تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید مانتو بافت مجلسی کلاه دار زنانه نانسی فصل سرما 98

خرید مانتو بافت زنانه دارای کلاه و شیک و مجلسی مخصوص فصل پاییز و زمستان که مارک نانسی است ، این مانتوهای مدل جدید بافتنی می باشد که یک مانتوی جلو باز و آستین بلند است که از فروشگاه ایران پاتوق می توانید تهیه نمایید

مانتوی بافت کلاه دار نانسی

این مانتو بافت زنانه مورد استفاده مجلسی و روزمره می باشد، این مانتو فوق العاده نرم ، لطیف و سبک و دارای اندازه فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج) است.

مانتو بافت کلاه دار نانسی

چه کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتو‌ها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتو‌های مخصوص به همان فصل تولید می‌شوند. مانتو بافتنی کلاه دار نانسی دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می‌باشد. مانتو بافت کلاه دار نانسی کلاه دار و آستین دار و همینطور جلو باز می باشد. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.

مانتو بافت کلاه دار نانسی

ویژگی های مانتو بافت کلاه دار نانسی

– فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
– عرض سینه: 46 سانتی متر
– قد مانتو: 110 سانتی متر
– قد آستن: 60 سانتی متر
– بسیار شیک و خوش رنگ
– جنس مانتو: بافت مرغوب
– کلاه دار و آستین بلند

مانتو از لباس هایی است که خانم ها آن را در اکثر مکان ها و به مناسبت های مختلف می پوشند. مانتو بافتنی بخصوص مانتو دستباف ، از انواع مدل مانتو هایی هستند که در فصل زمستان و پاییز مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید مانتو بافت مجلسی

قیمت : 79000 تومان

بهترین ژاکت زنانه کلاه دار

سوزر و سرمای هوا در اکثر مناطق باعث می شود که بجای مانتو های ضخیم از مانتو های بافتی استفاده کنیم، مدل مانتو بافت گرم تر و راحتر از مانتوهای عادی می باشد

منبع : اصل بخر

ارسال شده در تاریخ 24 نوامبر 2019 توسط مدیریت با موضوع لباس زنانه
بازدید : 1,613
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.