تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین مخصوص مسافرت های تابستان

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین مخصوص مسافرت

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین,قیمت میز غذاخوری آویز دار خودرو,خرید اینترنتی میز غذاخوری آویز دار اتومبیل برای سفر,جدیدترین میز غذاخوری ماشین,فروش میز آویزدار ماشین,میز غذاخوری آویز دار ماشین سنگین و کامیون

میز غذاخوری آویز دار ماشین

یکی از مشکلات سرو غذا در ماشین و مسافرت نداشتن سطحی صاف و تمیز است که بتوان غذا و وسایل دیگر را روی آن قرار داد تا به راحتی بتوانید خوراکی های خود را میل کنید. میز غذاخوری آویز دار ماشین یک ابزار کاربردی است که به شما در خوردن غذا حین مسافرت با خودرو کمک می کند. این سینی بر روی لبه شیشه اتومبیل قرار میگیرد و سطحی صاف با فضایی مناسب برای نگهداری خوراکی های شما فراهم می کند. شما می توانید لیوان ، بشقاب و لوازم دیگر را به هنگام سفر روی آن قرار دهید و با خیال راحت غذای خود را میل کنید.

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین

از دیگر ویژگی های میز غذاخوری خودرو می توان به لبه دار بودن آن اشاره کرد. لبه دار بودن سینی این میز مانع از افتادن لوازم شما از روی سطح آن می شود. همچنین کف سینی طرح های برجسته دارد و از لیز خوردن وسایل جلوگیری می کند. ابعاد سینی 27CM در 35CM می باشد که فضایی مناسب و استاندارد برای قرار دادن خوراکی و لوازم شماست.

سینی غذا خوری ماشین

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین

ارتفاع پایه های میز 5 سانتی متر است که با قرار دادن بر روی سطوح به اندازه 5 سانتی متر از سطح فاصله خواهد گرفت. همچنین رنگ بندی این محصول نیز در حال حاضر فقط قرمز می باشد که پایه هایی با رنگ مشکی دارد. جنس میز غذاخوری پلاستیک فشرده است و وزن کلی آن برابر با 350 گرمی می باشد که از خصوصیات آن می توان به سبک بودن آن نیز اشاره کرد.

سینی غذا خوری برای ماشین

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین

از این سینی می توان در رستوران ها ، کافه ها و آبمیوه فروشی های بین راهی برای سرو غذا و نوشیدنی در کنار خودرو استفاده کرد . سینی غذا خوری آویز دار خودرو یک وسیله پرکاربرد است که در مسافرت های دور و نزدیک برای سرو غذا و نوشیدنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به دلیل اشغال فضای اندک در ماشین می توانید همیشه همراه خود داشته باشید.

سینی غذا پنجره ماشین

خرید میز غذاخوری آویز دار ماشین

ویژگی ها و مشخصات کلی میز غذا خوری ماشین:

  • طراحی جدید و کارآمد
  • قابلیت نصب بر روی شیشه تمامی خودروها
  • مناسب برای مسافرت های دور و نزدیک
  • دارای پایه های نگهدارنده
  • تهیه شده از جنس پلاستیک فشرده
  • ابعاد سینی : 27CM * 35CM
  • رنگ بندی : سینی قرمز با پایه های مشکی
  • قابل استفاده در رستوران ها ، کافه ها و آبمیوه فروشی های بین راهی
  • بسیار سبک و بادوام

سینی غذا آویز دار پنجره ماشین

قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 24 جولای 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم خودرو
بازدید : 1,672
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.