تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید غذاساز اهرمی وگومتیک جدیدترین غذاساز و خردکن اصل

خرید غذاساز اهرمی وگومتیک جدیدترین غذاساز و خردکن اصل

خرید غذاساز اهرمی وگومتیک ,جدیدترین خرد کن اهرمی وگومتیک, خرید اینترنتی خردکن وگومتیک, خرید پستی خردکن وگومتیک, خرید پستی غذا ساز جدید, خرید خردکن و غذا ساز, خرید غذا ساز جهیزیه, خرید غذاساز اهرمی veg o matic, خرید غذاساز جدید جهیزیه, سفارش اینترنتی خردکن ایستاده, غذا ساز وگومتیک matic, غذاساز اهرمی وگومتیک, فروش ارزان خردکن وگومتیک, فروش اینترنتی خردکن اهرمی, فروش اینترنتی غذا ساز وگومتیک

غذاساز مینی کاتر با دسته کششی

 

جدید ترین خرد کن دستی و غذا ساز نوین بسیار با کیفیت بوده و از بهترین مواد اولیه پلاستیکی بهداشتی ساخته شده است. این مدل که مدل بتیس نامیده می شود دارای یک دست کششی بر روی درب است که با کشیدن و بر گرداندن آن، تیغه ها به دور خود چرخیده و انواع میوه و سبزیجات را به ابعاد دلخواه تا کوچکترین ابعاد خرد می نماید. تیغه های استیل این محصول بسیار تیز و برنده بوده و مواد را به خوبی خرد می نماید. یکی دیگر از مزایای این محصول کاسه یا مخزن بسیار با کیفیتی است که به همراه آن یک درب نیز وجود دارد و می توانید انواع مواد داخل آن را درون یخچال فریزر و مایکروفر نیز قرار دهید.

 

 

چیزی که این دستگاه را از دیگر محصولات متمایز می‌کند، مکانیزم چرخش آن است. به این صورت که روی درِ خردکن یک دسته‌ی پلاستیکی وجود دارد که به یک ریسمان بسیار محکم متصل است. با کشیدن این دسته می‌بینید که تیغه یا همزن به چرخش درمی‌آید و بسته به سرعت کشیدن ریسمان، سرعت چرخش کم و زیاد می‌شود. ریسمان آن تا 40 سانتی‌متر به بیرون می‌آید. امکان پاره‌شدن آن به‌هیچ‌وجه وجود ندارد و حتی اگر روی بدنه ساییده شود، باعث خورده‌شدن بدنه‌ی پلاستیکی آن می‌شود. تیغه‌های این محصول بسیار تیز هستند و حتی با پرکردن کاسه از سبزیجات و… کند نمی‌شوند یا گیر نمی‌کنند. از طرف دیگر سیستم چرخشی آن که حالت کشیدن نخ با دسته را دارد، باعث خردشدن یا هم‌خوردن سریع‌تر شده و دست کمتر خسته می‌شود.

 

 

 زیر کاسه‌ی این محصول، یک نوار لاستیکی قرار گرفته است که باعث چسبندگی آن به زمین و سرنخوردن آن می‌شود؛ بنابراین می‌توانید با یک دست به‌آرامی خردکن را نگه داشته و با دست دیگر نخ را بکشید؛ بدون آنکه کاسه تکان بخورد.میتوان به‌جرئت گفت که تیغه‌های این محصول اصلا کند نمی‌شوند و می‌توانند چند سال با کیفیت اولیه کار کنند.

 

 

ویژگی های کلی:

ابعاد: 13.5*13*14 سانتی متر

وزن: 357 گرم

جنس بدنه: پلاستیک درجه یک

جنس تیغه: استیل ضد زنگ

رنگ: کاسه شفاف و درب سفید

کارایی: خردکن سبزی و میوه، خشک کن سبزیجات

غذاساز مینی کاتر


چندمنظوره و جمع و جور با دستگیره محکم و مقاوم
تیغه استیل به شکل پروانه هلی کوپتر برای زیر کردن غذا در اندازه های مختلف
فقط کافیست مواد را داخل ظرف ریخته و دسته را مداوم به سمت بیرون بکشید
ریز ریز کردن بیشتر با افزایش تعداد کشیدن دستگیره
راه حلی سریع ارزان و راحت جهت تهیه آسان غذا
خرد کردن انواع سبزیجات شامل سیر پیاز و …
راه حلی مناسب برای تهیه غذای کودکان








قیمت 70000 تومان


فروش غذاساز اهرمی veg o matic : غذا ساز وگومتیک بسیار مناسب برای خرد کردن انواع سبزیجات برای تزئین و سالاد است که با چهار سری با ابعاد مختلف و همچنین خردکردن به صورت اهرمی سرعت در خرد کردن با کمترین فشار را برای شما فراهم کرده است . غذا ساز اهرمی وگومتیک برای شما عزیزان بهترین اتنخاب برای سرعت در آشپزی است . عزیزان در صورت تمایل میتوانیدجدیدترین خرد کن اهرمی وگومتیک را به صورت کاملا تضمینی از فروشگاه اینترنتی  ایران پاتوق خریداری کرده و هزینه آن را پس از دریافت کالا پرداخت کنید.

غذاساز اهرمی وگومتیک محصول آشپزخانه ای جدید و فوق العاده می باشد.که دارای ۴ تیغه برشی بسیار تیز در اشکال مختلف و ۲ پایه چنگک از بالا می باشد . کافیست سبزیجات یا میوه را در محل تعبیه شده قرار داده و اهرم را محکم به پایین فشار دهید .
خرید غذاساز اهرمی وگومتیک
غذاساز اهرمی وگومتیک
استفاده بسیار آسان
کافیست سبزیجات یا میوه را در محل تعبیه شده قرار داده و اهرم را محکم به پایین بفشارید
شامل 4 تیغه برشی در اشکال مختلف
دارای 2 پایه چنگک از بالا
تیغه های فوق العاده محکم
نظافت راحت
خرید غذاساز اهرمی وگومتیک

هدیه ای بسیار عالی برای کدبانوهای ایرانی

با چهار سری از فولاد محکم و تیز برای خرد کردن سبزیجات در ابعاد مختلف


خرید غذاساز اهرمی وگومتیک
خرید غذاساز اهرمی وگومتیک

سفارش اینترنتی خردکن ایستاده
غذا ساز اهرمی وگومتیک را به آسانی استفاده کنید و بشوئید

و مدت ها از آن استفاده کنید بدون کند شدن تیغه ها

قیمت : 99,000  تومان موجود نیست

خرید اینترنتی خردکن وگومتیک,فروش ارزان خردکن وگومتیک,خرید پستی غذا ساز جدید,خرید غذاساز جدید جهیزیه,خرید غذا ساز جهیزیه,خرید خردکن و غذا ساز,فروش اینترنتی غذا ساز وگومتیک,فروش اینترنتی خردکن اهرمی ,غذاساز اهرمی وگومتیک,سفارش اینترنتی خردکن ایستاده,خرید پستی خردکن وگومتیک,جدیدترین خرد کن اهرمی وگومتیک
ارسال شده در تاریخ 10 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,159
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.