت بزرگش می توان برای قرار دادن غذای اصلی و از دو قسمت پیاله های آن می توان جهت قرار دادن ماست و سالاد و سبزی و ترشی جات استفاده نمود.

 

 

قیمت : 20,000  تومان


ظرف غذای کودک 360 درجه (2عددی) اصل

دیگر نگران ریختن غذا توسط کودکانتان نباشید

با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق کودکان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندی اورجینال همراه با درب محافظ

با این ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید

ظرف غذای کودک به گونه ای طراحی شده است

که از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کند

چرخش 360 درجه این ظرف باعث می شود غذای

درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد

 به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک می کند

برای تشویق کودک به غذا خوردن بهتر است غذای دلخواه

 او را تهیه کرد و درون ظرف کودک بریزد

ظرف غذای کودک 360 درجه

با این ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذارید . ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl به گونه ای طراحی شده است که از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کند.

ظرف غذای کودک 360 درجه

چرخش ۳۶۰ درجه این ظرف باعث می شود غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد و به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک کند . ظرف غذای کودک با رنگ بندی متنوع و رنگارنگ کودکتان را علاقه مند به خوردن غذا می نماید برای تشویق کودک به غذا، خوردن بهتر است غذای دلخواه او را تهیه کرد و درون ظرف کودک بریزید و از این ظرف برای تشویق به غذا خوردن استفاده شود .

ظرف غذای کودک 360 درجه

امروزه دیگر کمتر خانواده ای می توان دید  که بیشتر از سه بچه داشته باشد.خانواده ها با کاهش تعداد فرزندان سعی در رسیدگی هر چه بیشتر به فرزندان خود دارند.از تغذیه و آموزش گرفته تا تفریح.از این رهگذر مشاغل زیادی به وجود آمده است که سعی در کمک هر چه بیشتر به خانواده ها دارند.از لوازم بهداشتی گرفته تا مهد کودک ها و آموزشگاه های تخصصی کودکان.یکی از مشکلات اساسی مادران عدم درست غذاخوردن کودکان است.این مشکل بخصوص برای سبزیجات بشتر خود را نشان میدهد.در این محصولات سعی کرده اند،غذا خوردن را تبدیل به یک امر مفرح و شادی بخش برای کودکان بکنند

ظرف غذای کودک 360 درجه

ظرف غذای کودک به گونه ای طراحی شده است که

از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کند

چرخش ۳۶۰ درجه این ظرف باعث می شود

غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد

Universal Gyro Bowl

به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک کند

ظرف غذای کودک 360 درجه

با ظرف غذای کودک دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد

برای خرید ظرف غذای کودک کافیست بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

امروزه دیگر کمتر خانواده ای می توان دید که بیشتر از سه بچه داشته باشد.خانواده ها با کاهش تعداد فرزندان سعی در رسیدگی هر چه بیشتر به فرزندان خود دارند.از تغذیه و آموزش گرفته تا تفریح.از این رهگذر مشاغل زیادی به وجود آمده است که سعی در کمک هر چه بیشتر به خانواده ها دارند.از لوازم بهداشتی گرفته تا مهد کودک ها و آموزشگاه های تخصصی کودکان.یکی از مشکلات اساسی مادران عدم درست غذاخوردن کودکان است.این مشکل بخصوص برای سبزیجات بیشتر خود را نشان میدهد.یک نگاهی به عکس های زیر بیاندازید.در این محصولات سعی کرده اند،غذا خوردن را تبدیل به یک امر مفرح و شادی بخش برای کودکان بکنند.

خرید اینترنتی و پستی ظرف نگهدارنده Universal Gyro Bowl برای کودکان دلبند شما با این ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذارید . ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl به گونه ای طراحی شده است که از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کند.

ظرف غذای کودک 360 درجه

چرخش ۳۶۰ درجه این ظرف باعث می شود غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد و به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک کند . ظرف غذای کودک با رنگ بندی متنوع و رنگارنگ کودکتان را علاقه مند به خوردن غذا می نماید برای تشویق کودک به غذا خوردن بهتر است غذای دلخواه او را تهیه کرد و درون ظرف کودک بریزید و از این ظرف برای تشویق به غذا خوردن استفاده شود .

ظرف غذای کودک 360 درجه

دیگر برای غذا خودن کودکان از عباراتی همچون ” آخ ریخت، آخ کثیف شد، درست بنشین، درست بخور، نریزی، این طور بخور، اینجور بنشین ” استفاده نکنید. کودکانی که در سر سفره دایم جملاتی نظیر این عبارات را می شنوند و از خوردن غذا در سر سفره خاطره خوشی ندارند، دیگر رغبتی به هم غذا شدن با بزرگان بر سر سفره نخواهند داشت.

ظرف غذای کودک 360 درجه

با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد . برای خرید ظرف غذای کودک کافیست بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

ظرف غذای کودک 360 درجه

دیگر نگران ریختن غذا توسط کودکانتان نباشید

ظرف غذای کودک با چرخش ۳۶۰ درجه مانع از ریختن غذا می شود

با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق کودکان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندی ارجینال

همراه با درب محافظ

قیمت : 20,000  تومان


ظرف غذای کودک طرح جغد


شاید شما هم از آن دسته پدر و مادرهایی باشید که روزها بیرون از خانه کار می‌کنند و زمانی برای نگهداری از کودک‌شان ندارند. به نظر می‌رسد بهتر است مهد کودکی اطراف خانه‌تان پیدا کنید که هم مربی‌های دلسوزی داشته باشد، هم امکانات خوبی داشته باشد و هم برنامه‌هایش متنوع و مفید باشد. بهتر است هزینه‌ی غذا را حذف کنید؛ هزینه‌های مهد کودک به تنهایی زیاد است!
غذای بیرون مشکلات زیادی برای سلامتی به وجود میاورد. ولی در کنار این مشکلات، هزینه‌اش هم کم نخواهد بود. برای کاهش این هزینه‌ها راهی ساده پیش رو دارید؛ استفاده از ظرف غذایی مثل این.


این ظرف دو طبقه دارد؛ پس اگر بخواهید فرزندتان غذا را به همراه سالاد بخورد مشکلی نخواهید داشت. گنجایش این ظرف غذا به اندازه‌ی یک وعده‌ی کامل کودک است. رنگ این ظرف مثل اسباب‌بازی‌های کودک شاد و خالص است. البته جنس‌اش هم مثل اکثر اسباب‌بازی‌ها پلاستیک است تا وزن کیف زیاد نشود و کودک به زحمت نیافتد. جنس پلاستیک این ظرف را می‌توان بدون زحمت در مایکروفر قرار داد. یک قاشق و چنگال کوچولو هم در ظرف وجود دارد که به راحتی در دست کودک جای می‌گیرد. البته این ظرف قابلیت شستشوی در ماشین ظرفشویی را دارد.


مشخصات ظرف غذا

•  ابعاد12 × 15 × 14 سانتی‌متر
•  وزن228 گرم
•  تعدادشش تکه
•  طول دسته 8 سانتی‌متر –
•  جنس بدنهپلاستیک
•  قابلیت شستشودست , ماشین ظرفشویی
•  سایر توضیحات- جنس ظرف پلی‌پروپیلن که بی‌خطر و بدون ضرر و قابل بازیافت است- دارای یک قاشق و چنگال پلاستیکی با طول دسته 8 سانتی‌متر- دارای دو بست جانبی از جنس بدنه برای بستن درب ظرف غذا






به همراه این محصول یک قاشق و چنگال پلاستیکی  نیز وجود دارد . این محصول به راحتی قابل شست و شو می باشد و بدلیل قفلی که دارد بهداشت مواد غذایی محتوی خود را نیز تامین می کند.

قیمت : 20,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 27 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 2,616
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.