تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید موکن براون بهترین مارک موکن برای موهای زائد دست و پا

خرید موکن براون بهترین مارک موکن برای موهای زائد دست و پا

خرید موکن براون 95000 تومان,مو کن براون مدل BR-2699,قیمت موکن براون موی پاهای زنان,خرید پستی موکن براون اصل,خرید اینترنتی موکن براون استیل ضد زنگ,موکن براون مارک جدید براون اصل,جدیدترین موکن براون گارانتی دار,موکن براون مخصوص پای دختران زیبا,فروش مو کن مارک براون

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان

خرید پستی

مو کن براون مدل BR-2699

خرید موکن براون بهترین مارک موکن

 

موکن مدل BR-2699 ساخت شرکت براون و کشور چین است. جنس تیغه های این موکن از پلاستیک و استیل ضد زنگ ساخته شده است که سری استیل در مقابل هوا و رطوبت از مقاومت خیلی بالایی برخوردار است. تکنولوژی برش این موکن بصورت مستقیم و چرخشی است.

 

 

موکن براون مدل BR-2699  دارای 4 عدد سری است ، دو تا از این سری ها مخصوص موهای زاید کل بدن است. همچنین دو تا سری دیگر مخصوص پوست های مرده ی بدن است که شما می توانید از طریق آن ها می توانید پوست مرده ی بدن را از بین ببرید و پوستی صاف و بدون عیب داشته باشید.

 

 

باتری این موکن در مدت 6 ساعت بطور کامل شارژ می شود بعد از شارژ کامل دستگاه می توان از آن به مدت 45 دقیقه مداوم استفاده نمود.این دستگاه دارای برس کوچک تمیزکننده ی تیغه ها می باشد و براحتی میتوانید موها را از دستگاه تمیز کنید.

 

 مشخصات کلی :

منبع تغذیه :باتری قابل شارژ(بی سیم)
جنس موچین :استیل ضد زنگ و پلاستیک
تکنولوژی اصلاح :برش مستقیم و چرخشی
سایر ویژگی ها :تعداد سری 4 عدد
منبع شارژ :آداپتور برق

دارای برس تمیز کننده

 


قیمت این محصول 95000 تومان

 

قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 1 مارس 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,257
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.