تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید عینک جادویی 3 لنز magic vision جدیدترین عینک 2018

خرید عینک جادویی 3 لنز magic vision جدیدترین عینک 2018

خرید عینک جادویی 3 لنز magic vision ارزان,فروش عینک سه کاره ,عینک لنز مخصوص لپتاپ,قیمت عینک 3 لنز,خرید عینک شیشه شفاف,عینک رنگ کهربا,عینک رنگ طلایی,خرید اینترنتی عینک جادویی مخصوص عید نوروز 97 , عینک آفتابی جادویی,عینک جادویی ویژه مسافرت های نوروز 97 , عینک دارای 3 عدد لنز

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

عینک جادویی 3 لنز magic vision

خرید عینک جادویی 3 لنز magic vision

عینک جادویی magic vision با داشتن سه نوع لنز مختلف با سه رنگ مختلف و سه کاربرد مختلف به شما امکان داشتن 3 عینک فقط در یک عینک را می دهد.

 

عینک جادویی magic vision دارای 3 لنز با رنگهای شیشه ای شفاف ، زرد و آبی میباشد.صفحه ی اصلی دارای شیشه ی شفاف میباشد و دارای آهنربای بسیار قوی برای نگه داشتن صفحات آبی یا زرد روی صفحه ی اصلی می باشد.

 

شما براحتی میتوانید عینک جادویی را به همراه هر 3 صفحه داخل کیف عینک در همه جا به همرا خود داشته باشید و در مکانهای مختلف با توجه به شرایط صفحه ی مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی روی عینک نصب کنید.

 

کاربرد هر یک از لنزهای عینک جادویی magic vision :

لنز شفاف (بی رنگ) : 

این نوع لنز خواندن هرگونه صفحه ی الکترونیکی را برای شما راحتتر کرده و وضوح بیشتری به تصویر میبخشد.از جمله صفحه ی مانیتور تلویزیون ، لب تاب ، گوشی همراه و..

لنز پلاریزه (آبی) :

این لنز پلاریزه دارای صفحه ی آبی آیینه ای می باشد و هرگونه اشعات UV مضر آفتاب را در طول روز از چمان شما دور می کند.

لنز کهربا (طلایی) :

این لنز کهربا دارای صفحه ی طلایی می باشد و دارای خاصیت افزایش دید در شب و کاهش پخش نور تابنده ی چراغها در شب شده و ریسک رانندگی در شب را کاهش می دهد.لنز فتو نایت یا دید در شب … مانند چراغ های مه شکن عمل کرده و برای رانندگی در شب بسیار مناسب است .

قیمت این محصول 45000 تومان

 خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 11 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,831
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.