خرید جدیدترین دستگاه دوکاره اصلاح صورت

دستگاه دوکاره ی لایه بردار و اصلاح صورت دارای چراغ led داخلی می باشد که بهنگام کار با دستگاه روشن شده و باعث می شود دقیق تر کار کرده و حتی نقطه ای را بدون اصلاح از دست ندهید.

از بین بردن حتی ریزترین پرزهای صورت با این دستگاه امکان پذیر است، بعد از استفاده متوجه کارایی بهتر کرم ها و سرم های آرایشی بدون ماسیدن روی پوست نرم و صافتان خواهید شد.

همچنین طراحی ایمن دستگاه از هرگونه ایجاد خراش و برش روی پوست جلوگیری میکند.

 

دستگاه موزن و لایه بردار موهای زائد صورت

موهای زائد صورت برای خانم‌ها موردی است که برای خلاص‌شدن از آن‌ها روش‌های زیادی مثل بند انداختن استفاده از لیزر و اپیلاسیون وجود دارد؛ اما ضعف این روش‌ها این است که تنها در آرایشگاه یا کلینیک‌های زیبایی قابل‌ اجرا هستند و یک راه‌حل همیشگی و در دسترس محسوب نمی‌شوند

دستگاه پیلینگ درما پلین طوری طراحی شده که می‌توان از آن به‌عنوان یک ماشین اصلاح قابل‌ حمل و البته کارآمد نیز استفاده کرد.خصوصا برای اصلاح پرزها یا موهای پشت لب و اطراف ابرو.

 

دستگاه لایه بردار قلمی و باطری خور

این دستگاه لایه بردار قلمی می‌تواند داخل کیف لوازم آرایش یک خانم قرار گیرد و همیشه در دسترس باشد. همچنین منبع تغذیه‌ی این دستگاه 1عدد باتری قابل‌ تعویض است و این مشخصه هم باعث می‌شود که در هر شرایطی بتوانید از آن استفاده کنید.با استفاده ی منظم ازین دستگاه پوست صاف نرم و درخشان باقی میماند.